събота, 14 декември 2013 г.

Важно съобщение от Ели Иванова:

Здравейте, скъпи приятели и верни почитатели на Теленовелас Новини, 

Теленовелас Новини... Сбъдната мечта за мен. Да създам този бих казала еталон не бе лесно, но за мен не бе и трудно. Екипът, зад който бях, бе страхотен. За съжаление, от днес (14-и декември) вече няма да бъда част от блога... Изключително многото ми задължения в личен план налат това мое трудно решение. Благодаря на всички Ви за незабравимите мигове, които споделяхме в над 1000 статии до момента, в стотиците хиляди кореспонденции с Вас, за хилядите препоръки, предложения, та дори и критики, които ми помогнаха да израстна като личност, благодарение на Вас... Надявам се, че ще продължите да следите работата на блога – с мое отсъствие, той продължава... Стаси ще Ви информира за всичко най-ново от света на теленовелите. Тя е един от най-сериозните професионалисти, които съм срещала, изключително й благодаря за ВСИЧКО и съм изключително щастлива, че съдбата ни срещна и гордо мога да я нареча моя страшно близка приятелка (въпреки че с нея ни срещна един от конкурсите, които правехме преди време). Благодаря и на Тони, и на Дани, които също бяха моя опора. Сега какво ще става с блога ще определя Стаси. Тази нелека задача посвещавам на нея, защото съм сигурна, че ще се справи... 

Благодаря Ви отново! Дано се срещнем отново някой ден...