четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Маите Перони - успешна, секси и дръзка

Маите, на която приятелите й на галено казват Май, се описва като: "Нормален човек, с добри и лоши моменти, който живее живота по най-добрия начин. Много силна и емоционална личност, и макар да знам, че това може да бъде добре или зле, целта ми е да намеря баланса между този дуел". Хобитата й са да се пързаля с кънки, да рисува и да гледа филми, но най-вече да се наслаждава възможно най-много време на семейството си: "Да съм си вкъщи ме очарова. Мога да прекарам часове там и ще се чувствам много щастлива". Маите е красива, искрена и талантлива, която е в устата на всички, благодарение на успешната си кариера, която й донася световна слава. В момента протагонизира известна теленовела "Паднал от небето", заедно с Педро Фернандес.

Появи се като детски идол
Родена 09 март в Мексико, от малка показва склонността си към артистичната среда, появявайки се в различни телевизионни реклами и участвайки в училищни дейности, свързани с изкуството като пеене и танцуване, които я довеждат до участието й в междуучилищните състезания по танци. През 2000 г. влиза в Школата на Телевиса и се дипломира през 2003 г. Започва да играе в театрални постановки.

Международен успех
През 2004 г. Маите става част от състава на "Непокорните", изигравайки Лупита. Няколко месеца след преобразяването й, заедно с колегите си Пончо Ерера, Анахи, Дулсе Мария, Кристофер Укерман и Кристиан Чавес, образуват младежкия феномен "RBD", музикалният бум, добил световен успех. Маите, осен вокалистка и композиторка, е автор на песни като "Tal vez manana", "No vuelvas" и"Empezar desde cero". "RBD" успяват да пуснат девет албума на различни езици, постигайки рекорд по продажби в целия свят, като това обяснява и големия брой музикални турнета, които направиха в безброй страни на пет континента.

Най-добра младежка актриса за 2009 г.
С международната слава на Маите, дойде ролята на Маричуи в "Единствено ти", до Уилям Леви, където изпълни и няколко песни. Маите изненада с таланта си, показвайки различни актьорски нюанса, които й позволиха да стане, заедно с Леви, най-боготворената двойка от теленовелите в целия свят и с която спечели наградата на "TVyNovelas". "Най-добра младежка актриса" за 2009 г. Същата година имаше право на наградата "Момичето, което ми отнема съня" на наградите "Premios Juventud".

Успехите продължават
През 2009 г. Маите дава живот на Лукресия в "Моят грях", редом до Еухенио Силер. "Ролите, на които най-много съм се насладила, са на Маричуи и Лукресия - те ми позволиха да проуча два напълно различни персонажа. И с двете имах възможността да играя и да пея - две дейности, на които се наслаждавам много и, макар и различни, те ми позволиха да споделя емоциите с хората. Обичам ги и двете".

Отлична приятелка
Маите има фобия от затворени помещения и, макар че може да реагира срещу всяка несправедливост, има едно велико качество - тя е отлична приятелка: "Аз съм личност, отдадена на 100% във всеки смисъл, независимо дали се отнася за лична или професионална работа. Голяма късметлийка съм, че имам много и добри приятели. И знам, че са истински. Това е най-големият ми успех в живота - да запазя до себе си хората, които обичам най-много и че най-добрите ми приятели и приятелки продължават да са част от живота ми след толкова години", заяви уверено Май.

Истинска жена
Питайки я за образ, който й харесва да реализира, без съмнение отговаря: "Никога не мисля за образа, чисто и просто съм си аз. Вярвам, че най-важното, което притежава един човек, е да бъде истински, приемайки добрите и лошите си неща. Просто съм такава, каквато съм. И макар да има моменти, в които се чувстваш красива и секси, оръжието ми за съблазняване е да говоря със сърцето си".

Семейството й - нейната гордост
Когато не снима, Маите обича най-много да излиза с приятелките си, да пият кафе, да отидат на кино или на вечеря, за един добър разговор. "Обичам да споделям миговете си с най-важните хора за мен като годеника ми или братята ми Адолфо и Франсиско. Заедно с родителите ми, образуват най-доброто семейство на света. Майка ми е белязала живота ми от раждането. Много й се възхищавам, давайки ми най-добрия пример за жена: любвеобилна, интелигентна, разумна, с впечатляваща способност да дава, да слага граници, да възпитава. За мен е най-добрата", заяви гордо актрисата.

Маите и любовта
В момента поддържа красива връзка с певеца, актьора и композитора Мане де ла Пара, като тя е от няколко години. "Харесват ми стабилните връзки, където преобладават доверието и спокойствието, където има много любов. Харесвам истинския, интелигентния и сигурен в себе си мъж".

