понеделник, 29 октомври 2012 г.

Споделено от теленовелите: Огледалце, коя е най-красивата?

Здравейте, 
В поредната хапка от кухнята на звездите ще разберем колко суетни могат да бъдат те, какво ги притеснява и как отвръщат на удара. Това е рубриката, където няма тайни...

В една теленовела тази, която блести, е главната героиня, разбира се. Но знаете ли какво се случва когато актриса от екипа показва по-хубаво тяло от основната звезда? Много често се вижда протагонистката да е бясна, когато една от партньорките й е в центъра на вниманието.
Ниурка Маркос разказва как Едит Гонсалес е завиждала за красотата й по време на снимките на сериала "Саломе", излъчен и у нас: "Първото, което я тревожеше, е, че съм много красива, а тя, без грим, е грозна. Едит Гонсалес, когато идва в гримьорната сутрин, е с качулка - никой да не я види, защото има лош вид, очите й имат нужда от тонове грим, трансформацията се прави около три часа. От друга страна я притеснява, че танцувам като професионалистка - румба, ча-ча-ча". Теленовелата "Саломе", снимана в Мексико през 2001 г., голяма част от действието се развива в кабаре, където главната танцьорка се изпълнява от Едит, но коя се справяше по-добре - кубинката Ниурка. "Тя направи живота ми на "кисело мляко", буквално. Да, имаше една сцена, аз бях се излегнала на един диван, бях божествена, с нормална рокля на вълнички, но с еднакъв цвят като на Едит. И какво направи тя - вместо да извика: "Мила, облечени сме в един и същи цвят, продуцент, кой да се преоблече тя или аз, защото сме еднакви..." - това е нормалното, но не - тя каза: "Продуцент, сменете дрехата на това момиче, не сме близначки..." и ме игнорира."
Не винаги споровете се показват по телевизията - понякога нещата се случват без много публика. Такъв е случаят на Анхелика Ривера, която много любезно е помолила Айлин Мухика да си промени външния вид и малко по малко Айлин беше прикрила красотата си. Айлин: "Дойде в гримьорната и ми каза: "Виж, Айлин, струва ми се, че имаш същият цвят на косата и това не може
да остане така", казах й: "Абсолютно е така, утре ще си сменя цвета, защото не искам да приличам нито на теб, нито на никой, не се притеснявай", смених си го, малко по-тъмен, и, така, винаги се опитвах да изглеждам по-малко добре, за да не се чувства тя зле. Героинята ми имаше очила и по-къса коса, само за да не се тревожеше. Беше ужасно, намерението беше ужасно. Имаше сцена с шамар и 3, 2, 1 и тя ме удари, сърцето ми пулсираше много силно, удари ме с такава ярост... не можех да кажа нищо, много плаках след това.
Адриана Фонсека има по-различна представа за Анхелика, с която работиха заедно през 2003 г. в "Тъмна орис": "Странно ми е това, което казва, защото Анхелика е много уверена в себе си жена. С мен беше божествена, дори ме покани на сватбата си". За разлика, Адриана е трябвало да прикрива красотата си, за да не заслепява Талия, когато се снимаха в "Росалинда". "Беше ми забранено да си слагам грим, нито мигли и руж". Но кой е наредил да не се гримира? "Не знам дали беше Талия или някой друг, но не можех да излизам гримирана и това се спазваше супер стриктно".
Макар Фернандо Колунга да продължава да бъде най-успешният мъж в мексиканската телевизия, имаше слухове за съперничество с Уилям Леви, когато работеха заедно в "Изпепеляваща страст" през 2007 г. Габи Риверо, част от екипа на теленовелата, е чувствала голяма нежност към Уилям: "Ами, става това, че има много чиста душа, много невинно същество, носи добри вибрации. Невероятно е, че мъж като него, не може да контролира егото си, Фернандо е супер дисциплиниран, много добър човек, но с твърде голямо его". Това е била първата теленовела на Уилям в Мексико. "В този момент той беше просто един от всички, защото главните герои бяха Себастиан Рули и Фернандо Колунга". Но когато снимаха на публични места, феновете се възхищаваха не само на Фернандо Колунга, но също и на Уилям Леви.