петък, 23 декември 2011 г.

Звездите споделят за какви подаръци са си мечтали като деца

Първото колело, кутия, пълна с пеперуди, един чай и дори един гумен октопод... Знаменитости като Адамари Лопес, Елисабет Гутиерес, Бланка Сото, Присила, Лола Понсе, Аарон Диас, Кристиан де ла Фуенте и Рафаел Новоа все още си спомнят специалния подарък от Дядо Коледа и дори са съхранили всичко от този ден. 
Чилиецът Кристиан де ла Фуенте имал подарък, който никога няма да забрави. "Дойде Дядо Коледа, а не ми донесе моето колелo. Отворих всички подаръци, а колелото, което поисках, го нямаше, аз бях много тъжен и баща ми дойде и без да разбера звънна на вратата и ми каза: "Кристиан, отвори вратата!". Когато я отворих, там стоеше моето колело. Моментът, в който получих първия си велосипед беше наистина незабравим", спомня си актьорът.
Адамари Лопес, победителката в Mira Quien Baila, си спомня една много специална кукла: "Гумен октопод, който се дърпаше, и който ми го подари моят кръстник."
За Лола Понсе, злодейката от "Талисман", чийто подарък е бил толкова специален, че й служи за талисман. "Любимият ми подарък е кутия, пълна с пеперуди, която е до мен през цялата ми кариера и ми е донесла голям късмет.", каза тя.
Присила, обаче, от малка си е играела на голяма госпожица. "Най-мечтаният за мен подарък беше кутия с игра от чай, защото ми харесваше да си играя да приготвям храна, обяд и да я споделям с братовчедите си и братята ми, които бяха още деца."
"Родителите ми винаги са правили и невъзможното, за да могат да ми дадат всичко, което съм искала: кукла, колело, всички Коледи, които прекарвахме заедно бяха специални", спомняше си Елисабет Гутиерес.
И Аарон Диас, и Рафаел Новоа споделят същото мнение.
"Да съм със семейството си е най-добрият подарък", казва Новоа, докато Аарон казва, че "повече от подарък, вълнувам се да бъда със семейството си още повече днес, когато живея далеч от тях".