сряда, 6 ноември 2013 г.

Вие пожелахте: Лианет Борего

Чаровната кубинка Лианет Борего от малка разбира, че има артистични данни.
На пет години я записват на уроци по балет, фламенко, моделство и актьорство. По-късно успява да влезне в Националното училище по изкуства в Куба. През 2000 семейството й емигрира в Маями, САЩ. Родителите й продължават да я подготвят в артистична насока, затова търсят школи по танци и актьорско майсторство в слънчевия град. Влиза в школата на Марта Мар, където получава стипендия. Красивата Лиа, както й казват близките, е печелила много танцувални състезания и конкурси за красота. Била е капитан на важен отбор по танци в училище. 
 Първата си роля в теленовела получава през 2005 в "Мечтите са безплатни" ("Soñar No Cuesta Nada"). В България сме гледали почти всичките й новели, сред които "Моят живот - това си ти" ("Mi Vida Eres Tú"), "Заложница на съдбата" ("Acorralada"), "Купена любов" ("Amor comprado"), "Грешница" ("Pecadora"). Работила е за компаниите Веневисион, Телемундо и Nickelodeon. През 2010 влиза в редиците на Телемундо с ролята на Милейди в "Призракът на Елена" ("El Fantasma de Elena"). Може би тази беше ролята, която я направи по-известна. През 2010 участваше и в "Грачи" ("Grachi"). Лианет Борего се снима още в "Сърцето ми настоява" ("Mi corazon insiste"), 
където играе Вероника, първата й лоша роля. За Вероника дори приятелството има цена. От богаташка се превръща в беднячка, което е тежък удар за нея. Тя е най-добрата приятелка на Дебора (Ана Лайевска), но всъщност я използва, за да се сближи с Андрес (Жанкарлос Канела). Последните й роли са в телемунделите "Петзвезден романс" ("Una Maid en Manhattan"), където има само специално участие, и "Забранена страст" ("Pasión prohibida"). Лиа е щастливо влюбено в приятеля си, режисьорът Мое Чариф.

- Кое ти харесва повече: теленовелите, театъра или танците?
От малка танцувам, затова танците, но актьорството ме очарова. Обичам театъра, новелите ме пленяват, а в бъдеще бих искала да правя кино.

- Скоро те гледахме в "Призракът на Елена" ("El Fantasma de Elena")...
Много ми харесва тази новела, смяхме се доста. Героинята ми е едно благородно момиче, влюбва се, малко като Пепеляшка е. След това разбира, че мъжът в който е влюбена й е брат, плаче много, плаче и страда. Обичам да плача. 

- Какво правиш, за да плачеш пред екрана? Мислиш за нещо преживяно тежко или...
Не, никога не мисля за нещо, което ми се е случвало на мен, против това съм. Просто влизам в персонажа си и това ми помага, когато съм тъжна ме боли сърцето, главата, тоест емоцията се усеща, без да я търсиш в спомени. 

- Кои бяха най-трудните сцени за реализиране в тази новела?
Най-трудната сцена беше любовната, бях толкова нервна, притеснявах се да се съблека. Маурисио Енао беше мой партньор, много е красив, талантлив и сцената се получи много добре. 

- В "Петзвезден романс" ("Una Maid en Manhattan") имаше специално участие. Какво те накара да приемеш тази роля? 
В тази продукцията бях в началото като специално участие. Обадиха ми се от Телемундо, говориха ми за персонажа и ми хареса, защото беше напълно различен, по-голям, от това, което съм правила, хареса ми ролята. Хареса ми да работя с Еухенио Силер.

- Добрата или лошата... коя предпочиташ да бъдеш?
Обичам да играя роли на добрите, обичам да плача наистина. В "Сърцето ми настоява" ("Mi corazon insiste") бях злодейка, наслаждавах се на героинята ми, но предпочитам добрите.

- Последната ти роля е в "Забранена страст" ("Pasión prohibida"). Какво спомени пазиш от нея?
Много хубави. Забавлявахме се през цялото време. Намерих супер приятели като Кармен Ауб, Шарлен Тол и други. Въпреки че в историята не се понасяме, в живота станахме големи приятелки. Колкото до героинята ми, тя се казва Катя, прислужница е, огорчена жена, интригантка и клюкарка. Много й се наслаждавах. Прекарвахме си изключително забавно в "забранената кухня", както кръстихме мястото, където протичаха част от нашите сцени.

- Работила си с много големи звезди, но какви качества притежаваш ти?
Това е трудно да го кажеш сам, но постоянство и увереност в себе си.

- Как се поддържаш във форма?
Като се снимам в теленовела е малко трудно да ходя на фитнес. Но щом имам време обичам да ходя на зумба, да ям здравословно.

- Каква е тайната ти за красота?
Не е тайна, ям здравословно (освен в неделите), ходя на танци, но най-вече винаги да имам усмивка на лицето си.

- Обръщаш много или малко внимание на външния си вид?
Опитвам се винаги да се грижа за вида си, обичам да изглеждам добре, но не отделям много време да го правя.

- Без какъв аксесоар не можеш да живееш?
Не мога без балсам за устни "Sugar Rose" на Sephora, обичам го.

- От малка танцуваш. Кой стил ти е любим?
Танцувала съм балет. Като кубинка обичам салсата. Но мога също фламенко, джаз, регетон.

- Кой ти е любимият спорт?
Баскетбол.

- Какво би казала на феновете ти?
Пращам им много целувки.