четвъртък, 17 май 2012 г.

Марица Родригес: "На публиката й харесват лошите"

Марица не спира! Теленовела след теленовела, занимава се с агенцията си за модели, школата за актьори, която управлява, и да учеличава гамата с продукти за красота, носещи нейното име.


- Сега можем да те видим в "Лицето на другата" и "Съседската къща". Коя ти е любимата?
- Първата ми харесва, защото персонажът ми беше съвършен, това ми е предпочитаната злодейка. И "Къщата..." ме привлече, заради въздействието и интригата. Освен това, тя ми послужи да се покажа добра отново. Влюбих се в Пилар. 


- Но в тази продукция трябваше и да си лоша... 
- Да, любопитно е, защото с Пилар публиката щеше да забрави, че почти винаги съм играла лоша и се появи Ракел, коварната й близначка, и всички ме поздравиха за този персонаж, предпочитат го. Смятам, че публиката харесва лошите. 


- Да не свършиш с проблеми на идентичността? 
(Смее се) Не ми е проблем да се разделя с персонажите си, това, което не мога да избегна, е умората. Трябва да пиеш витамини, за да преодолееш стреса. На финала имах толкова сцени, че често ми се виеше свят, но си заслужаваше мъката.


- Как се отнасяше с останалите актьори?
- Много добре, но само когато имах свободно време. Нямахме проблеми в тази теленовела, защото по-голямата част сме работили вече заедно и сме ветерани. 


- Както Пилар, така и Ракел, носят къси и прилепнали дрехи. Има ли нещо от твоя гардероб? 
- Да, разбира се, имам от всичко, за да се обличам адекватно за всеки случай. И споделям, че ми харесват минижупите и обувките. Мъжът ми се отчайва, когато нося много високи, защото така той изглежда по-нисък от мен.


- Контиш ли се?
- Не, нормално женствена, харесва ми да бъда жена и да се глезя. Освен това, заради работата си трябва да се грижа много за лицето и косата, които се съсипват от грима и боята. Трябва също да съм слаба, за да се покажа по бикини или бельо, ако го изисква теленовелата.


- Заради мъжа си също ли си красива?
- Разбира се, той е първият мотив. Разграничавам личния от професионалния си живот и ми е ясно кои са ми приоритетите. Искам да ме вижда винаги красива и да ми прави комплименти. Цялото си свободно време го посвещавам на него.


- Имаш много здрава връзка...
- Седем години сме женени и се опитвам да подхранвам връзката всеки ден. 


- Винаги си казвала, че искаш да имаш деца. За кога? 
- Ще бъде в даден момент, когато Бог поиска. 


- Имаш ли проекти? 
- Участие в театъра с "Монолозите на вагината".


- А в телевизията? 
- През юни започвам да записвам теленовела, която може би ще се казва "Niño monstruo" или "El rostro de la venganza", на чилиеца Себастиан Арау. Участват Давид Чокаро, Саул Лисасо, Елизабет Гутиерес и испанецът Иван Санчес. 


- Кого ще изиграеш? 
- Аз съм Антония, първата годеница на Иван. Вече записах пилотния епизод с него. 


- Как беше опитът? 
- Чудесен. Познавах работата на Иван от "Кралицата на юга", към която се пристрастих. Той е великолепен актьор, внимателен и голям кавалер. Сигурно в Испания го обичат много.