понеделник, 27 декември 2010 г.

Какво поражда измамата - днес във "Забранена любов"

Днес ще видим една от най-загадъчните героини в действие: "Ще трябва да се запознаем отново. Аз съм Ева - приятелката на сина ти... И много скоро ще видиш края на филма."
Довечера в "Забранена любов" ще видим колко прилично може да бъде едно ергенско парти: "Здрасти, здрасти. Аз съм Стойо Цеков Маймуната и съм вашия гид тази вечер. Отляво на вас виждате.... не това съм го задраскал. Значи, обявявам ергенското парти на Андрей за обявено. Старт."

Ще видим и колко невинно може да изглежда едно моминско парти: "Добър вечер. О, да тука ще стане голяма авария."

Днес в епизода щ
e видим и една вече пораснала жена: "Усещах нещо, но незнаех, че си ти. Ще ми разкажеш ли всичко, трябва да знам коя съм..."
Днес, "Забранена любов", 18:30 ч., Нова Телевизия!