събота, 24 ноември 2012 г.

Жаки Бракамонтес - по-добре от всякога

Любовта, която Жаки изпитва към Мартин, е приоритет за нея, решила е да прави само специални участия и за това е приела да стане водеща на "Гласът на Мексико" 2. Актрисата вече е била водеща на програми за конкурси, награди като "Lo Nuestro", "TVyNovelas", "Nuestra Belleza".
Актрисата съобщи една прекрасна новина в "Гласът на Мексико" - че тя и Мартин Фуентес очакват близнаци. Малките, момче и момиче, които ще се родят между април и май 2013 г., ще бъдат кръстени със същите имена като родителите си. "Мечтата ми винаги е била да създам семейство и сега имам тази възможност. Бог ни благослови с две бебчета", каза актрисата. Жаки е казала щастливата новина на съпруга си, докато той се е гмуркал сред акули на остров Гуадалупе, срещу бреговете на Енсенада. Новината за бременността беше вече публична тайна, но красивата актриса и съпругът й, предприемачът Мартин Фуентес, предпочетоха да изчакат да минат поне три месеца от бременността, за да съобщят хубавата новина - че ще стават родители и то двойно. "Трябва да споделя нещо много специално. Момчета, ще ставате чичовци", това заяви на Джени Ривера, Паулина Рубио, Бето Куевас и Мигел Босе, треньорите в "Гласът на Мексико" в началото на програмата и добави: "Ако Бог пожелае, април или май, съпругът ми и аз ще станем родители. Много съм развълнувана и доволна, че мога да го споделя с всички вас". Жаки е в третия месец и половина.

Радост и сълзи в деня на сватбата
След малко повече от едногодишна връзка и в романтична обстановка дойде годежният пръстен, по време на пътуване до Уислър, Канада. Жаки каза "Да!" на любовта на живота си на гражданска церемония, отпразнувана на 03 септември 2011 г. Няколко седмици по-късно, на 01 октомври, двойката се ожени в църква в родната земя на актрисата, Гуадалахара, пред погледа на повече от хиляда поканени. "Най-голямата ми мечта беше да стигна до олтара с любовта на живота ми... и за цял живот", разказва Жаки, която никога не е крила желанието си да създаде семейство. Днес, уверена, изживява реализираната си мечта.

- Разкажи ни, как разбра?
- Чрез тест за бременност, не мога да ти обясня усещането и емоцията, които изпитах, когато го видях. Беше невероятен момент за мен и Мартин и, когато научихме, го споделихме незабавно със семействата си. Те полудяха от радост.

- Очаквахте ли го?
- Разбира се. Винаги съм си мечтала за семейство и сега го имам. Очаквах го с голямо желание, но знаех, че Бог ще реши кога трябва да бъде.

- Вярно ли е, че ще са близнаци?
- Да, така е. Бог ни благослови с две.

- Знаете ли вече кои ще са кръстниците?
- Не, все още не сме мислили за това. Това решение е много важно.

- Ще продължиш ли да работиш в "Гласът на Мексико"?
- Разбира се. Щастлива съм в тази програма, затова и реших, заедно с продуцента ми, точно там да съобщя новината. Откакто разбраха ме глезят много.

- Смяташ ли да се отдалечиш от работата си като актриса, когато се родят близнаците?
- Може би от теленовелите да, но ще бъде за неопределено време, колкото изискват те. Работните дни са много дълги, обикновено от дванадесет до четиринадесет часа и понякога в края на седмицата. Няма начин да изпълня такъв ангажимент с нужната посвещеност, но да се отдалеча от актьорството - не. Разбира се, че по-нататък, ако има специално участие в теленовела или сериен филм, или филм, ще съм отворена да го проуча и смятам, че ще мога да го направя. Но като протагонистка в теленовела - не, не искам да изоставя съпруга си и да прекарам една година в студиото. За момента съм много доволна от работата си, харесва ми да съм си аз и тази програма ми даде шанса да съм каквато съм. Скоро се снимах във филма "Треньорът"(El Entrenador) с Маурисио Ислас, който ще се появи през 2013 г.

- Как се чувстваш, знаейки, че скоро ще ставаш мама?
- Много щастлива, развълнувана. Предполагам, че, като жена, няма по-хубав момент от този. Мартин и аз изживяваме невероятен момент и споделяме всичко. Всичко е ново и за двамата и му се наслаждаваме много.

- Какъв спорт практикуваш, за да се поддържаш във форма?
- Пилатес, най-много ми харесва.

- Какво те привлича у Мартин и кое те покори?
- Всичко. Истината е, че ме подкрепя, той е по-доволен, че съм в тази програма. За мен е много важно да ме подкрепя в кариерата ми.