петък, 20 декември 2013 г.

Кауа Реймонд: Като дете ми се подиграваха за голямата уста

Освен шампион по джиу-джицу (бойно изкуство при свободните двубои ММА), Кауа Реймонд е страстен привърженик на сърфа, плуването, йогата, тренировките с тежести и бягане в пясъка.
Актьорът сега иска да се подвизава като режисьор. "Пристрастен съм към ендорфина", казва чаровникът.
 Неуморим, младото момче е преминал през няколко етапа в живота си: живял е сам в чужбина, изоставил е обещаващата си кариера на модел, за да преследва мечтата си да стане актьор и е чакал да яхне перфектната вълна в Хавай. Кауа показва, че има големи стремежи, затова не бива да се изненадвате, ако един ден видите името му на големия екран. 
 Кауа е от смесен произход: португалски, немски, швейцарски и индийски. Като малък е учил в училище за глухи, но родителите му не могли да му обяснат добре защо. "Може би е било заради икономически проблеми, но беше интересно и там се влюбих за първи път". Детството му е било леко. "Родителите ми са били много млади, когато съм се родил, затова малко след това са се разделили. Живях на различни места и ходех от училище в училище". Големите му устни са били обект за подигравки от децата. "Хлапетата могат да бъдат доста жестоки понякога, казваха ми "голямустатник", страдах заради това". От детските години печели голяма способност: "Спечелих способността да се адаптирам бързо и известна интуиция. Като отивам на ново място, гледам хората и с един поглед мога да разбера що за хора са".
 Започва кариерата си като модел на 17г., благодарение на това успява да живее в Милан и Париж. След това се мести в Ню Йорк, където в продължение на две години взема уроци по актьорство със Сюзън Батсън. Освен модел, има черен колан по джиу-джицу и е бил двукратен шампион на Бразилия. 
 Реймонд дебютира в телевизията през 2002г. в няколко епизода от младежкия сериал "Тренировка" ("Malhação"), по-значими роли са тези в "Цветът н греха" ("Da Cor do Pecado"), "Като вълна" ("Como uma Onda"), "Белисима" ("Belíssima"), "Любимката" ("A Favorita"), "Очарователна история" ("Cordel Encantado"). Печелил е наградата за Най-добър актьор на годината и Най-добър поддържащ актьор.
 Любовта...
През 2002 започва да излиза в Алине Мораеш. Двамата живеят заедно три години, след което се разделят. От 2007 има връзка с Граци Масафера. Миналата година тя го дари с дъщеричка, на име София. Много се говори, че Кауа у Граци са пред раздяла, но разбираемо, актьорът не споделя неща от личния си живот. Двамата още са заедно.

През 2012 става младият протагонист на "Пътят на възмездието" ("Avenida Brasil"), която гледаме всеки делник от 15ч. по Нова, заедно с Дебора Фалабела. Считана за голям успех в много страни по света, като Португалия, Уругвай, Панама, родната Бразилия, Венесуела, Чили и др., "Пътят на възмездието" ("Avenida Brasil") нямаше успех в Русия и я свалиха от екран след само два месеца в ефир. За ролята си на Жоржиньо получава наградата "Любим актьор". През 2013 се снима в лентата "Сухият език" ("Língua Seca") с Нанда Коста. Героят му Ара е мотоциклетист, който пътува на североизток в търсене на "тайната", която ще избави региона от сушата и ще направи така, че винаги да има вода. Филмът е предвиден да се излъчи през ноември другата година. От януари пък ще стартира най-новият минисериал на Глобо с Кауа Реймонд "Открадната любов" ("Amores Roubados"). Това е история за любов, желание, ревност и отмъщение, където ще си партнира с Изис Валверде (Суелен от "Пътят на възмездието" ("Avenida Brasil")), Мурило Бенисио, Патрисия Пилар и други.

