сряда, 27 февруари 2013 г.

Пабло Асар: "Любовните сцени са трудни с всяка актриса"

За първи път имам възможността да интервюирам латино актьор лично и се радвам, че това е именно Пабло Асар.
Талантлив, изиграл различни роли, мил и винаги внимателен с феновете си... Мексиканецът уверява, че всяка роля, колкото и лесна да изглежда, изисква големи усилия. Пабло живее в Маями със съпругата си, колумбийският модел и актриса Клаудия Кайседо, и кучето си Акилес. Виждали сме го в теленовели, като "Наследницата" ("La heredera"), "Втори шанс" ("El cuerpo del deseo"), "Марина" ("Marina"), "Гибелна красота" ("Bella Calamidades"), "Клетва за отмъщение" ("El juramento"), "Пожертвани сърца" ("Sacrificio de mujer"), а сега и в "Аурора" ("Aurora"). Последната му роля бе на Густаво - хлебар и бивш полицай, в "Смело сърце" ("Corazón valiente").

Сред големите му мечти е да прави кино и да има момиченце. Освен актьор, той е и художник. Използва карикатури, за да създава фигури, подобно на Туунимания. Рисува известни личности, на които се възхищава, опитва се да твори неща, които го вдъхновяват или които вижда всеки ден. Рисувал е Майкъл Джексън, Чеспирито, Талия... Издава колекция от тениски с негови рисунки на тях. Последно бе финалист във фестивала на рисунката "Le Touquett" във Франция, а в края на миналата година изложи едно от произведенията си в Китай. "Рисуването е нещо, което ме забавлява много и отпуска. Карикатурите винаги са ме привличали, напомнят ми за детсвото и ме връщат в центъра на всичко. Именно пореди това те са основата на моята работа. Искам с моето изкуство да предам на хората тази нужда да помнят детството, за да бъдат щастливи".

Ето и какво ни сподели лично той. Искам и да благодаря на фен клуба му от Аржентина за помощта.

- Как започна кариерата ти?
- Започнах да уча актьорско майсторство в Школата на TV Azteca и първата ми теленовела носеше заглавието "Любовта не е каквато изглежда" ("El Amor no es Como lo Pintan").

- Обичаш ли да танцуваш?
- Да, много, макар в някои стилове да не съм много добър. Обичам да танцувам поп, меренге и бачата.

- Как се забавлява едно известно момче като теб?
- Като всеки друг - ходя на кино, на вечеря или на разходка в парка със съпругата и семейството си, гледам много филми и рисувам.

- Коя е любимата ти теленовела, в която си играл?
- От всички съм научил по нещо, но една от тези, които най-много белязаха кариерата ми, беше "Втори шанс" ("El Cuerpo del Deseo") (за ролята в тази теленовела получава три награди за мъжко откритие).

- Някога правил ли си лудория от любов?
- Когато се запознах с настоящата си съпруга, тя живееше в Кали, Колумбия и отидох до там да я търся, след като я бях виждал само веднъж в живота си. Това е най-голямата лудория, която съм правил, но си струваше.

- Какъв персонаж би искал да изиграеш?
- От всички персонажи, които ми дават, се опитвам да изкарам най-доброто, нямам предпочитан такъв. Но ми се иска да изиграя някой злодей, в стил Хийт Леджър от "Батман" ("Batman").

- Гледаш ли някоя теленовела в момента?
- Почти нямам време да гледам, прекарвам дванадесет часа ежедневно снимайки се в новели, най-малко имам желание да ги гледам (смее се).

- Как се работи с Лисет Морелос и лесни ли бяха любовните сцени?
- С нея се работи много добре, тя е отлична партньорка и голяма професионалистка. Любовните сцени са трудни при всякакви обстоятелства и с всяка актриса.

- Какъв тип жени предпочиташ?
- В сантиментален план, благодарение на Бог, съм много щастлив с жена си, Клаудия, предпочитам искрени жени и такива, които те уважават.

- Какво мислиш за любовта?
- Това е чувството, което движи света и е единственото, способно да ни направи щастливи, когато вървим по правилния път, понеже от любов се допускат много лудории.

- Би ли искал да посетиш България?
- Разбира се, че да! Очаквам да ме поканите (смее се).

- Кои сцени ти костват най-много усилия?
- Любовните сцени, тези с бой и където има замесени деца или животни - те са ми най-трудни.

- Има ли много гафове по време на снимки?
- Понякога да, нормално е с тези дълги снимачни дни, уморени сме и бъркаме.

- Може ли да ни разкриеш някой гаф от "Аурора" ("Aurora")?
- Има много, трудно е да си спомня някой по-специално, но имаше една сцена, в която забравиха да ми сложат татуировката на гърба и никой не го забеляза. Така и си излезе в ефир.

- Какво си спомняш от "Гибелна красота" ("Bella calamidades") и какво смяташ за Дана Гарсия? Разбираше ли се добре с нея?
- Много добре. Дана е страхотен човек. Освен голяма професионалистка, тя е и добра актриса. Това бе доста изтощителна новела за снимане, заради ритъма на работа, но създадох големи приятелства.

- Как се разбираше с Тали Дуклауд?
- Много добре, дори сега продължаваме да сме добри приятели и понякога излизаме да вечеряме.

- Работиш ли сега?
Да, участвам в един проект, не ми дават да кажа името му. До няколко седмици започват снимките.

- Какво ще пожелаеш на читателите на Теленовелас Новини, които следят кариерата ти?
- Много благодаря за цялата Ви подкрепа и се надявам един ден, не много далечен, да мога да Ви посетя в тази красива страна. 

Накрая Пабло изпраща поздрави на своите почитатели тук.