четвъртък, 27 септември 2012 г.

Хулиан Хил: "Децата ми са моят мотор"

От много малък, аржентинецът Хулиан Хил започва със задължението да бъде баща. Сега, с двете си деца, Никол и Хулиан, актьорът си спомня какво предизвикателство е била тази задача. В момента пред себе си имайки няколко проекта, като най-много се твърди за римейка на "Узурпаторката", той разполага с малко време да се грижи за всекидневния си живот, като отделя достатъчно време, което да прекарва с близките си. "Да съм баща е най-важната роля в живота ми. От всички роли, които съм играл, да съм баща е най-хубавото и мотивиращо нещо. Децата ми са моят мотор, няма нищо, което да ме вдъхновява повече от тях". 

- Как попадна в артистичната среда? 
- Когато бях на 16 години, започнах да се занимавам с манекенство и това ми отвори пътя към театъра и телевизията. Всичко започна на моя остров Пуерто Рико, на когото дължа попадането ми в артистичните среди. 

- Преди да влезнеш в артистичния свят мислил ли си за друга кариера? Какво си правил преди? 
- Винаги съм имал усет за бизнеса, от малък съм голям търговец, а да бъдеш баща на 15 години изисква да печелиш пари. С течение на години дойде моментът, в който станах собственик на ресторанти, дискотеки, гимнастически салони и освен това правех важни театрални и кино постановки. Смятам, че ако не бях станал актьор, щях да продължа като импресарио. 

- Каква мислиш е формулата, за да стигнеш дотук? 
- Мисля, че са две неща - първото е да правиш каквото ти харесва и второто, не по-малко важно, е дисциплината - винаги бях много постоянен и преследвах мечтата си. 

- Как успяваше да разпределиш времето си и да бъдеш на три места едновременно и то в различни страни (теленовелата "Тази, която не можеше да обича", съдия в "Nuestra Belleza Latina" и календар)? 
- Ритъмът на работа е много напрегнат и внезапно се усеща много напрежение, защото не знаеш как да се организираш, как да си подредиш нещата, в даден момент трябва да жертваш важни неща, специални дни за почивка, но също така вярвам, че когато правиш каквото ти харесва, това няма значение. В момента смятам, че минавам през един от най-хубавите си мигове от кариерата и се чувтвам повече от благословен с тези три проекта, които са и доста успешни, така че не се оплаквам, напротив, благодарен съм на Бог за това, което получавам. 

- В Мексико е трудно на чужденците да навлезнат на тамошния пазар, как го постигна - чрез късмет, талант или съдба? 
- Не мога да изброя само едното, мисля, че това не трябва да го казвам аз, но това, което ще ти кажа, е, че съм работил много здраво, за да стигна дотук. Преди съм се опитвал винаги да си набелязвам цели и да ги изпълнявам. Силно вярвам, че когато правиш нещата добре, всичко си върви добре. 

- Сред плановете ти ли е да продължиш да живееш в Мексико? 
Преди три години имах възможността да участвам в "Капризи на съдбата" на продуцентката Карла Естрада, след като приключих заминах за Испания, за да протагонизирам сериала "Valientes", и веднага след това се върнах в Маями с един голям проект - "Ева Луна". През тези две години, далеч от Мексико, много ми липсваше това отечество, което ме прие много добре, и този път идвам с желанието да се установя тук и след като приключа с тези проекти, мисля да остана в Мексико - вече имам няколко предложения за работа, много е вероятно да ме видите в някоя теленовела тук. 

- Каква е идеята този път на календара ти? 
- Правил съм осем календара досега и смятам, че този е най-"светлия". Много внимавах да не попадне в областта на вулгарното или гротескното, затова и по-малките деца ще го видят. Идеята беше да представя "Един нормален ден от живота на Хулиан Хил". Сесията е направена на базата на това какво може да се случи в моя живот или в този на който и да е мъж, но с много внимателно подбрани снимки. 

- С какво мислиш твоят календар е по-различен от на колегите ти? 
- Имах шанса да видя календарите на колегите си и ми се струва, че са свършили добра работа. Моят е по-малко силен, в това смятам, че е разликата и в идеята, и в това, че той ще бъде напълно безплатен - така ще помогна на една кампания за добре нахранено детство (тук може да откриете календара на Хулиан Хил). 

- Кой е следващият ти проект? 
- Ще изпълнявам главната роля в римейка на "Узурпаторката", теленовела, играна от Фернандо Колунга и Габи Спаник, но в Колумбия ще направим по-различна версия на историята. Ще се казва "Другото лице". Много съм доволен и развълнуван - това е голяма история и голямо предизвикателство. Фактът, че героят ми е игран от Фернандо Колунга, е още по-голямо предизвикателство за мен. 

- За да изградиш персонажа си, ще се базираш ли на този в "Узурпаторката"? 
- Моята игра ще бъде напълно различна, всеки актьор си има собствен блясък, версията ще бъде различна. Базира се на "Узурпаторката", но адаптацията е обновена. Радвам се, че в Мексико ще ме видят в ролята на добрия, защото в почти всички теленовели съм лошият. 

- Има ли роля, която би искал да изиграеш, но още не си имал шанса? 
- Имам желанието да играя ролята на слепец, защото е голямо актьорско предизвикателство, също както ролята на близнаци, надявам се един ден да го направя.

Въпроси :
1. Унивисион - Дом; 
2. Най-добър приятел - Децата ми; 
3. Любим дизайнер - Том Форд; 
4. Любима кола - Хамър Н1; 
5. Любима книга - "Quien se llevo mi queso"; 
6. Театър - Страст; 
7. Труден момент - Смъртта на родителите ми; 
8. Щастлив момент - Раждането на двете ми деца; 
9. Цвят - Син; 
10. Любим човек от американската телевизия - Опра; 
11. Любим актьор от киното - Шон Пен; 
12. САЩ - Възможности; 
13. Аржентина - Корени/Пуерто Рико; 
14. Мексико - Мечта.