понеделник, 20 май 2013 г.

Споделено от теленовелите: Смели целувки

Когато двама актьори снимат сцени с целувки, те обикновено докосват само устните си, без да намесват езика.

Но когато, например, Валентино Ланус и Ана Лайевска участват заедно в „Първа любов” („Primer amor... a mil por hora”) изглежда, че Валентино бил толкова развълнувал, че щом целувал Ана, й пуснал език. Лайевска, тогава още тийнейджърка, не целувала мъж и в реалния си живот, се обезпокоила дотолкова, че направила доста сериозни предупреждения към Валентино. Ана: „Спряха сцената. Казах му: „Ако го направиш пак, ще те зашлевя”. Украинката усетила, че сексапилният мексиканец премина всякакви граници. Но как е реагирал Ланус при предупреждението? Ана: „Никак. Каза, че било много необмислено. Запазихме добрите си отношения и след това. Грешката беше моя”. Самата Ана е помолила Валентино да я научи да се целува: „Все още нямах приятел и още по-лошо – не бях целувала никого. С Валентино винаги се разбирахме много добре. Казвах му: Ах, Валентино, трябва да ме научиш да се целувам”. Докато Ланус се правил на учител по целувки на Ана, си позволил да стигне и по-далеч. „Научи ме да се целувам и един ден... ми пусна език. Беше част от уроците и аз знаех, че ще се случи. По време на една сцена го направи, казах му, че ако се повтори, ще го ударя, а той ми се извини, не знаеше какво да ми каже.

Много чувствени са целувките на Освалдо Риос в теленовелата „Непокорно сърце („Corazon Salvaje)... Сърцето на Освалдо станало още по-диво по време на сцена, включваща целувки с Лаура Флорес. Толкова му харесали, че забравил репликите си. Освалдо: „Целувките с Лаура бяха убийствени, чак си забравих думите в сцената. Беше в три сутринта и си казвах: „Сега какво беше? Забравих.... Дали Риос е признал на Лаура, че се е развълнувал прекалено, заради ласките й? Освалдо: „Да, разбира се, казах й: „Миличка, извинявай, но си забравих текста. Причината е, че целуваш божествено.

Говорейки за целувки, Скарлет Ортис никога няма да забрави тези, които Аура Кристина Гейтнер си разменя със съпруга й  Юл Буркле. Тримата играха заедно в „Тайните на любовта („Secretos de amor). Когато Скарлет видяла една от сцените, в която Аура Кристина пуснала език на Юл, се обезпокоила и й е направила любезна забележка. Скарлет: „При първата целувка, която Гейтнер и Юл трябваше да изпълнят, видях езика й. И това не ми хареса. Аура е отвърнала на Скарлет, че си измисля. Въпреки това, Ортис била убедена в думите си: „Видях език и ти казвам, че не ми харесва. Оставям го на твоята съвест. Въпреки това, Кристина си остава една от най-добрите антагонистки. Скарлет предпочела да избегне бъдещи проблеми и, именно поради това, решила да изясни нещата с Кристина. Отново й казала й, че не й харесва да ползва езика си при сцени с Юл. Скарлет: „На следващия ден трябваше да снимаме заедно цял ден и, влизайки, поздравих всички. Допитах се до екипа дали Аура е пуснала език на съпруга ми? Тя разбра и остана закована. Да, пусна ли език на Юл при целувката, която снимахте сега? Попитах я директно. Аура: „Ах, не, мила, това е трик само за пред камерата, не е наистина. Скарлет: „Никога не разбрах подробности за целувките с език на Аура, но нямам проблем с това. Важното е Юл да не пуска език и вече го знае.