събота, 19 ноември 2011 г.

Анжелик Бойер: Осмели се на промяна

Счупвайки рекорда по гледаемост в своята първа главна роля "Тереса", Анжелик Бойер показва, че се е озовала в телевизията не само заради красотата си, а също и заради актьорския си талант. Личният й живот е загадка и държи в тайна връзката си с продуцента Хосе Алберто Кастро. Тази млада дама от френски произход, която днес виждаме тъмнокоса, се наслаждава на възхищението от красотата си в различните цветове, които придобива косата й, макар тя да се чувства по-привлекателна като блондинка. Актрисата ни сподели: "Има от всичко за всички, някои полудяват по блондинки, докато други умират за брюнетки. Аз съм блондинка и в Мексико привличах повече внимание с естествения си цвят на косата, но когато я направих тъмна също впечатлявах хората. Жените трябва да се осмелят на промени и да разберем какво ни харесва най-много, кое ни отива най-добре, да рискуваме и да се променим. За да се чувствам секси няма нищо по-хубаво от това да съм естествена, но и смяната на цветовете не пречи. Чувствам се добре с физическия ми вид. Не правя упражнения, макар че трябва. Мисля, че имам добра съвкупност от всичко, но най-отличителното е, че съм сигурна в мен самата. Харесвам си краката и признавам, че ако работех за тях..., но съм танцувала много и за това имам такова тяло. Това, което най-много си харесвам и се грижа за него е коремът. Когато си оперирах гърдите, го направих, за да се чувствам по-добре и не съжалявам. Това, което не си харесвам в лицето е носът, но въпреки това не смятам да си правя интервенция на лицето. Чувствам се особено секси в рокля, съвсем не в къси панталонки или поли. Вярвам, че една хубава рокля може да те накара да се чувстваш винаги красива и желана."