сряда, 22 май 2013 г.

Кимбърли дос Рамос – новата звезда от теленовелите

Кимбърли дос Рамос, позната ни като Катерина Алварадо от телемунделата „Лицето на отмъщението” („El rostro de la venganza”), започва артистичната си кариера от ранна детска възраст.
И макар да са минали години и днес дос Рамос да е придобила много повече опит, все още се наслаждава на всеки проект, сякаш е първият.

Кимбърли е родена във Венесуела, с родители 
– португалци. Талантът й е естествен. Никога не е посещавала курсове за модели, актьорство или пеене, поради липса на време. Научила се е в процес на работата. Любопитното е, че е искала да учи математика. Навлизането й в света на шоубизнеса става случайно, след като майка й води двамата й по-големи братя  Ланс и Лени, и двамата актьори в момента, да участват в реклама. Но, по време на снимките, предлагат и на младата Кими персонаж в нея. Участвала е и в промоции на вече несъществуващия венесуелски телевизионен канал RCTV. Оттогава не е спирала да работи. Въпреки това, Кимбърли се чувства много щастлива. Без съмнение, красотата й е отворила много врати, но венесуелката осъзнава, че едно хубаво лице не е всичко и че е нужно да правиш допълнителни усилия, за да излезеш напред професионално. Идват главни младежки роли в няколко венесуелски теленовели, сред които „Мис Амбиция” („La trepadora”) и „Нека небето ми обясни” („Que el cielo me explique”). Красивата и талантлива актриса става истински идол на младото поколение, благодарение на ролята си на Матилде в „Грачи” („Grachi) на Nickelodeon. Младата многообещаваща звезда обикаля света, промотирайки тийн поредицата. Двадесетгодишната русокоса красавица успя да влезе и през голямата врата на Телемундо  с ролята на капризно момиче в „Лицето на отмъщението” („El rostro de la venganza”). Определено дос Рамос спечели сърцата на зрителите. Блестящото й изпълнение й донесе главната младежка роля в следващия хит на компанията  „Мъж под наем” („Marido en alquiler”), където ще бъде в двойка с красавеца Габриел Коронел. Когато има свободно време, Кими го отдава на едно от любимите си хобита: „Обичам да готвя, родителите ми го правят божествено и научих много от тях”.

– Как си спомняш първите си стъпки?

– Всичко беше невероятно. Не трябваше да правя прослушвания. Предложиха ми работа, без да я търся. Това се случи, когато с майка ми придружих братята си на снимките за реклама за мляко и зърнени продукти. След това ми предложиха първата теленовела, която бе за Веневисион. Бях на четиринадесет години, исках да вземам уроци по актьорство, но нямах време  учих и се снимах. Но израствах във всеки един нов проект, гледах от големите актьори и, разбира се, присъствах на курсове и семинари.

– Докато приятелите ти са си играли, ти си работила. Трудно ли ти беше?

– Разбира се  в началото, но свикнах. След това ми оставаше време за всичко  да споделям със семейството, да уча... Истината е, че всичко се разви по невероятен начин.

– Кои бяха първите ти колеги в теленовелите?

– Работила съм с големи имена в моята страна. Беше привилегия да играя със звезди, като Соня Смит, Ема Рабе, Хорхе Рейес, Каридад Канелон, Едгар Рамирес... Толкова са много... И от всеки един съм научила по нещо  израстнах не само като актриса, но и като човек, благодарение на тях.

– „Грачи” („Grachi”) означава много за теб...

– Грачи” („Grachi”) бе изключително успешна теленовела. Снимахме в Маями с Исабела Кастийо и Андрес Меркадо. Брат ми  Ланс дос Рамос, беше един от копротагонистите. Моята героиня там бе отрицателната. Повярвайте ми  забавлявах се на сто процента, давайки живот на вещицата Матилде Роман. Първоначално бяха планувани сто двадесет и пет епизода, но успехът беше толкова голям, че прибавиха още двадесет и пет. Популярността на Грачи” („Grachi”) се разшири в няколко страни от Латинска Америка и дори в Италия, до където пътувахме целия екип. Там публиката ни прие доста добре. С този сериал навлязох и в света на музиката  създадохме диск. Снима се и трети сезон, но аз не участвам в него.

– Правила си много отрицателни персонажи...

– Да, лошите са най-забавни.

 С кои северноамерикански актьори би искала да работиш?
– Бих искала да играя, например, с Джони Деп и Натали Портман.

 Къде живееш сега?
– В Маями с по-големия ми брат  Ланс.

 Разкажи ни за героинята ти в „Лицето на отмъщението” („El rostro de la venganza”)?
– Катерина е едно младо момиче, без предразсъдъци. Малко е луда и глезена от баща си  Езекиел Алварадо (Саул Лисасо).

 Кое бе най-хубавото, което ти се случи по време на снимките на "Лицето на отмъщението" ("El rostro de la venganza")?
– Изключително доволна съм, че споделих тази новела с актьор, като Саул Лисасо. Научих изключително много от него. Освен това, откакто получих сценария, ме привлече героинята ми. Историята бе много добре развита. За първи път работя за Телемундо. Екипът им ме посрещнаха като у дома.

 Благодарна ли си?
– Много съм благодарна на Бог, на семейството си, което винаги ме е подкрепяло, и на живота. В Маями не съм спряла да работя. Откакто дойдох тук, научих много.

 Излизането на Елизабет Гутиерес афектира ли твоята героиня?
– Винаги съм имала добра връзка с Ели и когато се оттегли, не ни дадоха нито обяснения, нито мотиви за излизането й. Адаптирахме се бързо към новия сценарий с Марлене Фавела.

 Какви роли предпочиташ  на добри или на лоши?
– И двете, но предпочитам да изиграя някоя като Матилде, героинята ми в Грачи” („Grachi”), макар тя да не е много лоша.

 Излизаш ли с някого?
– За момента съм фокусирана върху работата и истината е, че не се е появил точният човек.

 Какъв тип мъже предпочиташ?
– С чувство за хумор. Трябва да обичат музиката и да танцуват салса и меренге.

 Кой е най-интересният човек, когото си срещала?
– Ноел Шархирис, прекрасен човек.

 Какво те кара да се изчервяваш?
– Когато ми е много топло или пък когато видя някой красавец.

 Нещо, без което не можеш да живееш...
– Освен водата, не мога и без обувките.

 Всекидневен ритуал...
– Щом се събудя и преди да си легна си слагам крем.

 В кого искаш да се превъплътиш?
– В Талия. Допада ми предприемчивостта и борбеността й.