сряда, 23 октомври 2013 г.

Вие пожелахте: Сара Коралес

След постигнатия успех с "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos"), Сара Коралес се установи в Мексико, където ще играе и във втория сезон на продукцията на Телемундо и Каракол.
Сара е позната в родината си Колумбия след участието си в риалитито "Изпълнители от теленовели 2" ("Protagonistas de Novela 2") през 2003. Година след година, колумбийката върви нагоре към успеха с теленовели като "Всички искат с Мерилин" ("Todos quieren con Marilyn"), "Мерлина, божествена жена" ("Merlina, Mujer Divina"), "Да бъдеш Ева" ("En Los tacones de Eva"), "Белег на желанието" ("La marca del deseo"), "Съседи" ("Vecinos"), където изигра Джесика, мечта и кошмар за колумбийците. Сара влиза в редиците на Телемундо през 2010 с "Око за око" ("Ojo por ojo"), следват "Клонинг" ("El clon") и "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos"). Повече от десет са продукциите, в които играе с лекота драма и комедия, забавни и популярни персонажи. Сара има слава на жена с характер.
 Любовта...
Първото й гадже е Марко Емилио, треньор, с когото е излизала две години. След това е ходила с Николас Рейес, с когото казва, че е имала най-хубавата връзка. Николас Гомес и Родриго Триана също са били част от живота на актрисата. През 2009 Сара Коралес и Робинсън Диас (на снимката вдясно) протагонизираха един от най-звучните скандали в колумбийската телевизия. Двамата се снимаха в "Съседи" ("Vecinos") и имаха приятелски отношения, докато не се влюбиха лудо. Причината за скандала беше, че Робинсън е бил женен от 17 години за актрисата Адриана Аранго, а Сара се е превърнала в негова любовница. "Аз съм човешко същество, жена с чувства и при тази ситуация не можех да контролирам чувствата си към Робинсън", споделя Сара. На няколко пъти са се опитвали да сложат край на отношенията си, но актьорът е настоявал да продължат. "В даден момент всеки се е влюбвал в грешния човек. В този случай, не се влюбих 
нито в наркоман, нито в алкохолик, нито в лош човек, просто се влюбих в женен мъж". Двамата се разделят, а Сара намира любовта в Луис Фернандо Пардо, с когото се раздели тази година. Телемунделата "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos") срещна отново Сара и Робинсън Диас и слуховете за подновяване на връзката им не липсваха. Никой от тях не го потвърди, но този път нямаше да бъдат сочени с пръст, тъй като Диас се разведе с Адриана, а Сара беше приключила с Луис Фернандо Пардо. И все пак... Най-новата любов на Сара се казва Хуан Галго (на снимката вляво).

 Страсти и мании...
Като малка е продавала поеми и любовни картички на съученичките си в училище. "Само аз умеех да рисувам и им правих картичките за приятелите им". Справяла се е и като стилист. "През междучасията носих пинсета и съученичките ми се редяха да им скубя веждите, събрах хиляда песос. За 15-я им рожден ден също аз ги гримирах". Сара започва като модел на пет годинки. Майка й винаги я придружаваше, водеше я по кастинги, по дефилета и пътуваше с нея. Зелените й очи, канелена кожа и тяло на сирена позволяват на Сара да се изявява и на модния подиум. Специалната приятелка на Сара е майка й. "Моя голяма подкрепа винаги е била майка ми. Всичко, което съм направила, съм го постигнала благодарение на нея, винаги е вярвала в мен". Сара отвори магазин за аксесоари, носещи името "SC", инициалите на името й. Гривните, обеците, колиетата са по нейн дизайн и са разпространени в магазини в градовете Хирардо и Картахена, Колумбия.
 Сара Коралес ще остане в Мексико за неопределено време, тъй като там има предложения за работа и тъй като й харесва да живее там. Наскоро тя отиде до Колумбия, за да се види с роднините и приятелите си и да продаде апартамента си в Богота. Актрисата иска да жъне успех извън страната си и го постига. Тази година на наградите "Tu Mundo" Сара беше номинирана като злодейка на годината благодарение на ролята си на Матилде Рохас в нарконовелата.

- Как се появи предложението да отидеш да работиш в Мексико?
Всичко стана толкова бързо... Обадиха ми се последните дни на декември, потърсиха ме чак в Аржентина, тъй като бях в Буенос Айрес на разходка с гаджето си (тогава е бил Луис Фернандо Прадо). Обади ми се един от главните директори на Телемундо, разказа ми за проекта и беше ясно каква ще бъде моята роля, както че снимките започват на 4-ти януари. Беше лудост.

- Не си се поколебала и за миг...
 Не. Бог е велик и знае как да нареди нещата. Дойдоха още две предложения: едното за Fox Internacional, другото за RTI за Мексико и Колумбия и в крайна сметка приех това на Телемундо и Каракол.

- Какво те привлече в този проект?
Всичко. В Мексико е друго. Тук гримьорната е в каравана, има всичко: грим, гардеробна, баня, осветление, разтегателен диван. Дадоха ми апартамент в Поланко, една от най-хубавите зони. Има фитнес салон, басейн, тераса и шофьор. Щастлива съм.

