понеделник, 20 януари 2014 г.

Отблизо Джейда Атеш

Русокосата красавица е позната у нас като Ханде от успешния туски сериал „Огледален свят” („Adını Feriha Koydum”).

 Джейда е пред камерите от шестгодишна, това прави 20 години. Играла е в над 22 продукции, но е останала в съзнанието на хората в родината си като лошото момиче Ханде в „Огледален свят” („Adını Feriha Koydum”). Актрисата признава, че заради тази роля "Дори майка ми ме мразеше". На снимачната площадка винаги е разсмивала всички дори се е налагало да спират често снимки, защото операторите не можели да се концентрират заради поредната шега на Атеш. Джейда е избирана за най-желаната турска жена в анкета на турски сайт. Актрисата обича да кара ски, да язди и да практикува йога. Чаровницата не пуши.
 През 2013 се снима във филма "Aşk Ağlatır" и в сериала "Firuze" с Фърат Челик, Халук Пиес и Серен Хиндистан. Джейда е в ролята на Сузан, отново като злодейка. Сериалът започна да се излъчва от 5-ти декември по турската Show TV. Ролята й е подобна като на Ханде. Богато момиче, което се влюбва в богато момче, което пък се влюбва в бедно момиче с тюркоазени очи. Но Сузан е амбициозна и ще пусне в ход машинациите си.
 В личен план Атеш имаше връзка с Джан Юртсевди дори се сгодиха, но се разделиха и от почти година излиза с новата си любов Бура Туплусой, който се върна наскоро от Америка, където има бизнес. В следващите редове ще разберете повече за актрисата. 


- Участвала си в конкурс за красота на пет годинки. Родителите ти искаха ли да станеш актриса? 
Баща ми имаше бизнес за декорация на баня. Един от служителите му каза "Снимките на дъщеря ти са много красиви. Нека да ги изпратим за конкурса". След това, баща ми не искаше, а служителят ги пратя тайно за конкурса. Бях избрана сред пет хиляди деца. По този начин започнах да играя в "Erguvan Yıllari", когато бях на 6. На 9г. реших, че ще стана актриса. Досега съм играла в над 22 драми, реклами и клипове. 

- Има ли недостатъци да станеш известен още като дете?
Като дете имах малко проблеми, тъй като не се наспивах, заради снимките, но след 9-тата си година свикнах с това. Да започна от малка ме накара да порасна бързо. Научих се да познавам хората. Разбира се, имал е дни, в които съм си казвала 'само ако бях нормално момиче', защото съм имаш трудности при справянето с някои неща и не можеш да живееш живота си по начина, по който искаш.

- Добре ли печелеше?
Докато бях на 17г. печелих средно, след това стана по-добре. Но не можех да спестя пари, защото ги инвестирах в образованието си. Нямам собствен дом и кола, но скоро ще си ги купя.

- В училище беше ли най-популярното и красиво момиче?
Аз бях най-популярното и нежелано момиче. Много от момичета там ревнуваха от мен, но не ми пукаше за никоя. 

- А имаше ли интерес от момчетата?
Много от съучениците ми искаха да станем приятели, понеже бях известна. Усетих това и ги държах далеч от мен. Аз винаги работих, първото ми гадже беше в гимназията.

- Интернет сайт те избра за най-желаната жена от турците. Как се чувстваш като най-желаната жена?
Вместо желана е по-добре да кажем най-харесвана или най-красива жена. Разбира се, чувството е страхотно, но това е преувеличено много. Все пак, не съм избрана за Мис Свят.

- Защо, според теб, си толкова харесвана?
Вероятно съм типа характер, който турците харесват. Блондинка съм и имам светли очи. Сякаш съм истинска красавица!

- Играеш лошата героиня Ханде. Мислиш ли, че да си лошата е атрактивно?
Жените, които са женствени и жените вамп, привличат вниманието. Ханде е женствена и предизвиква хаос тук и там. Но за себе си откривам неща, потайни, мистериозни и невинни.

- Много популярен стана и банският ти в един от епизодите...
Обличаме това, което ни избират стилистите, но когато не се чувстваме добре в дрехите, го казваме. Когато сложиш бански е възможно да говорят повече за това, отколкото за играта ти. Въпреки това, знаех, че банският ми от последния епизод на първи сезон щеше да привлече голямо внимание.

- Имаш ли някакви пластични операции?
Преди да играя в „Огледален свят” („Adını Feriha Koydum”) си увеличих бюста. Хората си мислят, че в нашия свят, артистичният, всички имаме пластични операции.

На снимачната площадка- Познавайки те като лошото момиче в сериалите, как реагират хората, когато те срещнат на улицата?
Преди да играя в „Огледален свят” („Adını Feriha Koydum”) не бях толкова мразена и в същото време обичана. На улицата срещах възрастни дами, които казваха "Бог да те накаже", както и такива, които са ме зашлевявали. Но това означава, че си върша добре работата, щом ми се случват такива неща.

- Името ти е било свързвано с това на футболистите Волкан Демирел и Серкан Йълдъръм. Лесно ли се влюбваш?
Не е уместно да говоря за тези неща. Ако има някой в живота ми, не го крия. Свързваха името ми с тях, но дори не ги познавам наистина. Не се влюбвам лесно като цяло. Не е имало много мъже в живота ми. Тези, които идват, остават за дълго време. Сега имам сериозна връзка.

- Защо се пишат клюки за теб?
Може би тези, които ги пишат, си мислят 'сега тя е гореща тема, красива е, нека я споменем с някого'.


- Както в сериала, имала ли си връзка, в която дискриминацията на класата да е била от значение?
Винаги съм мразела дискриминацията. Бих могла да се влюбя и в чистач. 

- Как минава един твой ден?
Правя си упражненията, намирам време да прекарам с кучето си, със семейството си, с приятелите си... Ходя на театър или балет. Посвещавам време и на личната си грижа. Но в последните години се фокусирам върху работата. Ходех на денс уроци и уроци по чужди езици. Мисля да вземам и уроци по пеене.

- Танци, спорт, пеене, това за специална роля ли е?
Спортът винаги е бил част от живота ми, Винаги съм искала и да танцувам, тъй като ще ми бъде от полза в работата. Както и пеенето. Но засега го правя за себе си.

- С кого би искала да играеш и какви роли?
До сега съм работила с доста актьори. Може би с някой ветеран. Много бих искала да играя с Берен Саат, харесвам я много, Кенан Имирзалъоглу играе страхотно, Къванч Татлъту също. Не искам да ги деля. 

- Какви планове имаш занапред?
Вземах уроци по чужди езици, защото искам да отида в САЩ и там да вземам уроци по актьорство. Бих искала да уча и друга професия.

- Какво смяташ за следните актьори:
- Вахиде Гьордюм (Зехра) - перфектна майка, уникална актриса
- Дениз Уур (Санем) - ангел
- Хазал Кая (Фериа) - приятелка, истинска приятелка
- Чаатай Улусой (Емир) - брат
- Юсуф Акгюн (Корай) - като брат ми е

- Как се чувстваш с любимия си Бура Туплусой?
Много сме щастливи.