четвъртък, 24 март 2011 г.

"Не можеш!" - днес в "Забранена любов"

Довечера в "Забранена любов" трябва да видим от какво трябва да се лиши една жена заради един мъж:
"Крис, трябва да ти обясня за Камен."
"Сигурен съм, че е добре измислено, но не ме интересува."

Ще видим и защо една тинейджърка не трябва да разбира от всичко:
"... кой ще ми обясни за световното от 94, кво толкова е станало?"
"Ами България се класира на четвърто място в света, което е най-големия успех на футбола ни изобщо."

Ще видим и как една грешка може да нарани едно сърце:
"Аз съм й баба. И никога не бих допуснала..."
"Вече го допусна. Повече няма да я виждаш изобщо."
"Не можеш, не..."

Ще видим и на какво е готова една майка, за да не се отдели от сина си:
"Ева, какво става?"
"Повече не мога да остана тук. Връщам се при Никус."

Днес, "Забранена любов", 18:30 ч., Нова Телевизия!