сряда, 17 октомври 2012 г.

Марсело Кордоба: "Харесвам женствени жени"

Марсело Кордоба е роден прев 1973 г. в Буенос Айрес, под знака на Скорпиона. Учил е няколко семестъра графичен дизайн в университета в Буенос Айрес, след това работи като доставчик и продавач във видеотека. От малък се увлича по актьорската игра, имал е малки роли в аржентинската телевизия. Обича да чете Карлос Фуентес и Габриел Гарсия Маркес. За да сбъдне мечтите си, той е давал уроци по английски и е предприел само едно пътуване до Бразилия: "Знаех какво е да се грижиш за себе си, да търсиш къща и работа. За пръв път се озовах на улицата и нямаше къде да отида, но показах на себе си какво бих направил в подобна ситуация".
През 2005 г. за пръв път участва в мексиканска теленовела, заедно с Лусеро и Фернандо Колунга, и след това идват и други участия. В момента отново си партнира с Лусеро. Аржентинецът играе Плутарко, злодеят, в теленовелата "Заради нея съм Ева": "Предпочитам да играя злодей, има си и забавна страна, защото когато играеш добрия, всеки те харесва", споделя актьорът, който се определя като мъж със силен характер, упорит, дисциплиниран и обича да закусва вкусни чилакилес и моле (сос и местно ястие с такъв сос). "Мексико е очарователна и щедра страна. Най-голямото качество, което притежават мексиканците, е тяхната щедрост, чувствам се като у дома си. Приемат ме като един от тях, никога не са ме гледали лошо". Практикува бокс и ходи редовно в гимнастическия салон, за да се поддържа във форма, фен е на аржентинския футболен отбор "Бока хуниорс" и му харесват женствените жени, грижещи се за визията си, с чувство за хумор, но отрича да е покорител. Уверява, че когато се запознае с някого, не го прави с тази поза (на покорител), нито че е заобиколен от жени. От друга страна, Марсело участва в заснемането на първата уеб теленовела на Телевиса, заедно с Арат де ла Торе и Марисол Гонсалес "Te presento a Valentin", която ще се състои от 15 серии от по 6 минути всяка, като историята обещава да е интересна - който иска, може да я гледа от 29 октомври, а през ноември ще играе в театралната постановка "Dulce pajaro de juventud". Знае, че има много неща, които трябва да направи още, казва, че винаги търси нови предизвикателства, за да продължи да се радва на непоправимия злодей и на Мексико, която му отвори вратите. Има планове и за нова теленовела, но ще бъда другата година.

- Какво беше детството ти?
- Беше много щастливо. Израстнах в Вила де Парке, квартал от средна класа. Учих в държавно училище. Събирахме се приятелите и играхме футбол всеки ден. Това е традиция. В Мексико му казват "черупка", в Аржентина - "жребче" - играе се навсякъде - на улицата, в клуб... В Бразилия го играят на плажа, ние на улицата. Спомням си, че слагахме обръч и когато идваше кола, викахме: "Кола, кола!". Тичаш и продължаваш да играеш. Това е нещо типично.

- Обичаш ли да излизаш?
- Стана така, че вече съм във време, в което се чувствам по-спокоен. Идва моментът, в който се поуспокояваш и търсиш други неща, освен забавлението. Преди не се спирах, но сега... Откакто дойдох в Мексико, аз съм много съсредоточен върху работата си и не обръщам много внимание на това. Разбира се, обичам да излизам и да се социализирам, но редпочитам да отида на ресторант или на бар. От време на време ходя да се гмуркам, но имам малко време, взимам си глътка въздух и това е...

- Защо си избра тази професия?
- От дете чувствах, че искам да стана актьор. Спомням си, че с майка ми гледахме филми, вечерта имаше поредица, в която даваха четири последователни филма. Така научих имената на актьорите. Като дете играх в театъра, но след това се отдалечих. На 25-26 години си казах: "Вече искам". На 24 години отидох в Бразилия за осем месеца - това е невероятна страна, с красиви пейзажи, нощите са супер, много се танцува по плажа. Но това изморява... Върнах се в Буенос Айрес и си казах: "Това искам да правя" и започнах с телвизията, киното, театъра, участвах в реклами и така направих важен скок. Запознах се с един мениджър и ми каза: "Ще те представлявам" и започнах да работя в теленовели. Имах си своите 15 минути слава - бяха в сериала "Богати и известни" (излъчван у нас преди много години с Наталия Орейро), героят ми се появи в 20 серии. След това работата беше нередовна и за малко да спра да бъда актьор.

