сряда, 24 април 2013 г.

Аарон Диас и Лола Понсе: Всяко правило има изключение

Искрата между Аарон Диас и Лола Понсе пламва неудържимо още щом се виждат за пръв път.
Любов от пръв поглед... Лола била убедена, че Аарон е нейният принц: "Той е! Той е!", прошепнало й сърцето.

Младият, многоликов и привлекателен певец, актьор, модел, предприемач и дизайнер Аарон е роден в Пуерто Ваярта. Когато е бил малък, семейството му се мести в Сан Франциско, Калифорния, където години по-късно прави първите си стъпки като модел. Този контакт с камерата събужда интереса му към актьорската игра. Връщайки се в Мексико към края на 2002-а година, Диас се записва в "Школата на Телевиса". Само няколко месеца след това продуценти му предлагат роля в теленовелата "Клас 406" ("Clase 406"), която има огромен успех и чупи рекорд с това, че е година и седем месеца в ефир. "В началото на снимките правех трикове със скутер, за да изненадам Шерлин, която малко след това стана моя приятелка. При едно от изпълненията, обаче се ударих сериозно". Аарон изпълнява и заглавната песен на младежкия сериал, озаглавена "Никога" ("Jamás"). Благодарение на тази история, младият актьор става познат на милиони зрители. И не само... Намери любовта в лицето на колежката си - Шерлин, макар връзката им да продължи толкова, колкото бяха снимките. Въпреки това, двойката си даде нов шанс, когато се снимаха заедно в "Сърца на предела" ("Corazones al límite") през 2004-а година... Но историята се повтаря - теленовелата приключва, а с това и любовта им. "Беше по взаимно съгласие, защото имахме различни лични цели", заявява Аарон. През същата година се записва в реалитито "Страх ВИП" ("Fear factor VIP"). През 2007-а година се снима в "Lola, erase una vez" ("Лола, имало едно време"), където играе Александър. Героят му помага на главната героиня - Лола, да сбъдне мечтите си. Ейза Гонсалес (Лола) казва за него, че е: "срамежлив и затворен, но е голям пич". По време на снимките на теленовелата, Кейт дел Кастийо, тогава все още негова годеница, отива да го гледа там и му подарява куче, което нарича Лола, в чест на новелата. Аарон е участвал и в мюзикъла "Васелина" ("Vaselina"), където отново си партнира с Шерлин, като този път нямаха връзка. По-късно Аарон оставя мюзикъла, за да се посвети на първия си проект в киното - "Екстремна любов" ("Amor Xtremo")... Мъдро решение, въз основа на признанието, което той получава в страната си за превъзходното си изпълнение, спечелвайки "Сребърната богиня" и оставяйки отпечатъците си в "Paseo de las Luminarias" - мексиканската "Алея на славата". Дефилирал е по време на фешън седмицата в Мексико през 2009-а година, може да се похвали със собствен бар, наречен "Небето" ("El Cielo"), и със своя линия дрехи на име "Кучка" ("Perra"). Друго забележително участие на актьора е това в "Тереса" ("Teresa") и "Талисманът" ("El Talismán"). Актьорът търси различни роли, стреми се към Холивуд или поне Боливуд, а също и към испанското и аржентинското кино. Аарон е бил включван в списъка с "25-те най-красиви мъже" на списание "People en Español", но за него най-голямата награда са фенките му: "Обожавам ги! Благодарение на тях, съм стигнал там, където съм сега!". Аарон Диас често пуска свои секси календари, с които радва своите обожателки.

Любовта...
Шерлин е първата му артистична любов. Но уморен от известни приятелки в началото на кариерата си, Аарон излиза няколко месеца с момиче на име Рената, по-късно с която се разделят. През 2006-а година пътят му се пресича с този на Кейт дел Кастийо, в която се влюбва лудо, въпреки че тя е с десет години по-голяма от него. Сключват граждански брак на 29-ти август 2009-а година и седмица по-късно - църковен. Но след две години се разделят и година по-късно се развеждат. Кейт твърди, че Аарон е и ще бъде най-хубавото нещо в живота й, и поради това решават да се разделят, за да се обичат и подкрепят вечно. "Кариерите ни ни отведоха по различни пътища, смятам, че взехме най-зрялото и правилно решение. Тя винаги ще бъде част от живота ми и аз от нейния".

