понеделник, 28 януари 2013 г.

Споделено от теленовелите: Спорове в реалния живот

Така както във всеки офис може да изникнат проблеми между колегите, на снимачната площадка на една теленовела също е пълно с актьори, спорещи и в реалния живот.

Хари Гейтнер разказва за спор, който е имал с Фернандо Колунга, когато са работели заедно. Хари се опитал да уреди нещата, но не можал.
Хари Гейтнер: "С Колунга имах малък проблем, тъй като една журналистка беше направила лош коментар от това, което й бях казала за него". Това се случва по време на снимките на "Истинска любов" ("Amor real"). Хари направил изявления, в които коментирал работата на Колунга като главен герой. "Тя каза, че "Истинска любов" ("Amor real") е теленовела на Колунга и че за мен сега се справя много добре като актьор, тъй като съм го гледал в теленовели, които не са ми харесвали толкова. Това беше ужасно. В крайна сметка, заради тези зле интерпретирани неща, той се обезпокои, не си казвахме и дума, приключи доброто приятелство, което имахме. Тъжно е, че не се виждаме". Хари уверява, че Колунга не само е развалил приятелството им, а и че на него не му харесвало много да създава приятелски взаимоотношения на снимачната площадка на една теленовела. "Спомням си, че едно от нещата, които каза Фернандо преди да започне новелата беше: "Господа, и го казва пред всички, аз идвам да правя теленовела, не приятелства, така че никакви приятели, само работа, благодаря!" и аз: "Добре!"." Въпреки това, други актьори, с които е работил Колунга, имат различно мнение за известния актьор.
Ерик дел Кастийо: "Фернандо е момче, което много уважавам. Винаги се шегува с всеки, изпълнителен е, работлив и много стойностен".

Като говорим за спорове, няма по-експлозивни от тези между две красиви и талантливи актриси, които се борят за главна роля. Арасели Арамбула и Лисет Морелос, например, са били големи приятелки в началото, когато са учили в Школата на Телевиса. Но години по-късно, когато Лисет получава главната роля в "Непокорна душа" ("Alma rebelde"), а Арасели друга роля, която не е главна, с приятелството им приключва и остава в миналото. Въпреки че се говореше, че са се скарали заради известен мъж, Лисет уверява, че не е било това.
Лисет Морелос: "Имаше напрежение, не мога да отрека, но знаете ли какво се случи? Имаше много клюки". По онова време Арасели е имала няколко години опит в теленовелите, включително главна роля в "Мечтателките" ("Soñadoras"), но в "Непокорна душа" ("Alma rebelde") беше избрана Лисет, не Арасели. "Случиха се много неща, които не се видяха, аз съм казала, тя е казала... Тя беше коментирала, че аз съм получила шанса да бъда в главна роля, защото тя не я искала. Изговориха се много неща. Било за наказание... Наказание за какво? Да оглавяваш една теленовела не е наказание". По коридорите на Телевиса се е коментирало, че истинската причина за спора им имала име и фамилия: Едуардо Верастеги. "Много се говореше, че съм се скарала с нея, защото тя била годеница на Верастеги и аз съм излизала с него. Изобщо не е вярно! Нямах нищо общо с него. Вечеряхме два-три пъти и това е. Тя излизаше с него. Стана доста неудобно... Тя се сърдеше на мен или аз на нея? Беше ужасно, не ми харесваше да работя така, на нея също". И за да избегнат още неудобни ситуации, решават да си поговорят и да изяснат нещата. "Представи си, най-добрата ми приятелка ми казва, че получавам ролята на живота си, защото тя не я е искала. Почувствах се зле". Защо тогава Арасели останала в теленовелата с по-малка роля?

Продължаваме със спорове между звездите... Нещо, което винаги се е държало скрито, е това, че Лусеро влезнала на снимачната площадка на "В името на любовта" ("En nombre del amor"), когато снимали напрегната сцена в съда. Въпреки че Лусеро не е част от състава, тя минала оттук, за да поздрави своите приятели, сред които Артуро Пениче, който й слага белезници и я връзва за един кол на шега. Всички присъстващи започнали да говорят с нея, събуждайки яростта на Лети Калдерон, която в този момент е имала нужда от тишина, за да се концентрира за една доста драматична сцена. Пати Диас е свидетел на инцидента: "Лети снимаше и Лусеро влезна. Стана фиеста, всички се съживиха, вместо да бяха запазили тишина. Лети не можеше да се концентрира. Карина Дупрес, режисьорката, каза, че това е липса на уважение към колежката им - не са я подкрепили и запазили тишина. Сцената на Лети беше доста дълга, трудна и трябваше да я повторим. По един начин Лусеро искаше да привлече вниманието в студиото, което не беше нейното".