петък, 30 август 2013 г.

Звезди на лятото...

Снимков материал: списание „Tv y Novelas”;
Източници на информация: списание
„Tv y Novelas”.
Списание „Tv y Novelas” има удоволствието да Ви представи „Звездите на лятото” („Estrellas de Verano”).

Това е заглавието на най-новото издание, което излезна в средата на август месец. В него двадесет личности се срещнаха за един ден на плажа в Маями, за да разкажат за най-забавните си летни преживявания. Беше заснета и фотосесия. Сред „главните герои” бяха актьори, певци, водещи... Пабло Асар, Кимбърли дос Рамос, София Лама, Педро Морено, Даниел Eлбитар и Роберто Манрике са само част от тазгодишните най-горещи звезди.

Пабло Асар – мексикански актьор


Дете в тяло на възрастен... 
Тези, които го познават, остават хипнотизирани повече от магнетизма на погледа му, отколкото на думите му. Пабло е добър приятел, а безкористните му актове към колегите му го правят един от най-обичаните партньори в тази среда. Някои твърдят, че невинността му е като на дете...

– Никога не би носил през лятото...
– Жълто, тъй като и цветът на кожата ми е почти жълт. Бих приличал на пиле.

– Тайната ми за страхотно тяло...
– Слагам си малко масло.

– Незабравим комплимент...
– „От кой магазин за играчки излезна, кукло?”

– Незабравима лятна любов...
– Първото си гадже хванах на едно пътуване по това време на годината.

– Някоя забавна лятна случка, която помниш...
– Преди години брат ми, аз и едни приятели следвахме модата на дългата коса и си направихме африкански плитки. Тръгнахме така по плажа и ни спря полицията. Искаха да ни арестуват, помислиха ни за престъпници.

Кимбърли дос Рамос – венесуелска актриса

Свежест и чувственост... 
Едно от новите лица, които блестят на малкия екран... Тази млада дама накара зрителите да се влюбят в нея, въпреки че бе своенравно момиче в „Лицето на отмъщението” („El rostro de la venganza”). Противно на героинята си, русокосата актриса е сладка и усмихната, а невинността и чувствеността й се превръщат в магнит, привличащ всеки, който погледне с големите си сини очи.

– Никога не бих използвала на плажа...
– Бански в жълто, защото усещам, че ме прави по-възрастна.

– Моите тайни за посрещане на лятото...
– Пия сок от моркови и портокал. При това повече от необходимото количество.

– Незабравим комплимент...
– „Ако така валиш, да не спира да вали...”

– Най-хубавият ми любовен летен спомен...
– С приятеля ми, очарован от плажа в Маями, веднъж направихме светкавично пътуване до там... Прекарахме си божествено, бяхме повече от влюбени. Смятам, че този момент бе един от най-хубавите в живота ми.

– През лятото никога не бих направил...
– Да ям много.

Педро Морено – кубински актьор и модел

Еротика и свобода на действие...
Забавен, възпитан и аналитичен, с дълбоки зелени очи. Въпреки укрепените карибски корени, радостта и ритъмът са нещо обичайно за него. Педро знае коя част от очарованието му има свобода на действие. Може би затова всеки път, когато се усмихне, причинява еуфория сред феновете му – винаги верни. Звездата на този красавец изгря в риалити шоу преди доста години...

– Тайната ми за страхотно тяло...
– Ходя на фитнес, ям добре, хидратирам се с вода, а не с бири.

– Незабравим комплимент...
– Има един, който ме и изненада. Случи се по време на раздаване на автографи, когато една пищна жена се приближи до мен и ми прошепна нещо на ухото. Неудобно ми е да го кажа (смее се)...

– През лятото никога не бих направил...
– Да мисля за зимата (смее се). Лятото е сезонът с най-голямо движение, най-голямо действие във всичко. Любим ми е...

– Най-незабравимото ми лято...
– Тропическата буря „Доли” ме изненада през юли 2008-а година в Канкун, Мексико. Беше началото на една незабравима лятна любов, която премина през цялата Ривиера на Маите... Меденият ми месец.

София Лама – мексиканска актриса и модел

Магията на натуралното...
Отпочинала и спокойна. Познаваме я от „Силикон за Рая” („Sin senos no hay paraiso”) и макар да е имала роли, показващи силния й характер, момичето с щедрата усмивка се е научила да се справя като риба във вода. Това показва и във всичките си проекти, в които е играла до момента. Фотосите на „Tv y Novelas” разкриват само част от очарованието й. На тях тя е такава, каквато трябва да бъде – адаптирана към обстоятелствата, без пози на дива.

– Аз съм секси през лятото с...
– Прозрачни дрехи, които са на мода и могат да се ползват с цветно бельо. С него изпъкват дори и тънките материи.

– Тайната ми за страхотно тяло през лятото...
– Оставям настрана консервите и всички неща, за които трябва мъжка ръка. Ям чиста и органична храна, пия много вода и тичам половин час на ден, за да елиминирам токсините.

– Препоръчвам за почивка през лятото...
– Плая дел Кармен, Тулум и цялата Ривиера на Маите в Мексико.

– През лятото никога не бих направил...
– Да си остана вкъщи, без да правя нищо. Не са нужни пари, за да се планира едно страхотно лятно изживяване.

Роберто Манрике – еквадорски актьор

Мъж без етикети... 
Въпреки че от доста години работи в най-добрите проекти на Телемундо, може да се каже, че този южноамериканец и до днес е един от най-свежите лица на телевизията. Симпатичен и отворен, не премълчава нищо, когато трябва да разкрие детайли за живота си. Това го прави забавен, честен и истински...

Даниел Елбитар – венесуелски актьор и модел

Една искрена усмивка...
С обещаваща кариера и вълнуващ сантиментален живот, този млад актьор е спазвал законите на всяка страна, в която е живял. И макар да признава, че е влюбен в любовта, Елбитар е наясно, че преди да стигне до олтара, иска да продължи да се радва и да пробва, докато не се появи момичето, което да го обвърже завинаги.

– Чувствам се секси през лятото...
– С шорти. Не харесвам стегнати бански.

– Незабравима лятна любовна история...
– Веднъж, на една почивка в рибарско селище, където бях със семейството си, ухажвах дъщерята на един от рибарите. Влюбих се лудо... Беше лятна любов, преминала в риболов и продължи само през ваканцията, защото там нямаше комуникация.

– През лятото никога не бих направил...
– Да ям прекомерно.