сряда, 1 май 2013 г.

Адриана Фонсека - семпла и естествена

Родената във Веракрус, Мексико Адриана Фонсека е модел, водеща и актриса. 
Като модел започва да работи от много малка, появявайки се в различни рекламни кампании на големи мексикански марки. Наричат я "Лицето на Ералдо" ("El rostro del Heraldo") през 1997-а година. На петнадесет години започва да води предаване, а на осемнадесет стартира кариерата си на актриса. Дебютира в теленовелата на Телевиса "Малко село, ад голям" ("Pueblo chico, infierno grande"). Следва участие в суперуспешната теленовела с Габи Спаник "Узурпаторката" ("La Usurpadora"). Но ролята, с която става известна по света, е тази на Луси от друг голям хит - "Росалинда" ("Rosalinda"). След тези важни за израстването й проекти идват други персонажи, като първата й главна роля - в "Приятели завинаги" ("Amigos por siempre"), откъдето бива изгонена (разказахме Ви повече за този случай в рубриката "Споделено от теленовелите"), първата мининовела "Хубава жена" ("Mujer bonita"), "Тъмна орис" ("Mariana de la noche") и "Срещу вълните на живота" ("Contra viento y marea"). След четиригодишно отсъствие от латино новелите, Фонсека премина към Телемундо и оглави много успешно "Смело сърце" ("Corazon valiente"). От компанията били убедени, че мексиканката ще се справи с ролята, а тя не се поколебала и за миг дали да приеме... В момента Фонсека разделя времето си между Маями, където снима пилотни клипове за новата телемундела "Кралица на сърца" ("Reina de corazones") с Еухенио Силер и Хорхе Луис Пила, и Мексико, където е на турне с театралната постановка "Ергенски апартамент" ("Departamento de solteros") с Кристиан де ла Фуенте. Има повече от петнадесетгодишна кариера. Участвала е в киното, телевизията и театъра: "Киното, защото е безсмъртно. Театърът, защото има допир с публиката. Телевизията, защото стигаш до места, които дори не си си представял". В личен план се говори, че тридесет и пет годишната актриса се е омъжила тайно за приятеля си - Икер Калдерон, през декември месец миналата година в Маями. Близки приятели на двойката твърдят, че църковната сватба ще бъде това лято. "Семпла и естествена", така се определя актрисата. Допълва, че е и: "вярна, дисциплинирана и скромна. Мразя завистта, насилието и егото. Прекарвам времето, слушайки музика и готвейки, обичам да карам кънки и да танцувам" - това обяснява и изваената й форма. Ключът за това е: "Да бъдеш щастлив, да ядеш здравословно, да пиеш вода и витамини, да се упражняваш всекидневно". Колкото до модата - следва тенденциите за сезона и се идентифицира с класическа рокля. За косата си се грижи с процедури и с масла от авокадо и кокос.

- Как промени живота ти теленовелата "Смело сърце" ("Corazon valiente")?
- Първо, много съм доволна, че публиката ме прие. Това е много различен персонаж от всичко, което съм правила досега. Изискваше по-специална подготовка. С тази теленовела стигнахме до друга публика, до други страни и култури. Научавам по много всеки ден.

- Жените охранителки сякаш са на мода, нали?
- Жените охранителки са на мода, да - дори на международно ниво. По-незабележими сме от мъжете. Ние се обличаме като бизнес дами, но сме въоръжени (смее се)... За мен беше цяло предизвикателство да се подготвя физически за тази героиня. Когато все още бях в Мексико, упражнявайки се за Анхела, си мислих, че съм готова, но след първите сцени, си дадох сметка, че трябва да науча още много, за да изпълнявам добре сцените си.

- След толкова тренировки и екшън сцени, как би реагирала при едно нападение в реалния живот?
- Представете си - мислила съм за това. Питала съм се как бих реагирала, но не смятам, че ще отвърна с насилие. Но, като не съм попаднала в такава ситуация, не знам как ще реагирам и дали ще извадя Анхела Валдес, която нося в мен.

