понеделник, 6 август 2012 г.

"Бившият ми ме желае"..., а вас?

"Mi Ex me tiene Ganas" ("Бившият ми ме желае") набляга върху тема, която по някакъв начин докосва всеки. Кой няма в живота си бивш? Опитът със стари връзки, завръщането им за добро или за лошо и забавен сюжет, пълен с весели ситуации и много напрежение, свидетелстват за стила, който забавлява зрителя, и в същото време, който е потънал в очакване на това, което наистина се е случило с героите, в този случай с Антония Парис.
С много комедия, но без да се губи мистериозния тон, който придружава теленовелите на Мартин Ан, "Бившият ми ме желае" разбива клишетата в жанра.
Историята на Ан също е новатор в централната идея: писателят иска да срещне любовите от миналото и да ги сдобри, вместо да се формират нови двойки. Главната героиня, Пилар Ла Рока, изиграна от Даниела Алварадо, не познава приказния принц, но е на път да се ожени по-скоро от отчаяние, отколкото от любов, за да даде на дъщеря си семейство. Но бившият й, който я е изоставил, когато тя е била бременна, се връща. Срещата на двете й най-добри приятелки с бившите им гаджета също ще направлява хода на историята. От една страна е Миранда, играна от Норкис Батиста, модел, женена за магнат, Карлос Монтия, който не иска да има повече деца, въпреки че тя жадува едно. За постигането на това желание може би ще използва старата си любов (Уинстън Вайения). От другата страна е Соледад, изиграна от Лилибет Морийо. Жената е омъжена за един идиот, който се мисли за господар на цялото им имущество. Нея я очаква среща с бившия, на който дава живот Джонатан Монтенегро. Толкова абсурдна е срещата им, че веднага след като се сблъскват на улицата случайно се целуват страстно, сякаш времето не е минало. Пилар е отговорна за голяма част от комичните сцени. Но също така тя е тази, която влиза в необяснима мистериозна игра.
Чрез тази теленовела авторът иска публиката да се забавлява, да си прекарва добре и да й се наслади. Смъртта на една богата жена, дневник с история, която да се разкрие и смъртта на един мъж, точно на сватбата на Пилар, пораждат загадъчната нишка на теленовелата.

Норкис Батиста не печели Мис Венецуела 1999 г., но че е кралица няма спор. Популярна фигура, протагонистка в много драматични истории, красивата брюнетка е пример, че понякога губейки, ние печелим.

- Какво те накара да приемеш ролята на Миранда?
- Първо защото е написана от Мартин Ан, с когото работех в "Шеметната Анастасия", "Търси се г-н перфектен" и съм много доволна. Този персонаж определено е написан за мен. А и фактът да съм сред такъв състав, с такава добра енергия като Каридад Канелон, Аманда Гутиерес, Густаво Родригес - наистина съм много щастлива. Харесва ми, че показва оригиналност, нещо истинско и че теленовелите на Мартин те оставят с очакването да видиш следващия епизод, защото несъмнено ще е по-добър.

- Каква е Норкис?
- Такава, каквато ме виждате без преструвки. И всеки път, когато играя ролите си, се опитвам да ги доближа максимално до мен. Винаги правим автентични персонажи, които имат нещо от нас самите.

- Сега сама ли си?
- Да, добре съм, щастлива, спокойна, синът ми, Себастиан, на шест години, е любовта на живота ми, най-голямата, най-вярната, която е за цял живот. Разбирам се много добре с бившия ми съпруг, той е най-добрия баща за сина ми, изключителен мъж и приятел.

Симпатична, грижовна, луда, остроумна. Това са прилагателните, които определят най-добре венецуелската актриса Даниела Алварадо.

- От две години не сме те виждали в теленовела...
- Последната беше през 2009 г., "Съпруг за Естела". След това правих театър, който наистина ми харесва.

- Теленовелата разказва историята за...
- Три жени. Пилар Ла Рока, моята героиня, Миранда Атенас е Норкис Батиста, както и Соледад Линарес - Лилибет Морийо. Животът им протича нормално, докато не се появят бившите им.

- Как се работи с Норкис и Лилибет?
- Много добре. По цял ден се смеем. Без съмнение Норкис е най-шеговитата и приказлива, а Лилибет - най-сериозната и самоуверена. Аз съм посредник между двете.

- Смяташ ли, че може да бъдеш приятел с бившия си?
- Да, аз се рабирам добре с всички. Следвам примера на родителите ми, които са се развели, когато бях на десет (Даниел Алварадо и Кармен Хулия). Баща ми се ожени за Емма Рабе, но никога не загуби приятелството на майка ми.

- Имаш ли много бивши?
- Изобщо, но няма да кажа и колко имам, дискретна съм.

- Би ли се върнала при някого?
- Не, вторият път не е добър, макар, ако трябва да съм искрена, бих се върнала при първата си любов.

- И кой е той?
- Актьорът Адриан Делгадо (заедно играха в "Да срещнеш приказния принц"). Той е и най-голямата ми любов и добър приятел.

- Какво правиш през свободното си време?
- Пристрастена съм към сериалите, следя повече от 35 от целия свят.

Лилибет Морийо: "Соледад прилича на много венесуелски жени". Красивата Лилибет се връща във Венесуела не само като протагонистка, но и изпълнява главната тема "Amor de mis amores".

- Във времето извън Венесуела какво правеше?
- Много неща: концерти в Маями, Флорида, Ню Йорк при пълни зали, беше невероятен опит. Правех и теленовели като "Вдовицата в бяло" (с Итати Канторал), "Неукротима душа" (със Скарлет Ортис). Във Веневисион се работи страхотно и направих "Сирени" с Марджори де Соуса.

Мартин Ан: "Има загадъчност в тази теленовела":

- Как се роди историята на "Бившият ми ме желае"?
- Един ден, леля ми донесе едно списание, в което видях статия, озаглавена "Еднотипни любови" и ми каза: "Виж, това са двойки, които са били женени, имат деца, развеждат се и години по-късно си дават сметка, че още се обичат и решават да опитат отново. Прочети я и виж дали можеш да извадиш нещо за теленовела". И точно от това се появи идеята на "Mi ex me tiene ganas".

- Заглавието е много внушаващо... Защо избра да се казва така?
- Има различни тълкувания, зависи кой как го интерпретира. Например, бившият ми иска да ме... убие, бившият ми иска да ме... обича и т.н. Искаше ми се да насоча към нещо пикантно и да потърся заглавие, което съответства на съдържанието на теленовелата.

- В главните роли са Даниела Алварадо, Норкис Батиста и Лилибет Морийо, а и останалите са големи звезди. Не е ли опасно? Може ли да има война на егота?
- (Смее се). Ами ако се случи, аз няма да имам нищо общо. В такъв случай проблемът е на продуцентите, но с историята се стремим да направим всички герои важни по начин, по който всеки един да блести.

- В диалозите има препратка към теглото на героинята на Даниела?
- Да. Тя е на постоянна диета и казва: "Аз съм на диета и не отслабвам!". Приятелките й казват: "Не яж това, момиче, ще надебелееш!". Винаги има препратка към нея, че е на диета и злодейката я назовава с прякори, които подчертават теглото й.

- Тоест, няма да има убиец в теленовелата?
- Това ще го оставя като изненада. Има загадка, която ще се разкрие по време на историята.