Актриса досега, музиката става приоритет
Маите е избрана да протагонизира теленовелата "Паднал от небето", заедно с Педро Фернандес, където за кратко си партнира и с нейния любим. След приключването на снимките, Маите реши да се посвети отново на музикалната си кариера. Твърдеше се, че Педро Дамян ще се опита да събере групата "RBD" идната година, като повечето от бившите членове са съгласни, но дали ще зарадват многобройните си фенове по цял свят - тепърва предстои да разберем. Засега, обаче, Маите е решила да се изявява като солов изпълнител и подготвя нов специален музикален проект, с който ще изненада почитателите си през 2013 г. Това означава, че ще се отдалечи за известно време от снимачната площадка.

- Кой е бил най-специалният момент, който си запазила в паметта си от началото на кариерата си и те е белязал?
- Смятам, че е имало много моменти, които са ме белязали и са били важни в различните етапи от живота ми. Първият от тях беше, когато отидох на кастинг за "Zapping Zone" на Disney Channel, защото открих, че това ме привлича. От този момент реших да започна да се приготвям и да продължа да израствам като актриса.

- Ти си публична фигура, поддържайки кариерата си без скандали и дискретно. Как го постигаш?
- Важно е да пазим пространството си, нашата интимност понякога е невъзможна, защото по един или друг начин сме постоянно в контакт с медиите и за да бъдеш в центъра на вниманието, има неща, които се преекспонират и не можеш да ги избегнеш. Но с годините е важно да решиш как искаш да живееш кариерата си, аз, Маите, съм решила да я изживея като привилегия, като подарък от живота, работила съм много, за да постигна нещата, които притежавам, но също трябва да знаеш докъде трябва да стигнеш в своята интимност, защото, в крайна сметка, това е единственото, което си е твое и боли, когато се бъркат в него, така че трябва да равиш разлика и да се научиш да се наслаждаваш на кариерата си.

- След дългия работен ден какво си свикнала да правиш, за да си починеш и да забравиш за малко, че си актриса?
- Обичам да си стоя вкъщи, първото, което правя, е да си сложа пижамата, да се навечерям хубаво, да видя семейството си, ако са будни, ако не - пускам си филм или отивам в леглото и заспивам. Ако е края на седмицата, отивам да вечерям с приятелки и приятеля ми Мане, отивам на кино или съм с важните за мен хора.

- Каква е тайната за фигурата ти, въпреки че обичаш да ядеш сладолед?
- Обичам да ям. Това е едно от най-големите удоволствия. През седмицата ям балансирано, така че в края мога да се поглезя малко. Ям здравословно, но не се ограничавам. Чувствам се сигурна, за да съм здрава. Научаваш какво ти върши работа на теб, за да се чувстваш и изглеждаш добре. Нямам достатъчно време за упражнения. Когато приключвам снимки 03:00 ч. сутринта и трябва да снимам отново в 09:00 ч., трябва да избера дали да спя или да бягам. Предпочитах да поспа и това се отрази върху тялото ми.

- А за кожата на лицето?
- Започнаха да ми излизат някакви петънца и направо полудявам. Ползвам протектор с фактор 75. Диагностираха баба ми с рак на кожата преди четири години, заради слънцето. Майка ми винаги е казвала да ползваме слънцезащитен протектор.

- Как беше да работиш с половинката си, Мане, в "Паднал от небето"?
- Много хубаво, защото се разбирахме добре. Чувствахме се странно, преди дадена сцена разговаряхме, смеехме се, но когато ни казваха, че сцената започва, първо заемахме позиции, не знаехме как да реагираме.

- Кое беше най-хубавото от съвместната ви работа?
- Ще го издам, защото е много суетен. Снимаме първия епизод на стадиона "Ацтека". В сцената, в която получава сърдечен удар, той е на тревата, легнал. Аз трябваше да излезна бягайки, да видя какво му става. Така че в сцената го хванах за главата плачейки и той ми каза: "Внимавай, любов моя, разрошваш ме!". Останах впечатлена! "Трбябва да плача огорчено, имаш сърдечен удар и, едновременно с това, да внимавам за прическата ти ли, Мане?", беше прекалено забавно. Той си умря от смях, аз също, беше много сладко.

- Как се виждаш след 10 години?
- Не знам... Понякога планираме нещо и животът ни изненадва. Единственото, което знам, е, че искам да съм щастлива. Виждам, че продължавам да се развивам професионално, но където бих могла да режисирам продукция. Бих искала да работя по алтруистични теми. Искам да бъда и майка.

- Кажи нещо на читателите...
- От нас зависи дали животът ни ще бъде красив. В нашите ръце е шансът да постигнем каквото искаме, да бъдем щастливи и да даваме най-доброто от себе си. Така че бъдете щастливи и живейте живота на максимум...