Докато се снима в "Талисманът" ("El Talismán") през 2011-а и 2012-а година, между Аарон и екранната му сестра, изиграна от Лола Понсе - певица, актриса, модел и водеща, явявала се на доста музикални конкурси в Италия, печелейки повечето, и снимала се в телевизията, пламва истинска любов. Аарон получава международна слава, благодарение на приятелството си с Джордж Клуни. Той избира Лола да пее на благотворително събитие във Венеция, организирано от Клуни и Брат Пит. Двамата се влюбват и на 27-ми февруари тази година тя го дари с дъщеричка на име Ерин: "Появи се нашата принцеса Ерин. Името й означава спокойствие...", доверява Лола, а Аарон не бе на себе си от щастие в деня на събитието: "Дойде ти. Ти, за която толкова мечтах. Която толкова си представях. Която толкова обичах, без да познавам. Дойде, за да осветлиш живота ми. Да дадеш смисъл на съществуването ми. Да изпълниш сърцето и душата ми със сълзи от чисто щастие. Дойде да ме научиш, че нищо не знам. Че не знам нищо за любовта. Докато не дойде ти. Моята светлина в края на пътя. Всичко, за да открия, че тази светлина е само началото на най-върховната ми мечта, станала реалност... Благодаря, Ерин!".

"Бях виждал Лола на снимки преди това и мои приятели знаеха, че щом се запознаем, ще се влюбя в нея. Трябва да призная, че фактът, че тя щеше да участва в "Талисманът" ("El Talismán") беше определящ да приема да отида в Маями и да се снимам в тази теленовела. В денят, в който я видях за първи път, останах с отворена уста и продължавам да съм така". Лола твърди, че на нея й се случило същото и че самото присъствие на Аарон я впечатлява. Всички са й говорили само хубави неща за него - че освен професионалист, е и страхотен човек... Понсе винаги, когато започва нов проект, предпочита да види с кого ще работи и щом й показали негова снимка, тя възкликнала: "О, Боже мой! Колко е красив!" и въпреки усилията да не смесва работата с любовта, привличането помежду им било изключително силно. "Мислех си, че никога не бих нарушила това правило, не спирах да се боря срещу това, което чувствах, и когато му го казах, той ми отговори: "Всяко правило има изключение". Аарон твърди, че е било любов от пръв поглед: "Никога не съм вярвал в любовта от пръв поглед, но трябва да призная за моя изненада, че днес любовта от пръв поглед определено съществува". Инициативата за първата среща поема той, потърсил я с лодка и я изненадал: "Дойдох да те взема. Тя ме попита с каква кола съм, а аз й отвърнах: "Виж морето, ще направим една обиколка". Лола твърди, че Аарон е мъжът, за когото е мечтала и щом го видяла, е знаела, че ще бъде той. След снимките на теленовелата, двамата заминават на романтично пътуване до Италия и там Аарон усетил, че Лола е бременна. "Казах й: "Мисля, че си бременна, трябва да идем на лекар". След няколко дни получихме с голямо вълнение потвърждението". Лола: "Всяко бебе, което идва на този свят, трябва да е продукт на любов. Нашата е толкова голяма, че единственото, което можех да произведа от нея, беше нов живот, една благословия". Засега двамата нямат брак, но не отхвърлят възможността: "Ако трябва да се случи някой ден, ще се случи", уверява Лола Понсе. Двамата ще пуснат диск, в който пеят заедно, а първата им песен се казва "Кокетна" ("Coqueta"). За тази двойка е характерно, че са много зависими от това как изглеждат дори в бански, както и че обичат да споделят с почитателите си всичко, което правят. Но досега не са показали малката Ерин. В момента двамата живеят в Маями, а Аарон подготвя новия си албум.

