сряда, 19 юни 2013 г.

Сара Малдонадо: „Днес съм напълно щастлив човек”

„Животът ми е като футболен мач, в който се боря да вкарам гол. И трябва да работя в екип – все пак не сме сами на този свят... Както и в реалния живот”.
Сара Малдонадо

Сара Малдонадо е играла много мачове през живота си и макар да са й показвали жълт картон, а веднъж дори и червен, е вкарвала и много голове. Красавицата признава, че като дете е била голяма пакостница. Въпреки че е била лоша ученичка, усещала специален интерес към артистичния свят. Майка й я записва на уроци по балет, пиано и пеене. По-късно влиза в „Школата на Телевиса”, но теорията не е нейната стихия и й доскучало. Харесвало й да прави номера на преподавателите, да дъвче дъвка в час, да говори... Това довело до нейното изгонване от прочутото училище за актьори още през първата година. Две седмици по-късно директорът на школата – Еухенио Кобо, я извикал в офиса си. „Каза ми, че имам добро бъдеще, но че тази кариера изисква голяма дисциплина. Оцених го и се върнах”. В резултат на това преживяване, характерът й се променя и Сара става по-спокойна и затворена в себе си. „След това направих кастинг за теленовелата „Играта на живота” („El juego de la vida”) и получих главната роля. Там играх с Ана Лайевска. Върнах се в „Школата на Телевиса” само за дипломирането”. Успехът и провалът са част от кариерата й. В онзи момент, обаче Малдонадо все още не знае какво е провал, след като дава живот на незабравимата Татяна от „Клас 406” („Clase 406”). След това триумфира в пиесата „Дипломираният” („El graduado”) с Маурисио Очман. След сто представления, Малдонадо напуска постановката, за се включи в теленовелата „Сърца на предела” („Corazones al límite”), снимана през 2004-а година. Именно в тази продукция се появиха и слухове за лошия характер на актрисата и за проблеми с колегите й. Говореше се, че консумирала алхохол... „Лъжа е, но има хора, на които им харесва да си измислят”. В „Сърца на предела” („Corazones al límite”) Сара се изправи и срещу най-големия си страх – този от височината. Гледали сме красавицата и в „Буря в рая” („Tormenta en el paraiso”): „Обичам морето, но трябваше да се науча да се гмуркам и да изпълнявам екстремни сцени, като да се потапям на девет метра без бутилка”. Помним я и от „Свят на хищници” („Mundo de fieras”), където бе влюбена в братовчед си, изигран от Себастиан Рули. От 2010-а година Сара влиза в редиците на Телемундо с главната роля в „Аурора” („Aurora”) като ледената принцеса. Актрисата се сбогува с продукцията към финала, за да се съсредоточи върху участието си в друга мащабна телемундела – „Кралицата на Юга” („La reina del sur”), където играе полицайка, и дори се целува с жена.
Малдонадо има над десетгодишна кариера, но твърди, че все още не е свикнала със славата. Има и хубави моменти, като „това, че хората те спират по улицата и хвалят работата ти”, но също и лоши – като да живееш преследвана от папараци, „които само чакат да си почешеш носа”.
Тази година Сара замени Ливия Брито в главната роля в постановката „Пощальонът” („El Cartero”), като актрисата обикаля Мексико, в компанията на Ерик Елиас, Елена Рохо и Игнасио Лопес Тарсо. Мексиканката се описва като хиперактивна – може да говори бързо и да пее и позира едновременно.

Любовта е минавала няколко пъти през живота на чаровната мексиканка. Имала е връзка с актьора Майк Биаджо, когато двамата се снимат заедно в „Играта на живота” („El juego de la vida"). Три години по-късно отново стават колеги – в „Сърца на предела” („Corazones al límite”), но, с приключването на снимките на новелата, приключва и връзката им. През юни 2007-а година Сара среща продуцента Били Ровсар, който в момента има връзка с актрисата Клаудия Алварес, и след само шест месеца двамата се женят... И въпреки че изглеждат идеалната двойка, през 2009-а година се разделят – нещо, което Сара изживява твърде болезнено. 
През февруари 2011-а година актрисата съобщи развода си с Били Ровсар след четири години брак. Престоят й в Лос Анджелис й помогна да го изстрада и преодолее, далеч от местната преса, която непрекъснато спекулирала с новината. „Добре съм, спокойна. Когато изживееш един труден момент, ще мине време, за да стигнеш до точката, когато ще разбереш защо се е случило. Лошото и тъжното, което ми се случи, ми остави ценен урок. Чувствам се по-зряла”. 
Миналата година Сара си даде втори шанс в любовта и резултатите са на лице – днес е по-красива и по-сигурна в себе си от всякога, не може да прикрие прекрасния момент, в който се намира както в личен, така и в професионален план. Малдонадо доверява, че болката от развода и най-вече болката от внезапната загуба на баща й през 2010-а година са останали зад гърба й.
Сега актрисата е много влюбена в архитекта Алехандро Гутиерес. Тази година започват и снимките на най-новата й теленовела с Телемундо – „Камелия” („Camelia la Tejana”)  нова история, обвързана с темата за наркотиците. 
Интересен факт е, че Сара има татуировка на лявата ръка  незапълнено сърце и буквата М, от фамилията й  Малдонадо.

– Сара, как се чувстваш сега?

