понеделник, 30 декември 2013 г.

Отблизо: Чаатай Улусой

Според красивия и елегантен Чаатай Улусой, славата се отнася несправедливо с хората.
"Ходиш в университет, учиш с години, играеш в предавания, но нямаш възможността да играеш в сериали. Тогава идва някой незначим като мен и получава главната роля".
 Звездата му изгрява в турския сериал "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum"). Сега той е на екран с втората си роля в "Приливи и отливи" ("Medcezir"). 23-годишният Чаатай Улусой е изключително красив, готин и с ослепителна усмивка. И толкова свенлив. От три години е на върха на славата, но при всеки комплимент лицето му се изчервява като на дете. "Обичам да се фокусирам върху проблемите на тези около мен. Аз съм като стена на плача за приятелите си. Всеки може да ми сподели тревогите си, добър съветник съм, но не мога да бъда такъв към себе си".
 За съжаление, в началото на годината Чаатай е бил задържан от истанбулската полиция пиян и дрогиран и изправен пред съда за разпространение на дрога заедно с още няколко известни личности. Самият Чаатай е признал, че се е дрогирал, но е поискал помощ за зависимостта си. Сега се води дело срещу актьора и приятелите му, които могат да получат присъда от 5 до 15 години затвор. Младият актьор се надява на смекчена присъда и всички му стискаме палци, най-вече защото си е признал и защото е потърсил помощ.
 Повече за него в следващото интервю...

 Ставаш известен в Турция благодарение на състезанието "Най-добър модел". Какъв живот водеше преди това?
Майка ми е имигрантка от Босна и Херцеговина, а баща ми от България. Роден съм и израснал в Истанбул, в Авджилар. Родтелите ми са пенсионирани държавни служители. От средната класа сме. Имам брат, Аталай, на 15г. Той е рус и е ентусиазиран да стане актьор, но е свенлив и той.

- Като малък мечтаеше ли си да станеш известен?
Дори не съм мислил за слава. Започнах да играя баскетбол на 12г. Исках да стана треньор по баскетбол. След това почнах да уча в истанбулския университет Напоителни системи и дизайн, исках да бъда архитект. Продължих и с училищния баскетболен отбор.

- Тогава защо не влезна в спортна академия, а в "Най-добрия модел"?
Приятелите ме убедиха. Но нямах амбицията да стана пръв. Спортуването ми се отрази добре на тялото, само трябваше да се погрижа още малко за външния вид. Мислех си, че мога да влезна в топ 5, но не очаквах, че ще стана първи.

- Телевизията те откри на модния подиум?
Нощта, в която даваха състезанието, съм привлякъл вниманието на една компания. След празненството имах позвъняване от вкъщи. Следващит ден четох сценария на "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum") и исках да се пробвам. Първите два дни бях много напрегнат. Представи, хората, които гледах по телевизията, стояха пред мен. След това свикнах със снимачната площадка и започнах да се наслаждавам на работата и си казах: "Тази работа може да е моята професия".

- Как се почувства като ти предложиха ролята в "Огледален свят" ("Adini Feriha Koydum")? Има ли прилики между Емир и Чаатай?
Когато прочетох сценария, забелязах, че Емир и Чаатай са почти един и същ характер и играх Емир като го приех твърде много.

- Ти би ли се отказал от любовта, ако се сблъскаш със същата ситуация като в сериала? Или би простил? Смяташ ли, че любовта прощава всичко?
Никога не бих се отказал. Любовта прощава всичко, разбира се. Може да простиш, ако половинката ти каже няколкото невинни лъжи.

- Очакваше ли на 23г. да имаш такава голяма слава?
Честно казано не. Беше голяма изненада. Както казах, нямах такива амбиции и цели, когато влязох в "Най-добрия модел".

- Каква е разликата между теб и останалите?
Разликата е, че бях в правилното време на правилното място, срещнах правилните хора и имах късмет.

Çağatay Ulusoy- Мислиш ли да включиш музиката към успешната си актьорска кариера?
Напълно съм фокусиран върху върху актьорството сега. Вече свирих на китара като хоби и това ще си остане само хоби за мен. Актьорската игра е много важна за мен.

