неделя, 11 ноември 2012 г.

Лина Радуан - най-завидната годеница

Актьорът Давид Сепеда, на 38 години, вече си има господарка - Лина Радуан, на 24 години, която е бивша студентка по актьорско майсторство в "Школата на Телевиса", и с която има връзка повече от две години, въпреки че през август миналата година самият Давид обяви раздялата им: "Не беше много приятно, но... Причината беше ритъмът на работа. Една връзка се състои от двама човека, но в този случай безотговорният бях аз". Тази раздяла не продължи дълго, защото месец след това, Лина и Давид се събраха и изглежда любовта им е била по-силна. Независимо от това, много хора намират Лина като не много привлекателна жена. Някои смятат, че това е причината Давид да й подари луксозна операция на носа, струваща 150 хиляди песос, но всъщност причината е здравословна - отклонена преграда, която й причинява затруднено дишане.
Наскоро Лина получи възможност да превърне мечтата си в реалност. Тя е част от постановката "Una noche de pasión", където си партнира и със своя любим - Давид Сепеда, Анжелик Бойер, Карлос де ла Мота и други и обикалят различни места из Мексико. "Невероятно е. Харесва ми как публиката реагира на постановката и че театърът е пълен. Всички идват да ни видят и да забравят за малко проблемите си, гледайки театър. Признателна съм на продуцента Омар Суарес за този шанс и на Алексис Аяла, че повярваха в мен". Всъщност, Лина се явява заместничка на Сабине Мусие в някои от представленията, в които Сабине не може да вземе участие. "От началото Сабине беше казала, че няма да може да играе на някои дати, затова трябваше да намерят заместничка, обадиха ми се и... - ето ме тук, когато трябва", заяви актрисата. Тяхната роля е на Доня Пас, ревнива жена, която, заедно с мъжа си, управляват издателство и открадват написаното от героя на Давид Сепеда.

Обичана, на която й завиждат:
Да бъдеш половинката на един от най-желаните мъже в момента за Лина означава да й завиждат, но също е обичана и приемана от женската публика. Двамата се запознават по време на снимките на "Капризи на съдбата", но връзката им започва едва когато теленовелата приключва. "Всичко се случи много спонтанно и естествено".

- Има актриси, които чакат с години, за да получат роля. Смяташ ли, че много бързо ти се даде този шанс?
- Това е голяма отговорност, но животът е на моменти и трябва да се възползваме от всяка възможност, може да е само една и не трябва да я изпускаме.

- Какво те накара да се влюбиш в Давид?
- Очарова ме посвещението му, дисциплината му, професионализма, харесва ми това, че обожава майка си и семейството си. Когато го гледам в теленовелите си казвам, че "не е възможно" той да бъде с мен в реалния живот (смее се със задоволителна усмивка). Определено е благословия в живота ми. Благодарение на него никога не се предадох, когато преживявах трудни моменти, с голяма конкуренция. Давид бе като ангел, той е най-скромният човек, когото познавам, стъпил здраво на земята, нежен е, връзката ни е пълна с магия, има голямо доверие помежду ни. Той е моят приказен принц.

- Представяш ли си живота заедно с Давид?
- Истината е, че е мъжът на живота ми, но засега се развиваме професионално и, когато вече имаме стабилност, бихме могли да говорим за това. Харесва ми да съм свободна, но нямам страх от обвързване.

- Разбираш ли се със свекърва си?
- Свекърва ми? Всъщност си закусвам с нея, тя е много щастлива за нас. Тя е перфектната свекърва. Винаги ме подкрепя, дава ми съвети, г-жа Олга (майката на Давид) е невероятна.

Подробности:
- Лина се дипломира през януари от "Школата на Телевиса";
- скоро вземаше уроци по кормуване в Школата;
- Лина иска да стане голяма звезда.