сряда, 9 февруари 2011 г.

"Ти се ожени прибързано, без да я познаваш." - днес в "Забранена любов"

Довечера в новия епизод на "Забранена любов" по Нова Телевизия ще видим как един разговор между баща и син може да доведе до сериозни последствия:
"Ти се ожени прибързано, без да я познаваш."
"Тя няма тайни от мен. Зная дори и за... детето й."
"Моля?"
"Да, Ева има дете."

Довечера в "Забранена любов" ще видим и едно неспазено обещание:
"Не е толкова лесно да се прехвърли работещ бизнес, който съм градил ... толкова време"
"Да, да ... патосът си го запази за пред избирателите. Аз искам решения."

Ще видим и ултиматум, поставен в безизходица:
"Не разбирам, какво общо има тя с кандидатурата ти ..."
"Не ми се обяснява точно сега ... искам да се разведеш с нея."

Ще видим и как може да се нарани едно разкайващо се майчино сърце:
"Ти си ми син. Това с баща ти... не искам да попречи на отношенията ни."
"Това, че уби още едно от децата си..."
"Забранявам ти да ме обвиняваш."
"Само аз останах... едно от три."

Днес в епизода ще видим и как един брат ще търси справедливост, заради загубата на брат си...

Днес, "Забранена любов", 18:30 ч., Нова Телевизия!