четвъртък, 26 юли 2012 г.

Скарлет Ортис: "Наложи се да взимам уроци, за да смекча акцента си"

Студентката по психология, а именно актрисата Скарлет Ортис, е решила да изостави следването си, за да влезне в света на телевизията, но без да пребори своята плахост преди това, благодарение на контакта, който осъществи в конкурса Мис Венесуела, който за съжаление не спечели.


Неоспоримата красота и талант на Скарлет Ортис й отварят вратите в много испаноезични страни. Венецуелката е работила както в страната си, така и в Колумбия, Аржентина, Домениканската Република, Маями... Единствено й липсваше роля в Мексико и ето, че я получи след 2-годишно отсъствие от теленовелите. Актрисата е много щастлива, че са повярвали в нея и са й предложили тази роля. Ако доктор де ла Вега, която играе в "Рафаела", е нежна, очарователна и обичлива, тя, Скарлет, е това и дори много повече.

- Какво означава за теб "Рафаела"?
- Беше много успешна теленовела. Освен това, никога не бях работила в Мексико и успях да си отворя нов пазар. Наложи се да взимам уроци, за да смекча акцента си.

- Дойде от Маями, където живееш с половинката си - актрьора Юл Бюркле...
- Да, по време на снимките живях в Мексико. Преместих се заедно с дъщеря си, Барбара, и детегледачката, защото Юл приключваше записите на една теленовела ("Някой те наблюдава") и му беше непосилно да дойде с нас.

- Винаги се говори за несигурността в Мексико. Ти изживя ли я?
- Нямала съм никакъв лош опит досега. Също така, не съм и излизала много навън и още по-малко докато снимам. Единственото, което правя, е да ходя на снимачната площадка и края на седмицата го прекарвам с малката.

- Майчинството промени ли те?
- Разбира се. С нея опознах най-чистата и безусловна любов, която съществува. Това малко човече зависи от мен, от моите действия и решения. Също се променят навиците: например, преди спах много, но вече това приключи. (смее се).

- Каква е тайната да сте 13 години заедно с Юл?
- Обичаме се и се уважаваме, имаме си доверие и се подкрепяме взаимно. Освен това, сега щастието е пълно с идването на Барбара.

- Мислиш ли да дариш скоро с братче малката?
- Все още не знам дали ще имам друго дете и въпреки че с Юл сме говорили за това, не сме го планирали сериозно.

- Виждаш ли се в Холивуд?
- Не ми липсва желание, а и говоря много добре английски. Очевидно, ако има възможност, ще се възползвам повече от всякога, защото би ми харесало да си пробвам късмета на голямата сцена.

Приятелството, което свързва Скарлет и Юл в "Луиса Фернанда" през 1999 г. се превръща скоро в любов, която продължава и до днес. "Привлича ме неговото великодушие и е много привлекателен. До него се чувствам защитена", увери Ортис. "Трудно е когато трябва да се разделям с малката, за да отида на работа, и плача, защото тя го осъзнава, и тя плаче. Тръгвам с разбито сърце и е трудно също, защото приключвам късно, а като се прибера, тя вече спи, а когато сутрин тръгвам рано тя отново спи и в такъв случай, не мога да я видя." Една от тактиките, които Скарлет използва, за да преодолее тази трудност, е "важно е качеството, не количеството". "Старая се края на седмицата, когато съм с нея, да се възползваме от всеки миг - спя с нея, сменям й пелените, кърмя я, играя си с нея, водя я в офиса и се опитвам да бъда с нея възможно най-много време. През уикенда я водя на басейн в сградата, където й харесва много, или я водя в Чапултепек, да опознае езерото, както и аз. "Юл по това време е в Каракас, за да снима теленовела. Първите почти четири месеца бяха чудесни, той беше с малката, но сега е по-трудно. Поддържахме връзка по скайп, за да може Юл да я вижда и тя него." В действителност, и двамата, Скарлет и Юл, се липсват толкова много, че молят продуцентите си да им дадат по-дълга почивка в края на седмицата, за да се срещнат в Маями, където е дома им.

Хорхе Поса започна снимките на "Рафаела", в ролята на Хосе Мария, с която се връща към теленовелите: "Това е невероятен проект и за първи път играя доктор. Доволен съм и много ентусиазиран. Със Скарлет се разбирахме много добре, тя е голяма акриса. Забавлявах се с героя ми, Хосе Мария Баес - той е много забавен и има нещо отличително, което го прави високомерен, арогантен и груб, затова може да се обърка със злодей. В тази теленовела всичко се случва в болницата и аз като актьор се изненадах, че Натали (продуцентката на сериала) е превърнала новото студио на Телевиса Сан Анхел в болница. Има си всичко: стая за почивка на докторите, зала за спешни случаи и т.н.", обясни Поса. Хорхе е работил на хиляда процента, за да се хареса на публиката. Актьорът увери, че се намира в най-добрия си момент - професионлен и емоционален. В Сурия Вега е открил стабилната половинка, жена, с която е израснал и имат планове за бъдещето, заедно с трите си деца от предишни връзки. Връща се на снимачната площадка обновен, усмихнат, с ясни идеи. По време на паузата е взимал уроци по танци. "Вярвам, че във финала Натали търсеше да изненада публиката с развръзката на Мирея, как ще завърши злодейката". Развръзката ще остави доволни зрителите, които следят историята. Самите актьори са доволни от добре свършената работа през тези осем месеца.

След приключването на теленовелата "Рафаела" намеренията на актьорите са следните:
Скарлет (Рафаела) - "Засега единствения ми проект е да съм с Барбара Бриана"; 
Хорхе Поса (Хосе Мария) - "Нямам нужна от почивка, винаги съм правил това, не се задоволявам с работата, не приключвам доволен, защото ми се работи още. Смятам, че това показва, че се наслаждавам на работата си, не съм изморен и не знам какво ще последва, имам желание да правя различни неща"; 
Рохелио Гера (Рафаел) - "Ще ми липсват колегите, защото бяхме като едно семейство";
Тиаре Сканда (Росалба) - "Не ме боли много, защото връзката помежду ни е силна и не се вкарвам в драмата "Ай, няма да ги видя вече!". Сега мисля да посетя Маями и такива неща.";
Патрисия Рейес Спиндола (Каридад) - тя се връща на голямата сцена, ще има специално участие в канадски филм и веднага след това ще е съдия на филмовия фестивал в Гуанахуато и едва след това ще вземе месец почивка;
Арлет Пачеко (Амелия) - "Ще си почина малко, защото след всяка теленовела се чувствам изтощена. Голямата ми дъщеря влиза в университет и текат последните приготовления за пътуването";
Шейла (Аманда) - ще поднови кариерата си на певица, която е пренебрегнала заради теленовелата: "Отсъствах прекалено много време, но вече започвам да записвам следващия диск и скоро той ще е готов. Много благодаря на всичките финове на сериала и не пропускайте финала на "Рафаела", неочакван е;
Хуан Анхел Еспарса (д-р Карлос) - "Мъчно ми е накрая, защото създадохме добър екип. До дни започвам работа по един филм. Имам късмет след приключването на един проект да започна друг."

Към днешна дата най-новата теленовела с участието на Хорхе Поса е "Cachito de cielo"протагонизирана от Маите Перони и Педро Фернандес. А Скарлет Ортис ще протагонизира във Венесуела най-новата теленовела "Dulce Amargo", заедно с мексиканеца Ерик Хейзер.