сряда, 13 ноември 2013 г.

Вие пожелахте: Карлос Понсе

Неговият сладък и изразителен поглед привлича вниманието на всички около него, което води до това, че на шест години Карлос участва в големите реклами в родината си Пуерто Рико и се запознава с камерите.
Скоро след това той показва, че няма само ангелско лице, но също така и един феноменален глас. Неговият талант само е надминат от непокорството му: "Бях бохем и лош ученик, изгониха ме от три училища". По време на тийнейджърството си той се премества с родителите си и тримата си братя в САЩ, където започва да учи театър и се среща с Вероника Рубио, срамежливо и интелигентно момиче, от което не иска да се разделя. Запознават се, когато е на 14г. и когато се ожениха вече са се познавали 
перфектно и не е имало изненади. Имат две момчета Джанкарло и Себастиан и близначките Савана и Сиена, които са осиновени. Завършил гимназия, той постъпва в Консерваторията в Маями да учи пеене и актьорско майсторство. След това печели няколко стипендии за обучение на актьорство в престижни американски университети. На 22г той е имал възможност да работи в Мексико в теленовелата "Гуадалупе" ("Guadalupe"), заедно с Адела Нориега и Едуардо Янес. Участието му е било за 4-5 епизода, но го харесали и го оставили за цялата теленовела. В края на 1998 г., след като се връща в Маями, води и продуцира "Control", детска програма, която продължава няколко години и му спечелва две награди Emmy. От 2003 до 2009 
работи като водещ в Entertaiment Tonight, където е имал шанса да интервюира големи звезди на шоубизнеса като Уил Смит, Бийонсе, Наоми Уотс, Кейт Хъдсън и др. Междувременно се снима и в теленовели за Телевиса и Телемундо, както и във филми. През 2006 получава главната роля в лентата "Чакай ме в Маями" ("Meet me in Miami"). Един от най-важните филми в кариерата му е "Ол инклузив" ("Todo incluido"). "Да работя с Винс Вон и Кристин Дейвис беше невероятно преживяване". Сред теленовелите, които е протагонизирал, са "Сладка тайна" ("Dame Chocolate"); "Жестока любов" ("Perro Amor"), 
подписъл договора без да прочете сценария, защото оригиналната история му харесала и знаел, че Хуана Урибе ще адаптира новата версия; "Две семейства" ("Dos hogares"), героят на Понсе практикува опасни спортове. Карлос Понсе има издадени няколко диска, почти винаги той пее заглавните песни на теленовелите си сам или в дует с партньорите си от продукцията. Пее песента "Кучешка любов" ("Perro Amor"). С Анаи изпява песента "Предавам се на любовта ти" ("Rendirme en tu amor"). В най-новата си теленовела "Света дяволица" ("Santa Diabla"), където е злодеят, пее в дует с Аарон Диас. В телемунделата Карлос Понсе играе студен и пресметлив адвокат, наричащ себе си Бялата акула. "Той е непреклонен, корумпиран, но интелигентен. Не се страхува от нищо".
 "Не знам защо ми коства толкова много да говоря за себе си, макар да съм много горд от успехите си. По-скромен съм в това отношение". Ако не е бил спрял, сега Карлос Понсе е щял да бъде много важна звезда в Холивуд. "Отнася се за приоритети. В даден момент от живота ми се наложи да направя пауза в кариерата си, понеже в личен план трябваше да съм с децата си и никога не съжалих, че избрах това пред професионалната реализация. Беше по-важно да знам, че няма да се разделя със съпругата си и няма да липсвам на децата си. Работата е допълнението в живота ми, но семейството е моята същност". Като малък Карлос е преминал през доста трудни моменти в училище, тъй като е бил жертва на тормоз от страна на другите ученици. "Костваше ми да се науча да се обичам. Трябва да 
призная, че бях доста несигурен. Всъщност, бях жертва на психически тормоз в училище. Да раста в Пуерто Рико и да не съм спортист, ме правеше различен от останалите деца. Аз ясно се отдавах на театъра, на музиката и това не се гледаше добре от другите. Времето ми минаваше в единия ъгъл, свирейки на хармонията ми, за да избягвам да ставам обект на подигравки. Всичко се промени, щом се преместихме в САЩ средата на 80-те. Реших да направя нещо, за да не бъда жертва на тормоз и започнах отново. Започнах да ставам сигурен, когато се отдавах на силната ми страна - артистичната. Това, което в Пуерто Рико ме правеше странен, в САЩ ми даде популярност. Определено промените ми помогнаха и се преродих на 14".
 През 2010 Карлос и Вероника се развеждат, но вземат решението да го направят две години по-рано. Двамата се разбират прекрасно. През същата година Понсе започва връзка с колумбийката Химена Дуке. В началото на 2013 те обявиха раздялата си, но теленовелата "Света дяволица" ("Santa Diabla") ги събра отново и са по-влюбени от всякога. Освен актьор и певец, той е отворил няколко магазина за пури във Флорида. Всеки път щом могат Карлос и Химена обичат да ходят на плажа в Маями и да се забавляват с децата си. Синът на Дуке и тези на Понсе се разбират много добре, обичат се и са големи приятели.

