вторник, 23 октомври 2012 г.

Магнетичната Лусеро

Удовлетворена, с кариера, обхващаща повече от три десетилетия и всеки път по-влюбена в живота си, Лусеро, позната като "Годеницата на Америка", преоткри любовта. След една година от развода си с певеца Мануел Михарес, актрисата и певица е открила половинката си, която я кара да се чувства пълна и сигурна. Въпреки че пази личния си живот, уверява, че изживява прекрасен момент. "Сега съм повече от щастлива в сантименталния си живот". Да бъдеш Лусеро не е лесно. Нейните главни роли в мексиканската телевизия я поставят постоянно под светлината на прожекторите. Никой не си спомня, че тя е жена като всяка друга, хората мислят, че за нея грешките са непозволени. През 2003 г. нейният бодигарт е заплашил с пистолет репортерите, отразявали конференцията за 100 представления на постановката "Рехина", след това тя го е защитила, като е казала, че само си е вършил работата. Това й се отрази - именно тази година е единствената такава, в която не е била водеща на Телетон. Лусеро почти никога не прави фотосесии за медии. Тя си има екип, който я снима по нейн вкус и снимките се изпращат на пресата. Всяка си има свой нюанс от Лусеро, но е само нюансът, който тя иска да им покаже.
От детството си спомня приятелите, кучето си Мусолини, доберман, и най-вече ролята си на Чиспита. Сега планува празнуването на своите 32 години кариера с  грандиозен концерт, промотирайки и новия си диск "Un lujo", събитие, което ще се проведе на 25 октомври. След приключването на снимките на "Заради нея съм Ева" смята да посвети повече време на децата си. "Те са най-големите ми учители", "Докато тялото ми функционира, искам да продължа да пея, да играя, да споделям с публиката вичко, което умея да правя и което толкова ми харесва". Като певица също е много успешна - има към 30 диска, правила е дуети с певци от ранга на Пласидо Доминго, била е и треньор в "Гласът на Мексико".

- Кога искаше да станеш актриса, водеща или певица?
- От четиригодишна започнах да карам майка си да ме заведе в телевизията, дори исках да играя в теленовела, а тя ме гледаше и ме галеше, но първо беше училището. През годините видя, че продължих да настоявам и ми каза: ако искаш да отидеш и да се представиш в телевизията, трябва да научиш нещо и да вземеш уроци по китара. Така че през 1980 г. направих прослушване за "Alegrias del Mediodia" и започнах добре - станах част от тази програма, след това дойдоха "Chiquilladas", "Chispita" и други и така 32 години кариера.

- Коя е Лусеро Огаса - успешната жена?
- Смятам, че съм благословена и съм имала живот, пълен с невероятно красиви неща. Наслаждавам се напълно на всичко, което имам, на семейството си, на работата си, публиката, приятелствата. Всички неща, които са ми се случили, ги смятам като част от успеха ми да живея. Щастлива съм и се чувствам успяла в личен и професионален план.

- От всички роли, които си изиграла, коя би искала да бъдеш в реалния живот и защо?
- Харесват ми всички и от всяка една пазя специална нежност, защото те са накарали публиката да ме хареса. Как да не помня тризначките в "Lazos de  amor" - всяка с различен характер, или Иполита в "Пробуждане" - силна жена в много различно време като цяло за жената, или Барбара Греко от "Утре и завинаги" - много красива и с ненадмината интелигентност, жалко, че я използва, за да вреди и да си отмъщава, заради миналото си, или Валентина Виялба в "Желязната дама", която покори сърцата на зрителите със силата си. Сега Елена в "Заради нея съм Ева", която е нежна, предприемчива, силна, оптимистка, невероятна майка и дъщеря. Харесвам всички и заемат важно място в живота ми, но не бих искала да бъда никоя от тях в реалния живот, така че обичам да бъда Лусеро и не бих променила нищо в живота си.

- Как започваше денят ти и колко часа прекарваше в студиото по време на снимките на "Желязната дама"?
- Доста беше дълъг, денят ми започваше когато децата тръгваха на училище, опитвах се да ставам около шест сутринта, за да мога да отида до гимнастическия салон, да направя упражнения и след това да се изкъпя набързо, оправях децата и ги водих на училище, което е близо до нас. След това отивам в Телевиса към 09 ч., първо в гримьорната, където ме гримират и обличат с дрехите за съответната сцена - така започва денят ми, цял ден снимки на различни площадки и с различни персонажи. Това е когато снимаме в столицата, а когато е извън нея, в имение, пътуваме към три часа, за да стигнем там и вечерта спим в хотел до мястото на заснемане. Към 09 или 10 ч. вечерта излизаме да снимаме, зареждаме се с енергия и учим за другия ден. Трябваше ми време, за да свикна да яздя кон. Сложно беше само когато бяхме двамата с Фернандо на една седло.

- Каква беше връзката ти с Фернандо Колунга?
- Много добра, рабирахме се много добре, с него винаги е много лесно да се работи, познаваме се от доста време, бяхме двойка в "Пробуждане", след това бяхме врагове в "Утре и завинаги" и сега персонажите ни отново се влюбват. Той е много красив и жените много го харесват. Когато снимахме на публични места, хората ни викаха: "Целувка, целувка!". Много съм щастлива, това е история за любов и страст, наистина много добре написана.

- Като работеща жена, кое е най-трудното, с което си се сблъскала?
- Часовете на работа, пътуванията, понякога физическата дистанция от дома, с която, благодарение на Бог, мога да се справя много добре, но не е лесна задача, защото искаш да се разделиш на 10, а не можеш. Но организацията и подкрепата на семейството и екипа ми ми помагат. Майка ми е най-добрият ми приятел. Винаги говорим по часове, имам най-добрата майка на света... Тя е и мой представител. Всеки проект, който ми предложат, го обсъждам с нея и с брат ми.

- Кои смяташ, че са основните уроци от живота, които си научила?
- Трябва да си силен и да знаеш, че времето ти дава много отговори, слага всичко на мястото си и нарежда много неща. За нищо не служи да се отчайваш или притесняваш. Също научих, че не може винаги да се харесаш на хората. По-добре е да останеш само с един, с когото ще изживееш целия си живот.

- Мислиш ли отново да се омъжиш?
- Не, никога не мисля да се омъжа отново. Имах съпруг, когото сега ми е приятел, и имам две чудесни деца от него. Няма да повторя това. За мен има само един брак.

- Какво е за теб да работиш с Хайме Камил?
Постоянна радост! За мен е като брат, работихме заедно през 2000 г. и сега го намирам още по-очарователен, професионалист и убийствено симпатичен, по-зрял и това се дължи на бащинството на красивата Елена и любовта на жена му, Ейди, която е очарователна.

- Каква е разликата между Лусеро отпреди 10 години и сегашната?
- Харесва ми повече днешната. Смятам, че зрелостта и майчинството са ме направили по-добър човек. Също имам психолог, с когото обичам да се консултирам и това ми служи да се опозная по-добре.

Любима книга: "Къщата на духовете" на Исабел Айенде;
Любим филм: "La vie en rose", "Шесто чувство", трилогията на "Кръстникът";
Любима актриса: Марга Лопес, Мерил Стрийп;
Любимо приспособление: Айфон;
Платоническа любов: Мел Гибсън;
Обича да гледа: залезите, небе, обсипано със звезди, луната; 
Харесва: всичко сладко;
Обича да слуша: хубава музика, хубав разговор и звуците на нощта преди да заспи.