понеделник, 6 май 2013 г.

Споделено от теленовелите: Липса на химия

Няма нищо по-лошо от това един актьор да се скара с екранната си половинка в дадена теленовела.
А многото часове, прекарани заедно, могат да превърнат работната атмосфера в много неприятна.

Това се е случило на Ана Патрисия Рохо и Маурисио Мехия, когато работели заедно в "Единствено ти" ("Cuidado Con El Angel"), където Мехия е трябвало да внимава изключително много да не събуди яростта на мексиканката. Всичко започнало от едно недоразумение, което растяло с всеки изминал ден... И така, както са се обичали в историята, извън площадката не са се и понасяли.
Маурисио: "Беше много трудно да се работи с Ана Патрисия Рохо". Това е първата теленовела, в която участва Маурисио. Ситуацията станала още по-нажежена, когато местно списание публикувало фалшиви слухове, че Мехия и Рохо имат връзка в реалния живот. Въпреки че той се опитвал да бъде любезен с нея, помежду им не е имало никаква химия. Но и без нея, те си разменяха много страстни целувки и след като излязоха снимки от тези им сцени, Ана Патрисия си помислила, че именно Маурисио е пуснал тези фотоси. Но сгрешила... Ана изпитвала антипатия към колегата си, дори отказвала да снима няколко сцени с него. "Имаше сцена, в която тя трябваше да ме удари и аз нея след това. Направи така, че да я променят и аз да не я удрям".

Проблемите между Рохо и Мехия не са единствените, случили се на снимачната площадка на "Единствено ти" ("Cuidado Con El Angel"). Карлос Камара Джуниор, част от състава, разказва, че е бил свидетел на постоянно съперничество между двама от най-преследваните от жените мъже - Уилям Леви и Артуро Кармона. Но какво се е случило?
Карлос: "Кармона, също като Уилям, имаше страхотно тяло. Не знам как се гледаха...". В теленовелата главната героиня бе Маите Перони, като нейн партньор бе именно Уилям Леви. Кармона игра злодеят. Съперничеството, което имаше в историята между персонажите им, се превърна в такова и в реалния живот. "Знаех, че нещо става там, но не паднах в капана, защото ми беше много трудно на мен самия. Ако единият дойде при мен и ми говори лошо за другия, не исках да вземам страна, аз съм приятел на всекиго". Но как се е зародило този конфликт? "Имаха си своите проблеми, усетих, че става нещо странно между тях, но не исках да говоря по темата, не исках да ги питам".

Пауло Кеведо пък ще ни разкаже за спор между Габриел Порас и дивата на колумбийските диви - Ампаро Грисалес, играли заедно в "Зрънце любов" ("Madre Luna"). Докато в теленовелата се обичаха лудо, в реалния живот отношенията им не бяха никак сърдечни. Защо са се разбирали толкова зле?
Пауло: "Ампарито си има свое виждане, малко особено. Габриел е голям кавалер". Колкото и невероятно да звучи, това, което смущава Грисалес, е кавалерството на Порас. "Единият беше водата, а другият - огънят. Когато се съберат, Габриел беше винаги много любезен, куртоазен. Мисля, че на нея това кавалерство не й се хареса. Тя бе изключително директна".