- Изумен ли си от мястото, до където си стигнал сега?
Да, милиони хора ме следват, чакат новата ми работа, показват ми любовта си. Всичко това е огромна мотивация за мен. Но не трябва да се понасяш по течението. Ако мислиш прекалено за славата, психически ще се срутиш и всичко ще тръгне в обратна посока.

- Ти понесъл ли си се по вълната на славата?
Не. Продължавам да съм същият и не съм се променил. Срещам се със старите си приятели. Живея без откъсване от миналото.

- Да поговорим за новия ти сериал. Гледал ли си "Ориндж Каунти" ("The OC"), сериалът на който е базиран "Приливи и отливи" ("Medcezir").
Гледал съм го няколко пъти. Когато проектът дойде, отидох да си купя ДВД-то веднага. Гледах малко, но го оставих настрани, за да не се повлияя от персонажа.

- Готов ли си да бъдеш турският Раян?
Аз ще се казвам Яман. Работих върху психологическата част от характера в детайли дълго време. Затова ми се струва, че винаги съм бил Яман.

- Как ти се струва Яман в твоите очи?
Той е много различен от Емир. Яман има нарастваща история. Израства без баща. Майка му е певица и се омъжва за втори път. Приема като модел за подражание големия си брат, който причинява неприятности. Животът му се променя, когато среща адвоката.

- Имаш ли нещо общо с Яман?
Предполагам нашите жестове. Може би си приличаме по готиното поведение.

- За подготовката ти е трябвало да свалиш 7 кг. Вярно ли е, че си го направил с царевица, череши и авокадово масло?
Това е неточна информация. Има още конска опашка сред продуктите. Не е истинска опашка на кон, а растение. Разбърквате го в шише и го пиете топло или студено. Работи за изхвърляне на отоците. Също така ходех на пилатес три месеца. Мускулите ми бяха големи и благодарение на пилатеса сега са по-тънки и по-дълги.

- Има ли роли, които не би приел?
Винаги обичам да постигам изключително трудни цели, затова обичам да играя персонажи, които биха ме направили по-силен. Мога да играя всякакви роли стига да ми хареса сценарият.

- Кое е най-погрешната представа, която хората имат за теб?
Скоро беше написано, че ходя често по партита. Истината е, че съм домошар.

- Имиджът на "парти мъжа"?
Преувеличен е. Обичам да съм вкъщи, да си говоря с приятелите. Ако съм сам рисувам картини с маслени бои, свиря на китара, пиша песни...

- Вярно ли е, че си се събрал с бившата си приятелка и живеете в Пендик?
Не. Това е лъжа. Аз живея с колегата си от "Приливи и отливи" ("Medcezir") Танер Йозер близо до снимачната площадка.

- Вярваш ли в любовта?
Не вярвам в любовта, а в лоялността. Ако има проблем с доверието от другата страна, да ми каже, ще го изясним, защото аз съм лоялен.

- Имаш ли ограничение във възрастта що се отнася до любов?
Не. Нямам такива граници. Можеш да чувстваш нещо към някого по-стар или по-млад от теб.

- Има ли някой в твоя живот?
От година не съм с никого. Може да звучи като клише, но работя за този проект от осем месеца и цялата ми концентрация е в него.

- Чух, че си се смутил, докато си снимал сцени с целувки. Това вярно ли е?
Да, не е ли нормално? Аз съм напрегнат и стеснителен, но ги заснехме, няма какво да се направи. Научих се да бъда по-общителен от баскетбола. Бях на приветливи места там. Дължа го на баскетбола. Преди мачове излизахме с приятелите от противниковия отбор. По този начин се намаляваше чувството на състезание и се научих да бъда джентълмен и общителен.

- Какви качества трябва да притежава една жена, за да те впечатли?
Външността е важна, разбира се. Не харесвам прекалено слаби и прекалено високи момичета.

- А личността? Например, животът й преди теб има ли значение?
Не, животът й преди мен не ме засяга. Има неща, които хората трябва да преживеят и ако тя ги е преживяла преди мен, мога само да уважавам това и да не я притеснявам за това.

- Ревнив ли си?
Зависи от ситуацията. Да, предполагам, че съм малко ревнив.