- Спомняш ли някоя лудория от детството?
Винаги бях лудо момче, наистина. Живях свободно, вървях бос, разхождах се из плажа със сърфа си и когато идваха ураганите и бурите вместо да се скрия у дома, отивах с приятелите си да яхвам вълните, животът ми беше доста смел и забавен като дете.

- Какво те кара да се разплачеш?
Много съм глупав, плача за всичко, не обичам несправедливостта, не понасям глада, болестите, тъжно е да видиш, че някои са толкова богати, а други толкова бедни, не говоря за равенство между всички, а за щедрост.

- Какво те кара да се смееш?
Всичко, което правя с децата си, целият ми живот с тях е лудост.

- Имаш дълга кариера, но прави впечатление, че си играл в малко теленовели. Не ти ли харесват?
Харесват ми, това което не ми харесва е монотонността, в кариерата си съм правил много различни неща - водене, композиране, музика и всичко това ме държи зает.

- Имаш страхотно чувство за хумор, не си типичният мъж от теленовелите, възгордял се...
Представи си дори мога да бъда комик... Не, в тази работа не ти служи за нищо да имаш само хубаво лице, нито искам да ме гледат така. Когато работя на английски имам възможността да правя по-нестандартни неща. В комедиите мога да се смея на себе си. На испански не толкова.

- Имаш ли приятели сред колегите ти?
Нямам много приятели в тази среда, но има много, на които се възхищавам. Чаян ми пасва много добре, но не смятам, че би дошъл вкъщи. Себастиан Рули и аз имаме много неща да споделяме. Когато идва в къщата ми в Маями взема моторите ми и когато аз ходя у тях в Мексико, аз вземам неговите. Горе-долу сме еднакъв размер, ползваме едни и същи якета и споделяме много страстите си. Той е голям пич и сме приятели, откакто започнах в мексиканските теленовели.

- Някога колебал ли си се между две жени?
Не, аз съм мъж само за една жена.

- Ти си певец, актьор и водещ. На кое се наслаждаваш най-много?
Кариерата като цяло ме очарова, но ако утре трябва да се оттегля от нещо, бих избрал да остана с композирането, защото обичам да слушам песните си по радиото, макар и не с моя глас. 

- Какъв баща си?
Да съм баща е мое задължение номер едно. Не мога да кажа дали съм добър актьор и певец, но мога да ти кажа, че съм добър баща и давам гаранции, това е моят приоритет. Не позволявам да мине седмица без да ги видя. Обичам работата си, но ако един работен ангажимент пречи на отговорността ми като баща, не я приемам.

- Имаш четири деца...
Да, имам четири и Химена Дуке има един син и така ходим навсякъде, забавляваме се, смеем се.

- Двете момичета са осиновени...
Така е, но ги обичам еднакво, за мен те са благословия, научиха ме на истинската любов, безусловната.

- Имаш ли планове за още деца?
Не знам все още, както винаги казвам планът не го правя аз, прави го Бог.

- Кой прилича най-много на теб?
Себастиан (на 12г.) прилича на мен като личност. Обича да пее и да се шегува. Джанкарло (на 14г.) е по-сериозен и истински кавалер, като баща си. Близначките (на 11г.) са много различни, Сиена е спортна натура и Савана е повече по модата. 

- Доволен ли си от резултата на "Света дяволица" ("Santa Diabla")?
Без съмнение, това е проектът на испански, който най-много ме е заинтригувал, откакто започна кариерата ми. Не мога да спра да чета сценария, искам да разбера какво ще стане. След толкова добри роли, които правих, беше време да се държа лошо.


- Голяма част от продукцията са все красавци. С кой се бориш ти по това?
С никой, защото съм уникален и неповторим (смее се). Теленовелата е много поразителна. От моята скромна гледна точка мога да уверя, че Габи Еспино и Химена Дуке са двете най-красиви жени в телевизията. Чудесни са.

- Даваш ли си сметка, че едно хубаво тяло помага в работата?
Да, това, което отдаваме на публиката е и външност. Правил съм удобни и неудобни промени само за да угодя на публиката и да настроя някой персонаж, затова се грижа за тялото си, правя упражнения и ям добре.

- Как се разбираш с главната двойка Габи Еспино и Аарон Диас?
Всички сме добри приятели и се разбираме добре. В историята всичко е различно. Аарон е мой брат, непокорен. В Габи се влюбвам.

- Какво чувстваш, когато гледаш Химена Дуке да целува Аарон Диас в сцените?
Те са актьори, това е професионализъм, те просто играят.

- Как създадохте песента към "Света дяволица" ("Santa Diabla")?
Винаги правя предложение към продуцентите. Написах половината песен и се казваше "Дяволицата" ("La Diabla"), в текста се говори от две гледни точки, помолих Аарон за помощ, дописахме я двамата и я изпяхме, продукцията хареса песента. Така се появи "Света дяволица" ("Santa Diabla").