вторник, 28 януари 2014 г.

Споделено от теленовелите: Удари, които болят

 Една от най-интересните теми в тази рубрика е тази за ударите.
Зрителите се наслаждават на тях, но понякога се излиза от контрол. Има актьори, които се съгласяват да се удрят наистина, докато други изучават хореография, за да изглеждат истински, а не нагласени. Проблемът идва, когато планираните движения за сцената излезнат контрол и се случват инциденти.
 Освалдо Риос, например, е чупил костите не на един актьор, а на три различни актьора. Освалдо Риос: "Имах сцена с бой със Сесар Евора. Ударих го малко повече и той се преобърна няколко пъти върху дивана. Счупи си някои кости и на мен ми беше супер мъчно". Това се е случило в сцена от теленовелата "Прегърни ме много силно" ("Abrazame muy fuerte"), където ударът на Риос към Евора бил толкова силен, че последният трябвало да отиде директно в спешното. "Не знам какво стана в тази сцена, нямаше контрол над тялото. Спомням си тази сцена и не съм никак горд от това. Той ми каза 'не е станало нищо, приятел, понякога се случват инциденти' и не за първи път става това". Всъщност, за първи
 път подобно нещо се е случило на Риос в оригиналната версия на новелата "Вдовицата в бяло" ("La viuda de blanco"), където разбил носа на Данило Сантос. "Научихме една хореография и за съжаление точно като казваха 'пет и екшън' той се мръдна и попадна точно на юмрука ми. Носът му беше счупен". Години по-късно се потретва такъв инцидент в теленовелата "Зоро" ("El Zorro: la espada y la rosa"), протагонизирана от Кристиан Мейер и Марлен Фавела, където
 Освалдо пратил в болницата Артуро Пениче, който се е възстановявал две седмици след това от удара, без да може да работи. Риос: "Случи ми се и с Артуро Пениче, заведох го в болницата и бях с него там. Очевидно се чувстваш зле, но какво да се направи, инциденти се случват, но носът му се оправи дори мисля, че е по-хубав от преди. Стана много красив". 
Говорейки за хубавици, Марица Бустаманте ударила колата си и си изкълчила китката, когато играла в теленовела в Маями, в която участвали и Уилям Леви и Давид Сепеда, "Заложница на съдбата" ("Acorralada"). Със счупени кости Марица трябвало да заснеме редица сцени с бой точно с жената на Леви Елисабет Гутиерес. Марица Бустаманте: "С Елисабет се биехме, не можехме да се видим, понеже бяхме като две котки. Сега с пяна, сега на плажа... всички тези сцени снимахме тогава. Казват край и сълзите ми бяха на очите, болката беше ужасна, това което
 усещах на китката ми беше невероятно". Но Елисабет не само е накарала Марица да изпита болка в китката, но също и в главата, тъй като я оскубала доста силно. "В един момент тя ме хвана отзад, след това се хванахме здраво двете, влезнахме доста в сцената, нямах търпение да кажат край".