- Каква е героинята ти?
Казва се Матилде, съпруга е на Виктор Касияс, братът на Аурелио (Рафаел Амая), Господарят на небето. Иска да бъде певица и се опитва, с властта на съпруга си и зет си успява да запише диск, става известна и пътува. Има болезнена връзка с мъжа си, нараняват се, но се наслаждават на това, това е връзка на страст и омраза, странна, но за нейния начин на обичане, се обожават.

- С кого си партнираш?
С Раул Мендес, много добър актьор, с голяма кариера в киното и театъра. Щастлива съм, защото сцените се получават много добре...

- В интервюта винаги говориш за майка си Мерседес, твоя приятелка и съюзница. Какво ти каза тя за тази възможност?
Тя е моя подкрепа номер едно, обадих й се и й казах: 'Договорът е сключен' и за четири часа бях в Богота, тя ми помогна с всичко. От една страна, беше щастлива, понеже и двете желаехме точно това от известно време. Мечтаеше да отида в Мексико или в Маями и да постигна мечтата си с десния крак, не трябваше да чукам на врати. От друга страна, беше много тъжна, тъй като съм единствената й дъщеря. 

- Какво взе в куфара?
Отидох да си купя куфари, пътувах с три супер големи пълни куфари и един ръчен, който тежеше ужасно много, тъй като все пак това бяха шест месеца работа.

- Как ти се стори сценарият?
Невероятен. Научила съм го много добре, идвам да снимам и след това уча следващия, концентрирана съм в работата и в подготовката на персонажа ми.

- Как си с акцента?
Матилде е колумбийка и трябва да го подчертавам много. Така че не се притеснявам за това.

- Как се чувстваше на снимачната площадка?
Беше смесица от много неща: преди да започнем, беше празно, нервно ми беше, не познавах екипа (координатори, звук) , начина на работа, а след това бях много развълнувана, доволна съм. 

- Каква е разликата в работата в Колумбия и в Мексико?
В Мексико е малко по-бавно, понякога актьорите говорят, че им се налага да снимат 15 сцени на ден, аз се смея и си мисля 'в Колумбия сме много по-разумни и снимаме чак по 35 сцени'.

- Каква беше героинята ти в "Око за око" ("Ojo por ojo")?
Казва се Карина. Тя е жена, която, ходейки в лоша компания и влюбена не в когото трябва, приключва като разбойничка. Подготвях се за ролята с Алфонсо Ортис, учителят ми по актьорство, освен това се научих да боравя с оръжия.

- В тази телемундела работеше с Мигел Варони и Грегорио Перния. Какво е да работиш с тях?
С Мигел не бях снимала дотогава, направихме един пилотен клип и ми се стори голям професионалист. С Грегорио съм работила и преди и ми харесва, защото е актьор, който дава предложения през цялото време.

- Играла си в "Клонинг" ("El clon")...
Да, бях Карла, започва като танцьорка в бар и завършва като боксьорка. Научих се да танцувам арабски танци. Беше забавно и различно преживяване.

- Как минава един твой ден?
Спортувам, правя кардио, вдигам тежести, подготвям си закуска, къпя се, оправям се, оставям всичко подредено, събираме се, снимам цял ден и вечер уча текста си за следващия ден.

- Какво правиш през свободното си време?
Ходя да гледам пирамидите и всички забележителности на Мексико.

- Какви операции си си правила?
Оперирах си гърдите преди години и миналата година ги намалих малко, нагласиха ми ги под мускула. Бих искала отново да махна малко силикон, защото по телевизията изглежда с пет килограма повече. Имам желание да ги намаля, но още не. По-нататък...

- Какво ти липсва най-много от живота в Колумбия?
Любимите ми хора, но през цялото време си говоря с тях, пишем си, пращам им снимки, правя така, че да ме усещат близо, да не чувстват празнота. Показвам им леглото си, какво съм си купила, кухнята, пратих им снимки от първия ми снимачен ден. Щастлива съм, не страдам, имам работа, здраве, семейство. Не съм слабохарактерна.

- Връзката ти с Робинсън Диас предизвика много коментари. Кога реши да кажеш повече не, стига вече?
Дойде момент, в който щях да полудея. Един ден ме уверяваше: 'Ще се боря за брака си' и на другия: "Любов моя, обичам те'. И в двата дни ми казва: 'Адриана твърди, че си ми направила магия'. Идва вкъщи плачейки и казва на майка ми: 'Доня Мерседес, простете ми, влюбих се в дъщеря ви, обичам я'. Аз го питах: 'Защо правиш това' и той ми отговаря: 'Защото Адриана ме задължава'. Той няма идея какво иска и аз вече се уморих от това.

- Коя е Сара Коралес?
Една смела жена. Жена, в истинския смисъл на думата.

- Най-добрият комплимент, който ти казват всеки ден...
"Харесват ми персонажите ти". Това ме прави много щастлива.