- Как се чувстваш с разнообразието на културите, когато си в Маями?
- Всички сме латиноси и говорим същия език, но културите са много различни. Но знаете ли, обичам да работя в продукция, в която имам колеги от Венесуела, Бразилия, Аржентина и т.н. Бразилските теленовели са гениални, както венесуелските, колумбийските и аржентинските. Уча се много от всяка една.

- Ако ти предложат да се снимаш в теленовела или във филм в Южна Америка, би ли приела?
- С удоволствие! Всъщност, една от големите ми мечти е да се интернационализирам. Бях в Аржентина и би било хубаво да направя нещо там.

- Имаш ли някакъв талант, за който все още не знаем?
- Много ми харесва музиката. Преди години взимах уроци по китара и бих искала да реализирам някакъв проект, в който да мога да комбинирам актьорството с музиката - някой мюзикъл или нещо такова. В момента ми се скъса едната струна на китарата и не се упражнявам (смее се), но когато го правех и свирих на нея, ми идваха идеи за текстове на песни. Един ден бих искала да композирам нещо и да го споделя с всички Вас...

- Адриана и технологията. Как се разбирате?
- Не знаете колко ми харесва да чета всеки туит, да знам, че хората са зависими от работата ми, от мен самата... това е невероятно. Всички се отнасят божествено с мен и съм им много благодарна за любовта, която получавам. Всеки ден се стремя да им поднасям по-добро изпълнение на Анхела Валдес.

- Какви позитивни промени ти се случиха в живота?
- Научих много от духовните неща. Не е както да съм се омъжила за религията, но смятам, че светът като цяло е в духовна криза на ценностите, на това да се тревожим малко по-малко за материалното. Четенето ми е помогнало много. Мисля, че всички трябва да се обичаме повече. Заедно можем да превърнем света по-добър.

- Феновете искат да знаят дали Адриана може да готви и да прави торти.
- От малка обичам сладкарницата, с братовчедките ми си играхме да правим торти. Една от мечтите ми беше Дядо Коледа да ми донесе кухня, за да правя торти, но никога не ми донесе... Иронии на живота - сега героинята ми - Анхела, в "Смело сърце" ("Corazon valiente") прави торти. Кой би предположил това преди години?

- Предполагаме, че тортите са ти любимите...
- Да, едно от предимствата тук, в САЩ, е, че можеш да намериш опция за тортите "без захар". Включително, по магазините имаш разнообразие от сладки, от които не надебеляваш толкова. Търся подобни изделия, защото героинята ми трябва да е във форма.

- Как се разбираше с останалите ти колеги?
- Да работя с Хосе Луис Ресендес, Химена Дуке, Фабиан Риос, Айлин Мухика и другите беше страхотно изживяване, разбирахме се прекрасно... Щастливка съм, че попаднах в толкова добър екип.

- Какви мечти имаш?
- Да продължавам да се подготвям с уроци по актьорство. Макар да са минали много години, продължавам да се актуализирам като актриса. Тук, в Маями, имам треньор и много добри преподаватели, които ми дават уроци, стил Клас Бери и останалите. Знам, че в Мексико има също добри школи, но реших да се запиша в Маями, защото живея тук. Една от мечтите ми е да мога да работя в чужбина, не само Холивуд, а и в Латинска Америка и Европа. Трябва да се фокусирам върху това. Искам да стана известна на международно ниво.

- Водеше програмата "Ти решаваш" ("Tu decides"). Как се чувстваше като водеща?
- Започнах кариерата си като водеща във Веракрус. Нямах и седемнадесет години тогава. Беше нещо, което ми харесваше много и ми помогна да се преборя със срамежливостта, защото в началото бях прекалено плаха, за да говоря. Беше невероятно изживяване, но това бе преди доста години и този опит сега ми е от полза, защото не беше само да водиш и да имаш готов сценарий. Беше като тема на момента: деца на улицата или трансексуален. Даваш твоята гледна точка, размишляваш, разпитваш... това беше хубавото - да бъдеш говорител.

- Имаш ли нов проект?
- Да, с Телемундо. Преполагам, че в средата на годината или към края ще започнат снимките.