понеделник, 17 септември 2012 г.

Споделено от теленовелите: Силни шамари

Здравейте, приятели, 
В днешната порция от разкрития ще разберем доколко един шамар за пред камерата е изрежисиран и... колко боли. За всички,които пожелаха и Соня Смит - намерили сме място и за нея в статията...
Ваша Стаси!

Лаура Сапата е една от най-добрите злодейки на испаноговорящата телевизия и именно заради това не й харесва да получава шамари, дори и фалшиви. Нещо повече - Лаура споделя, че в една сцена сестра й Талия трябваше да я зашлеви, но Лаура отказва да получи шамар: "Никой няма да ми пипа лицето". Така, без заобикалки, казва, че не желае да я удрят и изисква допълнително да не се бие със сестра си: "Не, никой да не ми пипа лицето и още по-малко сестра ми, не! Другите да се удрят, мен ме оставете!". 
Някой, който е удрял повече от силно, е Соня Смит. "Ами, казват, че имам тежка ръка. И си питал някой от колегите ми за това, казаха ми (смее се)", отговаря чаровницата на един журналист. Соня говори за Жанкарлос Канела и Хорхе Луис Пила, които разказват, че когато са играли заедно съответно в "Чужди грехове" и "Къде е Елиса?", са получили доста силни шамари от Соня.
Жанкарлос: "Беше толкова силно, че още ме боли".
Хорхе Луис:"Има много тежка ръка". 
Соня: "Случи ми се с Хорхе Луис Пила и Жанкарлос Канела". В случая с Канела в "Чужди грехове", актьорът не е могъл да сдържи сълзите си след шамара на Соня. "Сцената се получи много добре, защото го накарах да се разплаче и се почувствах много зле, но той ми каза: "Няма значение, хареса ми, защото ме разплака."" Но не само тези двама галана са усетили тежката ръка на Соня - в същата теленовела зашлевява главната героиня Лорена Рохас, като й причинява голяма болка. Лорена я е помолила да я удари наистина: "Удари ме" - "Не, така извън камерата не предпочитам да го правя", но след това се съгласила: "Добре, но няма да те заболи". Лорена твърди: "Винаги ми е струвало много да направя тези сцени реални, истински". За нещастие на Лорена, сцената не се е получила и е трябвало да я повторят. Лорена: "Не се притеснявай, удари ме!" И след като са казали "Стоп!" Лорена се е хванала за бузата и извикала: "Оох!". А Соня не е знаела къде да се дяне червена от срам и започнала да вика "Извинявай, извинявай!" - "Не, не, няма проблем, но наистина имаш тежка ръка". Така обяснява силата си Соня: "Аз съм висока и голяма жена, затова имам и голяма ръка. Просто съм силна жена."
Лорена: "Изобщо не съм озлобена към нея".
Сесар Евора е описван от много свои колеги като професионалист и най-вече като кавалер. Актрисата Тина Ромеро (Асунсион от "Моят грях") е изпаднала в истерия след един негов шамар, който й е причинил непоносима болка. Други актриси (ще представим този случай отделно) също твърдят, че Сесар има тежка ръка. При удара на Тина пострадва и слушалката, която е в ухото й и която служи за суфлиране. Тина споделя, че сцените с насилие не й харесват. След силния шамар, Евора не й се е извинил.