вторник, 8 ноември 2011 г.

Катрин Сиачоке: "На Мигел Варони му харесва да показвам изваяното си тяло"

Актрисата от "Съседската къща" твърди, че съпругът й е дал позволение да покаже повече от своята изваяна фигура.

Катерин Сиачоке е една от най-сексапилните злодейки на малкия екран, по-специално защото мъжът и Мигел Варони я насърчава да се облича по-дръзко и да прави по-чувствени снимки.
"На Мигел му харесва да се показва голяма част от мен. Когато се снимах за TVyNovelas той крещеше: "Още, още! Искаме да видим още!", а аз не можех. "Той ме кара да се чувствам по-секси и сигурна" казва Сиачоке, която се грижи да има една от най-впечатлявашите фигури в артистичния свят.
"Аз съм от жените, които не показват много, но използвам сега младостта си, за да правя такива снимки и когато навърша 70, погледна снимките и да си спомня какво съм имала в ръцете си", твърди Сиачоке, която е обявявана няколко пъти за една от най-добре облечените актриси в шоубизнеса.