– Времето лекува всичко. Вярвам, че работата, обичта на хората, на семейството и приятелите ми, ми помагат много. Въпреки че силните неща, преминаващи в живота ти, никога не се забравят и винаги остава един белег... Може би за урок. Бях много разстроена, сега съм изключително добре. Днес съм напълно щастлив човек. Влюбена съм, развълнувана, и най-важното – въодушевена от живота, от приятеля си, от всичко...

– И кой е приятелят ти?

– Казва се Алехандро Гутиерес, архитект е и мой приятел от доста години. Да кажем, че се срещнахме в момент, в който стана „клик” помежду ни. Споделяме едни и същи неща, разбираме се много добре... Има фирма за архитектура и дизайн и сред нещата, които прави, са декори за Маноло Каро. Много е интелигентен, няма нищо общо с артистичния свят, но в същото време е обвързан с изкуствата и притежава тази характерна чувствителност. За щастие, разбира кариерата ми. Смятам, че малко по малко свиква. Той вярва в мен, както и аз в него и малко по малко се преоткриваме. Вече сме заедно повече от година.

– Как се появи искрата между вас?

– Планирах да се върна да живея в Лос Анджелис и имах хиляди планове, сред които да си почина поне една година, тъй като бях много изтощена от снимките на „Кралицата на Юга” („La reina del sur”), „Аурора” („Aurora”), „Осмата заповед” („El octavo mandamiento”) и филмът „Почти 30” („Casi 30”), който беляза дебюта ми в киното. Но, точно преди да отида в Лос Анджелис, започнах да излизам с него, да се опознаваме повече като двойка. Той дойде да ме види там, след като се преместих, и си прекарах толкова добре с него, че изведнъж си казах: „Защо да ходя към друго място, като съм толкова щастлива на моето си?”. В Мексико си имам Алехандро и един куп прекрасни проекти.

– Би ли се омъжила отново?

– Да. От всяка раздяла боли, но, щом раните зараснат, си щастлив. Жените винаги търсим мъж, с когото да споделяме успехите и разочарованията си, който да ни глези и гали...

– А деца?

– Разбира се – момиче и момче едновременно (смее се). Сериозно  преди не бях способна да се грижа за някого, но смъртта на баща ми през 2010-а година ме накара да разбера колко е важно да те надживеят. Тази година ме беляза много и ме накара да помъдрея. Бих искала децата ми да имат сплотено семейство. И моето, и семейството на Алекс е такова, така че защо не?

– Смяташ ли се за красива?

– Понякога. Смятам, че красотата е повече отношение... Има моменти, в които се чувствам по-красива, и други, в които не толкова.

– Как се глезиш?

– Ходя на спа, правя си маски на лицето, маникюр и педикюр. Правя и упражнения.

– Кое е най-доброто ти средство за съблазняване?

– Характерът ми.

– Жертвала ли си нещо, заради кариерата си?

– Много празници или събирания със семейството ми. Имало е много специални моменти, които съм пропускала, заради работата. Мисля, че съм пожертвала осемдесет процента от хубавите моменти, на които е трябвало да бъда.

– Как се чувстваше в „Аурора” („Aurora”)?
– Много доволна. За пръв път работих в Маями с Телемундо, там аудиторията е друга. Хареса ми много героинята ми, тъй като е сложен персонаж. Допадна ми, че навсякъде, където отида, ме разпознават. Това означава, че хората харесват новелата.

– Ти би ли искала да те замразят, ако попаднеш в ситуация, като тази на Аурора? 

– След като изживях това, което преживя Аурора, смятам, че не бих искала да ме замразят, въпреки че това вече е възможно. Предпочитам да изпълня жизнения си цикъл.

– Как решаваш да приемеш дадена роля?

– Интересуват ме няколко неща – да бъде забавно, да не ми доскучае, историята да не се повтаря, да бъде нещо различно, да бъде предизвикателство. Дори да не е силен или сложен персонаж, искам да е нещо, което не съм правила досега. Това търся  забавни и предизвикателни персонажи.

– А как се подготвяш за роля?

– Аз съм малко по-интуитивна. Харесва ми да анализирам героинята си. Подготвям се по различен начин при всяка роля. Например, за театъра чета пиесите, за да разбера епохата, в която е разположена историята. Всеки персонаж изисква по нещо и трябва да се опитваш да придадеш идентичност на всеки твой герой. Това е и най-сложното. Да не е Сара – това е най-забавното. Опитваш се да си промениш гласа, тона, енергията, възрастта, дори характера, косата, всичко... Всичките ми героини имат по нещо от мен.

– Обичаш ли да рискуваш?

– Много. Правя сложни сцени, ходя на места, където не бива, правя всичко, което трябва, докато не засегне някои от принципите или убежденията ми. Ако ми кажат снимай се гола (снимала се е за мъжко списание) или скочи от скала и видя, че няма да ми навреди, ще го направя. Ако трябва да пътувам до Колумбия или до Ривиерата, ще го направя.

– Как минава един твой обикновен ден?

– Събуждам се, изкарвам кучето ми, Джак, на разходка, давам му да яде, правя йога, тичам, вземам уроци по кик бокс, връщам се у дома, преценявам дали да сготвя нещо или да отида да ям с приятелите си. Вечерта ходя на кино или си правя процедури на лицето, маникюр или масаж. Чета, говоря по телефона със семейството си, влизам в интернет. Когато работя, излизам, работя, връщам се и заспивам. Когато нямам проект, се възползвам от времето и ходя до Веракрус, за да се видя с близките си, или на почивка. Обичам да ходя на плаж. Често ходя до Акапулко, също и до Ню Йорк и Лос Анджелис.