петък, 5 юли 2013 г.

Аарон Диас и Лола Понсе ни представят Ерин

На 27-ми април тази година на бял свят се появи малката Ерин.
Родителите й – Аарон Диас и Лола Понсе, решиха дъщеричката им да се роди в Аржентина – при близките на Лола.

В следващите редове Аарон и Лола говорят за връзката си, за новия си живот в Маями и за това какво е да си родител.

– Аарон, да си баща е нещо, за което си мечтал от дете, нали?
Аарон:
Когато бях малък, знаех, че точно на тридесет и една години ще стана баща.... Шегувам се. Истината е, че не подозирах на каква възраст ще имам дете, но винаги съм мечтал да създам семейство.

– Как се запознахте?
Лола:
Аз живях тринадесет години в Италия, след това подписах договор с Унивисион и дойдох в Маями, за да работя като певица и актриса. Мислих, че ще остана само няколко години тук, но Аарон ми грабна сърцето. Влюбихме се лудо още при първата ни среща – на снимачната площадка на теленовелата „Талисманът” („El talisman”).
Аарон: Причината, поради която дойдох в Маями и се включих в този проект, беше Лола. Компанията от дълго време ме канеше в свои новели, но ме убедиха, щом разбрах, че тя ще бъде там. Всъщност, видях нейни снимки в интернет и се влюбих от „пръв поглед”. Спомням си, че един от директорите се приближи към мен и го попитах дали Лола има мъж до себе си. Той ми отговори, че няма, и аз веднага подписах договора.

– Какво те привлича и изненадва у нея?
Аарон: 
Много е красива... И макар да има много красиви жени по света, с Лола беше различно. Опознавайки я, се влюбвам все повече в нея, тя е невероятен човек. Изненадва ме много като майка. Има жени, които не ги бива в майчинството, но за Лола това не е никакво усилие. Напротив – удоволствие е. За мен няма нищо по-невероятно от това да я гледам всеки ден в тази й роля. Никой не ни е учил да бъдем родители...

– Лола, какво ти харесва най-много у Аарон?
Лола:
Всичко – искреността, любовта му – не само към мен, а изобщо. Той обича живота. Невероятен е – мъжът, за когото винаги съм мечтала. Винаги ме изненадва – постоянно откривам неща у него, които ме очароват.

– Планирахте ли бременността?
Аарон:
При първия ни разговор й казах: „Искам да имам дете от теб” (смее се). Добре, де – не беше точно така, но истината е, че я попитах за бъдещите й планове, иска ли да има дете и да създаде семейство... Вътрешно знаех, че тя ще бъде майката на децата ми.

– Какви бяха месеците от бременността?
Лола:
Невероятни. Мисля, че бременността е най-магичното състояние, в което една жена може да бъде – създаваш нов живот, вътре в теб, но по най-върховен и естествен начин. Чувствах се много добре, през цялото време мъжът ми беше до мен, караше ме да се чувствам прекрасно. Докато бях бременна продължих да пътувам и пея. А Аарон не спря да работи. Смятам, че Ерин свикна с артистичния свят.

– Как протича сега деня Ви с бебето?
Аарон:
Истината е, че не ни харесва да имаме детегледачки. Обичам да сменям памперси, да я къпя и приспивам. Според мен, няма нищо по-хубаво от това родителите да се заемат с тези неща. Естествено, понякога се нуждаем от помощ, но се опитваме да се справяме и сами. Ерин трябва да се адаптира към нас и нашия начин на живот. Не можем да спрем да работим и трябва да продължим да пътуваме. Много е забавно, тъй като навсякъде ходим тримата заедно.
Лола: Има и добри, и лоши моменти. Идеята е винаги да се усмихваме и по този начин всичко да върви по възможно най-спокоен начин. Няма по-голямо чудо от живота на едно дете.

– Аарон, присъства ли на раждането?

Аарон: Разбира се. Не можех да го пропусна за нищо на света. Участвах в един проект и взех самолета до Аржентина, за да бъда с Лола в този момент. Ерин се роди три дни след моето пристигане.
Лола: Раждането избърза. Ерин се роди на 27-ми април и, макар вичко да беше планирано да протече по нормален начин, пъпната й връв беше заплетена. Трябваше да се извърши цезарово сечение. Въпреки това, преживяването бе несравнимо. Цялото ми семейство беше там, а и сестра ми е лекар –
 пускаше ми музика и обстановката стана прекрасна.

– Искате ли да се ожените?

Аарон: И двамата мислим еднакво по тази тема – един лист хартия не означава, че ще се обичаме повече или по-малко. Най-важното е да бъдем щастливи и да се уважаваме. Документите за нас нямат значение.

 Защо избрахте името Ерин?
Аарон:
Ерин е женският вариант на Аарон. На английски се произнася по същия начин. А на ирландски означава „спокойствие” – дядо ми беше от Ирландия. Аз измислих това име и когато го казах на Лола, на нея й хареса.

– Кое е най-хубавото, когато сте с нея?
Лола:
Най-хубавото е когато се събудим сутринта – виждаме Ерин в кошчето й и я изяждаме с целувки и двамата. Има невероятна усмивка.
Аарон: Харесва ми, когато тръгвам за работа и се прибирам – тогава и двете 
вече заспали. Иска ми се да ги изям...

– Къде бихте искали да живеете с Ерин?
Аарон:
Като номади сме, заради работата ни. Ерин ще трябва да ни придружава навсякъде. Не искаме да се отлепяме нито за миг от нея.

– Как е новият Ви живот в Маями?
Аарон:
Великолепен. Всичко тук е свързано с морето – мястото, на което най-често водим Ерин. Местообитанието на дъщеря ни е плажът – там я и заченахме.

– Защо Италия е толкова специална за вас?
Аарон:
В Рим разбрахме, че ще ставаме родители. Освен това, Лола има тринадесет годишна кариера там. Рим е вечният град на любовта. Заради всичко това обичаме Италия.

– Би ли Ви харесало Ерин да се посвети на артистичния свят?
Аарон:
Нека се занимава с каквото реши... Само да не се отделя от нас.

– Планувате ли да имате още деца?
Аарон:
Определено бихме искали да имаме още деца, но нека това се случи в момента, в който трябва. Толкова е прекрасно с Ерин... Представям си какво ще бъде с още едно бебче...

– Лола, за два месеца успя да си възвърнеш формата... Как го постигна?

Лола: Рецептата е здраве и много любов, която ми дава Аарон.

– Кога ще кръстите малката?
Лола:
Скоро. С Аарон сме много вярващи и това е стъпка, която трябва да направим.

– Аарон, какво ще кажеш за новия си проект – „Света дяволица” („Santa Diabla”)?

Аарон: Ще бъда в главната роля, вече направих злодей, но, честно да си кажа, не искам да правя повече злини – феновете ще започнат да ме мразят. Най-хубавото е, че теленовелата се снима в Маями и по този начин няма да съм далеч от семейството си.