събота, 15 декември 2012 г.

Каролина Техера - добрата и лошата

Венесуелката Каролина Техера от много малка се увлича по изкуството. На три годинки започва да учи театър, като по този начин следва стъпките на майка си, която е театрална актриса.
На десет години танцува балет, а на дванадесет започва кариерата й на актриса. Участвала е в различни теленовели, повече от двадесет, но добива международна слава с Ева от "Дивата котка" ("Gata salvaje"), където играе основната злодейка. Виждали сме я в "Карисима" ("Carissima"), "Невинната ти" ("Inocente de ti"), "Тайнствена жена" ("Mujer secreta"), "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira") и скоро в "Аурора" ("Aurora").

Снимала се е в киното, дефилирала е по модните подиуми, благодарение на отличната си физика. През 2006 г. вдига една от най-мечтаните сватби в Коста Рика с Дон Стокуел, от когото има син на пет години - Майкъл Аслан. Каролина и Дон се разведоха миналата година и останаха приятели. Въпреки че се говори, че в момента актрисата излиза с актьора Мелвин Кабрера и че двамата са много влюбени, самата тя казва, че е сама и щастлива, посветена изцяло на сина си, семейството и новите проекти. В Коста Рика актрисата има академия за изкуство и шоубизнес. Не се притеснява, ако я нападнат, защото има черен колан по карате. Обича големите животни, като конете, тигрите и делфините. В професионален план - участвала е в теленовели в различни страни, сред които както Венесуела, така и Колумбия, Перу, САЩ, а и има специално участие в румънски сериал. В теленовелата "Валерия" ("Valeria") играе шизофреничка със седем различни лица.

След двегодишно неигране в теленовели, Каролина подписва с Телемундо и вече има четири теленовели за компанията - "Аурора" ("Aurora"), "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira"), "Сърцето ми настоява" ("Mi corazón insiste") и наскоро приключилия "Смело сърце" ("Corazón Valiente"). Техера сподели, че не иска да бъде протагонистка, тъй като ролята на злодейка е това, което най-много й харесва.

Каролина е много концентрирана, когато трябва да снима дадена сцена. Инстинктивна е що се отнася до приемането на нова роля. Има само едно условие, преди да приеме - персонажът, който би могла да изиграе, трябва да породи в нея химия и специална връзка. "Обичам да играя персонажи, които могат да предадат много емоции, такъв е случаят със "Смело сърце" ("Corazón Valiente"), много се очаква от Лорена, героинята ми, не се знае дали тя е злодейката или не - пълно объркване, харесва ми. Дори в Туитър ме питат за това. Актьорската промяна не е лесна, най-вече да изцедиш максималното от една теленовела, не е като в един филм, където персонажът ти е маркиран и разполагаш с осем месеца да го подготвиш психологически.
В теленовелата е важно да предадеш всеки детайл и публиката да го усети... Когато чета сценария си казвам: "Уау!", наистина ме очарова". За най-голямо предизвикателство смята ролята си на Еухения в "Тайнствена жена" ("Mujer secreta"), защото: "Трябваше да изглеждам с десет години по-възрастна. Бях доста млада и шефът ми се довери, продължих да го правя и това е много важен персонаж в кариерата ми. Хосе Симон Ескалона ми каза: "Можеш да го направиш!"."

На въпроса защо има толкова много теленовели, а е толкова млада, отговаря: "Защото във Венесуела имаме много истории, всяка е нов, различен и чудесен опит. Случвало се е да играя в две теленовели за една година". Каролина участва и в музикалния клип на Алекс Уейн, който може да видите от тук: "Трябваше да покажа много неща за малко време. Беше трудно, но имаше голяма химия между целия екип и се наслаждавах много на работата".


- Целият свят те позна като Ева Гранадос от "Дивата котка", нали?
- Да, това беше забележителна роля, макар да бях безсрамница. Обикалях по света, гледах епизоди, в които са дублирали гласа ми и ми беше странно. Дотогава бях само добрата - тази, която плаче, която страда и изведнъж се появи шансът да бъда лошата. Беше опит, чрез който си дадох сметка, че лошите се забавляват повече. Бях много щастлива, заредена с енергия.


- Как се играе персонаж със седем личности?
- Доста сложно, но ме очарова, защото ме държеше в действие постоянно и мислех как да го направя по най-добрия начин.

- Как се чувстваше в "Сърцето ми настоява" ("Mi corazón insiste")?
- Добре, това бе първата ми драматизация, в която играя и ролята на добра, и ролята на злодейка. Забавлявах се изключително, когато бях лошата.

- Имаше специално участие в "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira"). Как ти се стори героинята ти?
- Играх момиче, модел, зависимо от дрогата. Не беше лесно. Трябваше да се подготвям психически за това. Но съм доволна от резултата. Целият екип беше страхотен.

- Какви роли предпочиташ?
- Аз съм енергична личност, харесвам драмата, заради противоположните страни и заради това, че мога да играя интензивно.

- Какво не знаем за теб?
- Че обичам да пиша. Написала съм десет теленовели, които се превърнаха в серийни филми, подобно на бразилските - реални истории, където духовното се смесва с насилието.

- Как се поддържаш толкова слаба?
- Благодарение на Бог, генетиката е на моя страна. Също ям здравословно, понякога в края на седмицата ям хамбургер, но тялото си има нужда от това.


- Вярно ли е, че имаш черен колан по карате?
- Да, но се оттеглих отдавна от този спорт. Започнах на три годинки, но се отказах, защото на едно състезание в Хюстън ми разбиха окото.

- Искаш ли да имаш още деца?
- Да, поне още две.

- Кои са любимите ти светски двойки?
- Себастиан Рули и Арасели Арамбула и Брад Пит и Анджелина Джоли. Те са ми любимите.

Декември е любимият месец на актрисата. Обича Коледа и пожелава много щастие и усмивки на всички! На тази снимка можете да видите сина й.

Други снимки на актрисата: първа, втора, трета, четвърта, пета, шеста.