понеделник, 31 декември 2012 г.

Споделено от теленовелите: Всичко им се видя...

Продължаваме да разкриваме тайни зад камерите.


Когато има любовна сцена, актьорите вземат всички предпазни мерки, за да не им се видят интимните части. Но има друг тип сцени, в които никой не си представя, че ще завършат показвайки неща, повече от необходимите.

Има акцидент, случил се на Марлене Фавела, когато е снимала сцена с бой край басейна с Марджори де Соуса в "Дивата котка" ("Gata salvaje") и на половината от сцената едната гърда на Марлене се е видяла и всичко това е било заснето. Марджори де Соуса се е опитала да й помогне, показала й е с ръце да си вдигне банския. Марлене Фавела: "Да, тя ми помогна. Бяхме в къщата на Росалба, започна да си тупа дрехите и така ме предупреди. Но всичко ми се видя. Бяхме по бикини и двете и когато сцената приключи, не си дадох сметка за това, и двете бяхме яростни заради сцената, а се повтори и аз попитах защо, казаха ми: "Марлене, опитай се да се загърнеш!" и така не излезе никога на екран".

Друга подобна случка се е случила на Хари Гейтнер и Оливия Колинс в "Продължавам да те обичам" ("Te sigo amando"). Героят на Хари карал камион бясно, слезнал и отишъл при Оливия. Тогава той, без да иска, й вдига полата нагоре и всичко й се видяло. Хари: "Ай, Оливия, нямаш ли бельо? Всичко ти се видя. Тя ми се разсърди. Това беше доста силно усещане като опит за мен. Трябваше да го изтрия от паметта си, беше много срамно, защото Оливия Колинс си е Оливия Колинс. Малко ми беше гадно. Беше прекалено в онзи момент. Продължихме да бъдем приятели въпреки всичко, но беше много трудно в онзи момент.

Родриго Видал разказва случай, който му е преживял по време на снимките на теленовела, заедно с Биби Гайтан. Тя си е мислила, че той й снима гърдите с видеокамерата си и това е предизвикало яростта на Едуардо Капетийо, годеникът й по онова време. Родриго: "Веднъж на един купон, по случай успеха на теленовелата, снимах с личната си камера каквото видя, всичко. Биби сгреши като си мислише, че й снимам гърдите. Може да казват каквото си искат за мен, но уважавам дамите. Беше неудобно. Много се обидих".