петък, 27 януари 2012 г.

15 неща, които не знаете за... Хуан Пабло Раба

Хуан Пабло Раба прави кариера във Венесуела, роден е в Колумбия, отраснал в Испания и живял в Аржентина. При тези странствания по света не е чудно, че владее няколко акцента и говори еднакво добре испански и английски език. Не се смята за надут, както всички мислят, и не всеки ден се чувства секси.
1. Винаги, когато ще пътувам, задължително си хапвам вкусна мини поничка, покрита с пудра захар.
2. Не се оповавам на никоя религия, нито на житейска философия като цяло. Семейството ми не одобрява моето положение, но аз съм свободомислещ, без предразсъдъци. Уважавам всичко, в което те вярват и те това,в  което вярвам аз.
3. От детството си най-много си спомням летата във Валенсия, Испания. Дните ми минаваха в каране на мотоциклет, играейки на война в басейните, запознавайки се с хубави момичета.
4. Иняки, Нерон, Родригес и Рамона бяха част от моите талисмани. Последната беше куче от породата Weimaraner, която трябваше да подаря след като претърпях инцидент с мотоциклета. Не можех да се грижа за нея.
5. Чувството за хумор е оръжието, което използвам, за да изляза от напрегнати ситуации. Например, когато чувствам, че някой "кокетничи с мен".
6. Големият ми проблем, когато си лягам, е, че спя малко. Преди да отида в леглото, изпълнявам един ритуал: мия си зъбите, лицето и се моля.
7. Аз съм най-големият от 6 братя и сестри. Тъй като родителите ми са се разделили, когато съм бил малък, имам сестра от мама и тате, друга сестра само от майка ми и 4 братя по сърце.
8. Мразя шкембе, не харесвам миризмата му. Обичам звукът на дъжда, защото ме изпълва със спокойствие.
9. Знам, че звучи егоистично, но девизът на живота ми го открих в "Самотата на първите числа" от Paolo Giordano. Буквалната фраза е "Кълна се в живота си и в любовта, която изпитвам към нея, че никога повече няма да живея заради някого и няма да позволя някой да живее заради мен".
10. "Атлас изправи рамене" от Ayn Rand не само е най-хубавата книга, която съм чел, но също и ми носи най-голяма наслада.
11. В главата са ми най-добрите истории. Обичам да ги превръщам в сюжет за пиеси; въпреки това все още нямам необходимата дисциплина, за да седна да пиша.
12. Единственото, което не бих извадил от шкафа, освен да го заменя с ново, е риза, напълно разкъсана от молци. Винаги ползвам ризи.
13. Първата си работа започнах на 16 години. Миех чаши в една дискотека на испанския бряг. Благодарение на този опит много ми харесва да танцувам и да се забавлявам.
14. Две песни постоянно се въртят в колата ми. Първата е "Plush" на групата "Stone Temple Pilots" и втората е "Mi primera cana" ("Първият ми бял косъм") на испанската група "Estopa".
15. Харесвам си тялото, каквото е, освен рамената, защото са малки. Чувствителен съм към светлина, но решението е да нося винаги слънчеви очила. Поддържам се във форма набирайки се на лоста в гимнастическия салон, за това сега ръцете ми са с мехури.