сряда, 10 април 2013 г.

Еухенио Силер: "Готов съм да се влюбя"

Еухенио току-що навърши тридесет и две години, но това не го притеснява.
Зад гърба си има тринадесет годишна кариера като модел, певец и актьор. Артистичния свят го привлича още от малък.
Има много хубави спомени от детството си, най-вече един, който спомага да се превърне в човек на изкуството - изключително впечатление му прави баща му, който на семейно събиране вади китарата и запява "Ла Бамба": "Бях на пет и слушайки го, танцувах и пях, без да мога да говоря", спомня си чаровникът. Имал е група на име "Клише". За първи път се появява в теленовелата "Непокорните" ("Rebeldе"), включвайки се в няколко епизода. Актьорът избягва да се установи само в една комфортна зона. Винаги търси рискове с идеята да израстне, както в личен, така и в професионален план. Това е част от приключенския му дух. Затова, когато в Мексико става популярен, благодарение на успехите си в "По дяволите красавците" ("Al diablo con los guapos"), за която печели наградата "Най-добър млад актьор" за 2009-а година на "Tv y Novelas", и "Моят грях" ("Mi pecado"), решава да отиде в Маями и практически да започне от нулата. Талантът му не остава незабелязан. В "Аурора" ("Aurora") освен че играе, изпълнява и заглавната песен, издава и албум. Актьорът си спомня първите си стъпки в шоубизнеса: "През 1998-а година пях за първи път професионално и така започна кариерата ми", след това се е включвал в музикална комедия и театър. Всичко това се случва преди да му се отвори възможността да стане модел в Италия за известни марки. "Обичам еднакво пеенето и игрането, ще ми е трудно да избера само едното. Смятам, че всяко едно изкуство си има своята магия и ангел". Еухенио е здраво стъпил на земята: "Благодарен съм на публиката, която ме подкрепя и се опитвам да отговарям на всяка обич, която получавам от феновете си". За Силер отново следва главна роля - в "Петзвезден романс" ("Una Maid in Manhattan"), последна засега. Тази теленовела е базирана на филма със същото заглавие с Дженифър Лопес. "Тук е разказано преди и след, както и по време на историята от филма, но по оригинален начин. Ще очарова всички. "Петзвезден романс" ("Una Maid in Manhattan") е супер амбициозен проект", споделя Силер. В него зеленоокият актьор оставя ангелското лице, за да покаже характер и израстване, научено с годините.

Силер е бил номиниран сред 25-те най-красиви мъже от шоубизнеса за 2009-а година - с тези руси коси, зелени очи, прекрасно тяло и убийствена усмивка, никак не е чудно, а след две години е и сред 50-те най-красиви. Еухенио е личност, благодарна за шансовете в живота му, момче, което се влюбва и допуска глупости, когато сърцето му бие, а пеперудите не спират да пърхат в корема му. Обича много да спортува, може да прекарва часове във фитнеса. Любител е на водните спортове. Харесва музиката на Майкъл Болтън. "Най-важното е да се чувстваш добре с теб самия отвътре и отвън", доверява носителя на наградата за "Най-добър млад актьор" за 2010-а година на "People en Español". Обича да си поспива до късно и да се излежава в леглото: "Стоя с пижама възможно най-много". Актьорът е сам в момента, но е отворен за любовта.

- Обичаш ли да рискуваш?

- Обикновено да, част е от моята личност, авантюрист съм и ми харесва да рискувам. Щом се почувствам в застой и смятам, че правя едно и също, търся нещо повече, стимул, да правя нещо различно. Част от това е да поемаш и рискове, за да израстваш непрекъснато.

- Как се приемат теленовелите ти в Маями?

- Много добре, хората направо обожават "Петзвезден романс" ("Una Maid in Manhattan"). Това беше изненада, понеже, макар винаги да възлагаш много надежди, не знаеш какво ще стане. Тази история счупи много рекорди, продаде се в доста страни, нещо повече - това е първата новела, в която публиката ме вижда по-зрял. Преди играх само млади персонажи. С тази се бележи началото на по-сериозни и зрели герои в кариерата ми. По-нататък бих искал да изиграя някой злодей.

- Какъв е планът ти - да останеш тук или да се върнеш в Мексико?