- В кой момент и защо избра Мексико?
- Както стават нещата - случайно. Пет минути преди да се откажа от актьорството се явих на кастинг за една марка бира. Казаха ми, че рекламата ще се прави в Мексико, така че трябваше да пътувам за там за няколко дни. Също ми казаха: "Има един семеен приятел, който е в Мексико, в Телевиса, защо не го видиш?" и си казах "Защо не?". Първата ми година в Мексико беше много тежка, ужасна. Стаята ми беше метър и половина, с леглата, споделях я с един японец, имахме обща баня. Бях една седмица там, после се преместих. Трябваше всеки ден в 08:30 ч. да съм в Сан Анхел, Телевиса, затова ставах в 05:30 ч., защото трябваше да хващам автобус, след това метро... Мексико не е топъл град, когато идваш, ако нямаш кола още по-малко. Без приятели е ужасно, но знаеш ли какво ме крепеше - целта да стана актьор.

- Коя беше първата ти работа?
- "Пробуждане" на Карла Естрада с Фернандо Колунга и Лусеро. Като първа работа имах малка, но много хубава роля. След това дойде "Ранени души" с Жаки Бракамонтес и Гай Екер. Но там открито ме махнаха. Героят ми изчезна и не го вкараха в следващите серии. Продължих с рекламите, за да си изкарвам пари за наема. След това дойде "Любов без граници" с Рене Стриклер и Кариме Лосано. После "Изпепеляваща страст" на Карла Естрада. Бях пират и много ми хареса героя. "Кълна се, че те обичам", "Капризи на съдбата", "Море от любов", специална роля в "Изпълнена с любов", миналата година в "Силата на съдбата" и сега в "Заради нея съм Ева", където героят ми прави живота невъзможен на Лусеро, Хайме Камил, Мариана Сеоане и другите.

- В "Капризи на съдбата" беше съпруг на Шантал Андере и половинка на Хулиан Хил, това не ти е харесвало. На него му е коствало много труд, защото си бил напрегнат и не си се отпускал...
- Не, със сцените нямах проблем. Дори имаше много силни сцени, които не са показани в Мексико и трябваше да понеса Хулиан Хил напълно гол в 20 сцени. Някои бяха в джакузи и си говорихме тема табу за теленовелата. След това направихме и нецензурна версия на сцената. Когато си дадох сметка за това, видях цяла група гримьори да шпионират сцената. За щастие аз не бях гол. Всъщност, гей-обществото на Мексико ни поздрави, че изиграхме с достойнство двама бисексуални. Аз го направих с много уважение.

- За какво мечтаеш?
- Да бъда протагонист и най-добрият актьор, който мога да бъда, и след това да правя кино. Очарован съм да направя екшън. Мечтая, също като актьор, да оставя следа.

- Как се чувстваш като злодей в теленовелата "Заради нея съм Ева"?
- Хареса ми, героят ми е невероятен. Много съм благодарен, че съм част от проекта. Беше дълъг процес на създаване, започнахме миналия октомври, но смятам, че го направихме с много голямо удоволствие. Харесвам си работата, Плутарко, героят ми, ми харесва, защото е от тези персонажи, които са много замесени в историята и предизвикват нещата, така че той е отговорен за много неща. Забавлявам се с ролята на злодей.

- С Мариана Сеоане правите доста силни сцени. Трудно ли е?
- Чувтвам се много добре в сцените с Мариана, има голямо доверие, тя ми помага много, освен това я познавам от доста време и това го прави още по-лесно. Като цяло, с всички се работи лесно, забавляваме се много, а това е необходимо, когато прекарваме толкова време с едни и същи хора.

- Как се рабирате с Лусеро след слуховете, които се говорят за вас (за връзка между тях)?
- Много добре, оставяме ги настрана и вичко е нормално.


- След приключването на теленовелата какво предстои за теб?
- Имам предложения за театъра и киното, но проверяваме проектите.

- Как се чувстваш да участваш в първата уеб теленовела?
- Това е теленовела с много скорост и идеята е всяка серия да те оставя с желание за още и още, всяка миниистория е много интересна. Каня всички да я гледате, ще си прекарате много забавно.

- Как си в любовта?
- Сам и много спокоен, посветен на каквото трябва да се посветя, много съм доволен. Когато трябва да дойде, ще дойде...