 Жоржиньо е напълно различен персонаж от последните му роли. Неуспял футболист с психологични проблеми. Жоржиньо се колебае между две жени: Рита, неговото минало и Дебора, настоящето му. Как се е подготвил за тази роля и какъв баща е, ще разберете от по-долните редове...


- Какъв е Жоржиньо? 
 Жоржиньо е момче, пълно с психолигични проблеми. Той страда, защото баща му е бил велик играч, а той не успява да стигне висотата му. В историята Туфао е бил играч на Фламенго, играл е в чужбина и дори в Националния. Жоржиньо е резерва във втородивизионен отбор. Страда от това.


- Как се подготви да изиграеш един футболист?
Правех специални тренировки с останалите в теленовелата. Имаме си страхотен екип. Всеки един си имаше позиция и тренирахме като истински футболен отбор. На другия ден, видях как тренираха в Боа Виста и правиха същите упражнения като нас.

- Вдъхнови ли се от някой известен играч за ролята?
Да от няколко, от Роналдо и Неймар.

- Какви роли предпочиташ добри или лоши?
Жесуиньо, който играх в "Очарователна история" ("Cordel Encantado"), беше много добро момче, романтично, обичах го. Сега отново съм добрият, но е различно добър. Той е от предградието.

- Граци какво мисли за тази роля, гледаше ли те?
Тя ме гледаше, докато се подготвях. Беше доста щедра в коментарите си. Гледаше ме постоянно.

- Играл си в 11 теленовели и 11 филма. Сега какво следва? 
Кариерата ми се разви в телевизията, ще продължавам там, но ми се иска да продължа и с филмовата си кариера. Дори искам да работя и като режисьор. Това е лично желание. Искам нещо по-активно, взискателен съм към избора на продукция. 

- Вече имаш семейство. Какво е да си баща?
Аз прерязах пъпната връв по време на раждането на София и това беше огромна емоция. Беше красиво, неописуемо. Мога да кажа, че няма друг такъв момент. Не бях нервен. Дъщеря ми е всичко в живота ми. Но бащинството не ме изненада, точно това, което си мислех, че е, е. Всеки от нас сияе.

- Обявяват те за секссимвол. Усещаш ли го като излезнеш на улицата?
Щастлив съм, че ме приемат добре. На улицата няколко пъти са ме приближавали, една от тях искаше снимка с мен. Смятам, че беше от най-смелите. Но много от тях викаха "Жоржиньо".


- Ти смяташ ли се за секссимвол?
Когато се събудя не (смее се). Не, не съм. Чувствам се като останалите хора. В някои изглеждам по-добре, в други по-зле. Не вярвам в секссимвола, но се чувствам поласкан.

- Моделството помага ли ти при актьорството?
Това бе първият ми контакт с артистичния свят и ми помогна доста в началото. Първият път, когато бях в телевизионно студио, не бях притеснен. Двете професии са напълно различни. Когато си модел трябва да бъдеш себе си на модния подиум и да развиваш връзката си с камерата. В театъра, телевизията и филмите си в служба на даден персонаж. Трябва да изчезнеш ти, за да дойде героят на преден план.

- Относно сърфа, къде си яхвал вълни?
Сърфирал съм на няколко прекрасни места... Перу, Коста Рика, Ел Салвадор, Ангола, Хавай, Монтаук, Фернандо де Нороня... беше великолепно.

- Практикувал си джиу-джицу...
Започнах на 14г., когато отидох да живея при баща ми. Той има черен колан. Практикувах го професионално и спечелих две национални титли. Оставих го преди осем години. Смятам, че този спорт ме направи много дисциплиниран.


- "Пътят на възмездието" ("Avenida Brasil") не спира да печели награди. Смяташ ли, че успехът е заслужен и на какво се дължи той?
Джон Емануел Карнейро е един от най-добрите ни режисьори на нашето време. Той е млад, супер талантлив. Няма формула за успех. Смятам, че Джон и всичките ми колеги направиха брилянтна работа, на високо ниво, затова мисля, че успехът е заслужен.