вторник, 1 октомври 2013 г.

Отблизо: Хазал Кая


В днешното издание на "Отблизо" можете да прочете интервю с Хазал Кая. Младата актриса стана една от най-обичаните благодарение на ролите си в "Огледален свят" (" Adini Feriha koydum") и "Забраненият плод" ("Aski memnu"). Сега най-големите фенове на актрисата имат възможността да я гледат в най-новия й проект "Любов" ("A.S.K."). Какво споделя актрисата за новата си роля? Това можете да прочетете в по-долните редове.



Ти отиде в Америка за това лято. Защо отиде там?
- Да, аз отидох в Лос Анджелис на 28 Май и бях там 2 месеца. Обучавах се в Театралното студио на Мишел Данър месец и половина. Мислех да остана още малко, но се върнах по-рано, за да работя върху новия си проект "Любов" ("A.S.K.")


Как реши да отидеш в Америка?

- Обмислям го от доста време. Още от преди съм си мислела да посетя Театралното студио на Мишел Данър и ето, че го направих. 




Кой аспект на това училище те накара да го заобичаш толкова?


- Училището е страхотно. Класовете са от по 12 души. Обичам малките места, защото има по-интимна връзка. Главният треньор Мишел Данър също ме зарадва приятно. От както се запознах с него не сме спрели да общуваме. Страхотен човек!


Как ти се отрази обучението там?

- Много се вълнувах. Преди се бях опитвала да играя на друг език. Тогава много ми помогна треньора Макис Газис. Играх с него на английски език, но доста се затруднявах. В Америка много се уплаших, че отново ще се проваля, но за щастие това не ми попречи. За щастие не бях единствената, чийто роден език не е английски.


Заради новият ти проект "Любов" ("A.S.K.") се наложи да спреш обучението си. Какво ще кажеш за това?

-Всъщност, аз мислех да отида по-рано в Америка, но се наложи да изчакам 4 месеца за визата. "Любов" ("A.S.K.") ме върна тук! Тази година аз наистина искам да работя. Хареса ми и Азра. За първи път играя момиче, което е здраво стъпило на земята, има високо чувство за отговорност и е смела.


Амбициозна ли си?
- Да, много амбициозна. Свикнала съм да се боря за това, което искам.

Каква е тази амбиция. Казваш ли си например "Аз ще бъда най-добрата актриса на света"?

- Моята амбиция е да направя най-доброто, което мога. Опитвам се да давам всичко от себе си. И мисля, че правя това, което правя най-добре.


Какво беше мнението ти за "Любов" ("A.S.K."), когато прочете сценария?

- Дълго време четох сценария. Бях в Америка, когато получих сценария за първите 4 епизода. Обикновено преди да отида в студиото, ходех да спортувам. Когато видях сценария и това, че историята е свързана със спорта много се зарадвах. "Това е чудо! Този сценарии сякаш наистина е писан за мен.", казах си аз.


Каза, че взимаш важни решения заедно със майка ти. Това все още ли е в сила?

- Ние с майка ми сме много добър отбор. Тя винаги е била до мен, дори в най-трудните ми моменти. Също много ми помага да вземам важни решения. Тя е много мъдър човек.


Любовта... Най-обсъжданата тема, която завладява и новият ти проект. Какво мислиш за любовта?

- Аз се радвам, че тя съществува. Любовта е много добро нещо. Всеки трябва да открие любовта. И защо не? Въпреки че понякога ни разочарова, тя ни помага да открием другата половина от себе си. Много добре съм запозната с болките от любовта и бих казала, че наистина много боли.


Разкажи ни за ролята си на Фериха в "Огледален свят" ("Adini Feriha koydum").

- Докато играех в този сериал минах през един много странен период. Фериха е едно много тихо момиче. Непрекъснато ми повтаряха "Фериха е много спокойна", но какво можеш да направиш с един герой, който е в застой! По това време ми беше много трудно и си казвах "Май няма да успея да го направя.". Въпреки това мисля, че се получи добре. Фериха си има много фенове и се радвам, че благодарение на мен тя успя да се покаже на бял свят.


В новият ти проект ще те видим да играеш и тенис. Как се справи с това?
- Треньорът ми по тенис Али Фиданлъоглу ми помогна много. Това беше много полезно за мен във всеки един смисъл. Той постоянно ми дава морална подкрепа. "Тя изглежда добре и има много добра техника", писа той.

Смяташ ли да продължиш да приемаш уроци по тенис?

-Аз съм много впечатлена от тениса. Много ми хареса спорта. Мисля да продължа с него.


Преди имаше проблем с теглото. Как успя да отслабнеш?

- Промених хранителния си режим изцяло. Започнах да готвя здравословни ястия за себе си. Също започнах да играя домашни игри. Исках да докажа на себе си, че мога да го направя сама. Занимавам се с мен за първи път след толкова много години.