понеделник, 11 март 2013 г.

Споделено от теленовелите: Проблем с височината

В една теленовела главните герои са тези, които блестят най-много, макар понякога други от състава да бъдат в центъра на вниманието.
Има артисти, за които това не е проблем, но за други е просто недопустимо.

Марджори де Соуса споделя, че когато играла злодейка в "Тъмна орис" ("Mariana de la noche") в Мексико я накарали да си свали обувките, за да не изглежда по-висока от протагонистката - Анхелика Ривера.
Марджори: "Беше много забавно, че аз съм по-висока и имах проблеми с главната героиня за това. В една сцена чух: "Свали тези обувки, прекалено висока си". Малко странно ми се видя". 

Проблемът с височината не е само при жените. Същото се случва и при мъжете. Например, Едуардо Капетийо е много висок, но физически не прилича на мъж от теленовелите. Капетийо беше протагонист на "Грешница" ("Pecadora"), която се снима в Маями. Но друг актьор от тази новела, Даниел Елбитар, беше много по-висок от него, по-мускулест и събираше погледите на всички жени около него. Това предизвикало известна ревност от страна на Капетийо. Едуардо се чувствал несигурен и това породило война между тях.  
Даниел Елбитар: "Героят ми беше представителен, зависим от аксесоари, показващ мускули. Един ден получих заповед да не ползвам ризи, отразяващи мускулатурата ми. Тогава не знаех какво става, беше ми странно. Минаха две седмици и ми казаха: "Не може да носиш обувки с висока подметка", било заповед отгоре, носих ниски обувки. За мен не беше проблем, не казах нищо, замълчах си". Въпреки това, проблемите продължили и, в сцена на спор, на Едуардо не му харесало изобщо Даниел да бъде близо до него, понеже се виждало колко е по-нисък. "Трябваше да се доближа до него и изведнъж снимките спряха за пет-десет минути, а Едуардо отиде да говори с режисьора на теленовелата. Тогава ръководителят дойде и ми каза: "Знаеш ли, не се приближавай до Едуардо в сцената", защо да не го правя, ние спорим, това е начин да го изразим, ние се борим за любовта на глaвната героиня? "Не, не се приближавай до него, спорете от далеч и така"." Да не би Едуардо да смята, че Даниел привлича вниманието? "Едуардо и аз не сме съперници, и двамата сме напълнo различни поколения, аз искам само да продължа напред в кариерата си. Няма нужда да го дразня". И за да осигури спокойството на Капетийо, Елбитар дори не стои до него на промоционалните снимки на новелата. "Трябваше да сме четиримата протагонисти - Лици, Едуардо, Марджори и аз, и ми казаха, че не трябва да съм там. Питаха ме дали имам проблем с него, казах им, че не - явно проблемът е в него".