събота, 21 юли 2012 г.

Жералдин Сивик: "Всичко се променя, когато си с човека, когото обичаш"

Дъщеря и сестра на оперни певци - това е в кръвта на Жералдин Сивик. Започнала е като модел, а когато е отишла в Колумбия, една приятелка я представя на продуценти. Така започва всичко за 37-годишната аржентинка. Превъплътила се е в много различни жени в "Горките родители на богатите деца", "Последният щастлив брак", "Семейство Рейес", фриволната Кристина от "Клонинг", с която не си прилича изобщо, "Диво цвете" и др. 
Жералдин планира да издаде своя линия бижута или продукти за косата. Сивик уверява, че се гримира само когато има някакво събитие.
Седмица след като приключи снимките на "Диво цвете", Жералдин се появи пред камерата отново развълнувана. Тя ще участва в продукцията "El doctor Mata", на колумбийския режисьор Серхио Кабрера, на който се възхищава, базирана върху действителен персонаж. "Адвокат през 40-те години, който злоупотребява и убива много от клиентите си", издава красивата Сивик.


- От кога си в редиците на Телемундо?
- От март 2009 г., когато направих теленовелата "Горките родители на богатите деца", която се предаваше из цяла Америка, Испания и Чили, скоро след това и в Колумбия.


- Коя е най-трудната ти роля? 
- Преди да участвам в "Клонинг", вярвах, че беше тази в "Другата в мен", защото играх близначки, но много различни. Освен това, все още не бях неутрализирала акцента си и беше голям проблем, защото не знаех как да го направя, чувствах се неспособна, много често сънувах фразите. Но накрая се справих сама. Ролята ми в "Amas de casa desesperadas" (римейк на "Отчаяни съпруги", където тя играе ролята на Лина през първия сезон, след това заменена с Флора Мартинес във втори; играе ролята на Фелисити Хъфман - Линет Скаво от американския оригинал) също беше сложна, защото персонажът беше много различен от мен, с четири деца, домакиня, стресирана, добра майка, но без да знае как да контролира тези дечица, но накрая ми хареса. Всяка героиня е едно предизвикателство: в "Mujeres asesinas", в "Tiempo final" за канал Fox, пред всички героини си поставях въпроса: "Как ще направя това?". 


- И защо персонажът ти в "Клонинг" е най-трудният?
- Защото няма нищо общо с мен. Ако другите персонажи бяха различни от мен, този беше наистина различен от всичко, което съм правила; тази продукция е най-големият международен продукт на Телемундо до момента. 


- Не спираш. Не познаваш кризата... 
- (Смее се). Много съм щастлива, защото от много време Сергио и аз искахме да работим заедно, последният път, когато ми го предложи, не можех, защото снимах "Клонинг". Освен това "El doctor Mata" е една пленителна история. 


- Тази работа ще ти отнеме ли от времето да бъдеш със съпруга си, също актьор, Гонзало Виванко? 
- За нас това не е проблем, защото се възползваме от всеки миг заедно, освен това ми беше приятно да работя с него в "Диво цвете". Споделяхме много и жалкото е, че нямахме много сцени заедно. 


- Теленовелата ли ви събра? 
- А не! Гонсало е стара любов. Запознахме се през 2008 г., но тогава някаква връзка между нас беше немислима, а излизах с един човек, а той придвижваше развода си. Преди една година чух за него, когато беше вече сам и аз бях скъсала с половинката си.


- Какво се случи? 
Обадих му се по телефона, защото не го бях забравила, знаех, че беше любовта на живота ми, и с него се случи същото. Не сме се разделяли от повторната ни среща. 


- Искаш ли да имаш друго дете? 
- Да, разбира се. Преди година мислех обратното, но Гонсало си умира да бъде баща и аз да превърна тази мечта в реалност. Освен това, на синът ми, който е на 11 години, му харесва идеята за братче. 


- Какво ти харесва най-много в съпруга ти? 
- Ай, всичко. Физически е много привлекателен и като човек също. Винаги е зависим от мен, романтичен е, нежен... 


- Какво си спомняш за работата си в "Диво цвете"? 
- Забавлявах се, защото това е първият път от 20 години насам, когато не трябваше да прикривам акцента си, трябваше да се "правя" на аржентинка. Но толкова време съм извън страната си, че ми струваше много да си го възстановя. За щастие, брат ми прекара шест месеца с мен и ми помогна. 


- Какви други проекти имаш? 
- Ще издавам линия с продукти за коса с моето име. Много съм развълнувана.