понеделник, 24 септември 2012 г.

Споделено от теленовелите: Кокетни мъже

Има много плахи актьори, когато трябва да говорят с една жена, но има други достатъчно общителни, които, след като видят хубава актриса, правят и невъзможното, за да го забележат и покорят. Определено един от най-кокетните мъже в артистичните среди е Освалдо Риос. Истина е, че когато се запознае с жена, която му харесва, се показва нежен и внимателен кавалер. Такъв е случаят с Марлен Фавела, с която работи в две различни теленовели, дори се говореше за романс между тях, макар, в действителност, всичко да бе просто флирт. По време на снимките на "Дивата котка", Освалдо е бил все още женен, но това не го е спирало да праща цветя на Марлене, но тя не ги е приемала. Свидетел на това ухажване е бил сценаристът на теленовелата Алберто Гомес. Ето какво споделя Марлене за Освалдо: "Той е голям пич, много романтичен, сякаш е от друга епоха". Толкова романтичен Освалдо е бил и с друга красавица - Марица Родригес. Тогава той протагонизираше "Вдовицата в бяло", а тя току-що е била наета от телевизионно предаване да интервюира артисти. Първата й задача била точно да вземе интервю от Освалдо Риос. Малко след като се запознават, на Марица й предлагат роля в новела, която не приема. Марица споделя, че "се държеше много мило с мен, пращаше ми цветя, а мен ме беше малко страх, защото дотогава не си представях, че един актьор ще го направи, още повече, че той беше международна звезда. Но е много галантен, голям кавалер". 
Говорейки за кокетни мъже, когато се снима теленовелата "Отмъщението" (с Дана Гарсия и Хорхе Рейес) в Маями, мексиканката Нинел Конде е сметнала, че венесуелецът Хорхе Рейес й е направил неприлично предложение. "Имах сцена с Нинел и венесуелците казват на якето "chaqueta", а мексиканците му казват "chamarra". Проблемът идва оттам, че на някои места в Мексико, зависи от контекста, "chaqueta" може да означава мастурбация. Аз казах на Нинел:
- Нинел, ако обичаш, подай ми якето. А тя ме изгледа разтревожено (тя си е помислила друго), след което й повторих: 
- Нинел, подай ми якето... А тя ми отвърна:
- Но, Хорхе, какви ги говориш?
- Да ми подадеш якето ("chaqueta").
- А, якето ("chamarra")...
- Да, да ("chamarra")...
- Понеже в страната ми chaqueta означава друго. И започнахме да се смеем", издава Хорхе. Има актьори със славата, че очите им шарят доста. Това се отнася за Пабло Монтеро. Списъкът му с жени е доста дълъг и доста от тях са известни. Негова колежка твърди, че се възползва прекалено от романтичните сцени. Веднъж трябвало да снимат последователно няколко сцени в леглото и изглежда Паблито е попаднал в плен на страстта. Години по-късно, кариерата му го отвежда в Маями, където се снима в теленовелата "Ребека". Твърди се, че, по време на снимките, е имал връзка с главната героиня - Мариана Сеоане. Но също се твърди, че е излизал със злодейката в същата теленовела - Габи Еспино. Виктор Камара е част от екипа и ето какво споделя той: "Мога да ви уверя, че той беше и с двете едновременно", въпреки това, Габи отрича да е имала нещо общо с Пабло: "Много неща, които са казани, не са верни. Бяхме двойка в новелата и това е, много се спекулираше!" Въпреки това, кокетникът се наслаждаваше много на страстните сцени, които трябваше да снима с Габи - "трябваше да го намажа с бита сметана по гърдите (смее се) и Пабло Монтеро беше намазан целия, а аз ядох сметаната, която беше най-отгоре".