- Aарон, беше ли палаво дете?
- Бях и продължавам да съм.

- Как растеше с баща мексиканец и майка американка?
- Добре, защото познавам и двете култури. Стоях доста време в САЩ и след това в Мексико. Благодарение на това съм билингвист и това ми отваря много врати.

- В календарите винаги изглеждаш страхотно. Как го постигаш?
- Винаги съм спортувал, но три седмици преди сесията наемах треньор. Хиперактивен съм и не обичам да съм затворен на едно място. Освен фитнес, плувам, катеря се, сърфирам и практикувам всеки спорт, който ми харесва. Станах дисциплиниран, за да изглеждам на снимките така, грижа се за себе си (смее се).

- Казвал си, че е много трудно да приключиш една връзка с толкова много любов. Как превъзмогна раздялата с Кейт?
- Продължаваме да поддържаме контакт, макар да нямаме връзка. Желая й да бъде щастлива. Знам, че по-голямата част от връзките приключват зле, затова съм благодарен, че нашата приключи добре и това говори за мъдростта и на двама ни. Има голяма обич помежду ни и винаги ще е така, но всеки трябва да поеме по своя път. Винаги ще продължим да гледаме един на друг с огромна нежност...

- Как се чувстваше като злодей в "Талисманът" ("El Talismán")?
- Забавлявах се много, правейки злини, извадих това чувство, мислейки за всички, които са ме наранили.

- Толкова ли са те ранявали?
-О, да, много... в теленовелите. Всички, които съм обичал, са ме карали да страдам. Смятам, че добрите винаги страдат. По-готино да си лош...

- В реалния живот лош ли си?
- Знаете ли? По-лош съм... не, не Ви се вярва. Определено на лошите не им се получава добре, като на Антонио - героят ми в историята. Той правеше много грозни неща, повече от това, което можете да си представите. Затова, пригответе се да започнете да ме мразите...

- Между музиката и актьорството дойде възможност да направиш роля в американската телевизия.
- Беше страхотен проект. Запознах се с хора от АВС преди години в Лос Анджелис и ми предложиха специално участие в програмата "Pan Am". Не беше трудно, защото научих английския заедно с испанския, така че езикът не е пречка за мен.

- Лола, какво те привлече у Аарон?
- Всичко. Той е специален, забавен и съблазнителен. Аарон е мъжът, за когото съм мечтала. Дълго време бях сама, напълно сама. Посветих се на това да обикалям света с работата си и така се опитвах да запълвам живота си, но ми липсваше най-истинското чувство. Една от най-добрите ми приятелки ми казваше: "Лола, за да се появи мъжът на живота ти, трябва да си го измислиш". В моите очаквания знаех, че той ще се отнася с мен по специален начин и ще има ценности. И знаех, че ще си принадлежим един на друг от първия миг, щом се видим. И когато видях Аарон, си казах: "Той е! Той е!".

- Аарон, как ще опишеш Лола?
- Има толкова неща. Няма да обяснявам това, което се вижда - колко е красива... Единствената жена, която познавам със сърцето и добротата на Лола, е майка ми. Знам, че всички мислим, че майките ни са върхът, но моята майка наистина е ангел и не защото го казвам аз - казват го всички, които я познават. Лола е същата, тя винаги мисли за другите преди да помисли за себе си. Така мога да Ви опиша хиляди неща, но това е най-красивото и важно качество, което едно човешко същество може да притежава. И заради това съм толкова влюбен в нея.

- Как се роди първата ви обща песен?
- Една нощ. Аарон ме очакваше вкъщи със супер вечеря, подготвена от самия него. Той е наследил от семейството си страстта към гастрономията. Те държат най-добрия ресторант - "Сан Мигел де Адженде". На тази романтична вечеря не само ме изненада със сочни ястия, но и ми сподели, че е започнал да ми пише мелодия. Моят инстинкт на композитор също се събуди и я развихме. Това е резултатът.