- Вярвам в работата и в това, което ми харесва, не искам да се застоявам на едно място. Вълнува ме шанса да се върна в Мексико, но където има работа и добри проекти, там ще съм. Отивам, където ме заведе работата. Сега съм в Лос Анджелис, дойдох да взема едни уроци по актьорство, за да се подсиля и да науча нови техники, но пътувам от единия край до другия. Това ми харесва.

- Започна кариерата си като певец, сега си актьор. Смяташ ли в даден момент да се върнеш отново към музиката?

- Винаги музиката е била мой скрит талант, понеже е другата ми страст. Все още пиша и правя музика, за късмет можах да включа нещо в последните си две теленовели. Ако за вбъдеще имам възможността да запиша диск, ще бъде невероятно.

- А киното?

- Бих искал, тази мечта още си стои. До днес не се е появил шанс да го направя, може би защото съм участвал само теленовели, но ако стане, ще бъде прекрасно. Вземам уроци - приготвям се, за да съм готов, ако дойде възможността.

- "Аурора" ("Aurora") е първата ти теленовела извън Мексико. Как се чувстваше, има ли някаква разлика?

- Да, за пръв път снимам в САЩ. Много съм доволен. Преди всичко вярвам, че имам златна възможност да се уча и да порасна - това ми харесва най-много. Начинът на работа е напълно различен, най-вече на ниво техника. Тук поредиците се правят по различен, много готин начин. Мисля и няма да се уморя да го повтарям, че тази история е на такова ниво, че може да се съревновава с англоезичен продукт. Заложиха всичко на нея.

- Приличаш ли на Мартин?
- Да, той е настроен положително към живота и това ми харесва много в него, по това си приличаме. За мен всеки ден е подарък от небето. Представи си, не мога да искам повече от живота. Дори имам късмета да работя това, което ми харесва. Музиката и актьорството са моите страсти.

- В новия етап на "Аурора" ("Aurora") си по-зрял...

- Да, така е. Минава една година и героите са се променили доста. Ще има много любов и битки между злодеите, ще има нови персонажи и този нов етап ще се хареса на публиката. Героят ми, Мартин, се връща много по-зрял, заради ударите, които му поднесе живота и заради всичко, което изстрада по вина на Аурора и Лоренсо. Анхелика Мария (Пасион) влиза в новелата, тя е много забавна и красива, а аз съм изключително щастлив, споделяйки едно студио с нея.

- Как разпределяш количеството работа, което имаш?

- Истината е, че съм работохолик. Много съм доволен от "Петзвезден романс" ("Una Maid in Manhattan"), от премиерата, от рейтингите, от подкрепата на хората. Историята е добре написана. Знаем, че предлагаме на публиката нещо познато, но по различен и оригинален начин.

- Как се подготви за ролята?

- За първи път правя зрял персонаж. Досега съм правил само младежки роли и ми харесва, че хората ме виждат по-улегнал. При подготовката се събрахме с режисьорите, за да науча и да разбера психологията на героя си.

- Как беше химията с Лици?

- Прекрасна, нямате си и идея. Лесно беше. Както казваме в Мексико, "олекотена". Щастлив съм с нея. Ролята й стоеше добре, като пръстен на ръката. За два месеца станахме добри приятели, вижда се и на екрана - смятам, че това е най-важното. С нея пеем и заглавната песен.

- Как е сърцето ти, влюбен ли си?

- Спокоен съм, изживявам хубав личен момент. Мисля, че много от нас, които сме се посветили на тази професия, сме много заети и забравяме за този личен миг. Понякога пренебрегваме сърцето и се впускаме в не толкова добри връзки, не защото правиш нещо лошо - просто не си си дал време да потърсиш правилния човек. Сега съм сам и спокоен. Давам си време да се запознавам с хора, докато срещна жената на живота си. Готов съм да се влюбя.

- За да те свалят трябва...

- Да бъде искрена и да имаме добра комуникация. Губя интерес, когато една жена не е истинска.

- Ами ти, как съблазняваш?

- Започвам да се отнасям с момичетата като че ли съм ги познавал винаги, така ми се доверяват и се забавляваме.

- Каква е за теб идеалната среща?

- На плажа

- Какво харесваш най-много у теб?

- Чувството си за хумор, усмивката и очите.

- Най-големият ти грях?

- Най-големият ми грях е лакомията, защото съм много лаком и много краен, ям най-вече шоколад и десерти, след това отивам и страдам във фитнеса.