сряда, 8 януари 2014 г.

Вие пожелахте: Кармен Виялобос

С ангелското си личице и нежността, актрисата Кармен Виялобос покори публиката, която я видя да израства професионално.
Заради симпатичността, красотата и талантът й си е заслужила няколкото главни роли за крехката си възраст. Известна по целия свят я прави ролята й на Каталина в "Силикон за рая" ("Sin senos no hay paraíso"), следват "Горките родители на богатите деца" ("Niños Ricos, Pobres Padres"), "Сърцето ми настоява" ("Mi Corazón Insiste") и "Направено в Картахена" ("Made In Cartagena"). Кармен се снима и в двата сезона на нарконовелата "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos"). Според нея, е приела второстепенната роля на полицайка, за да си почине от главните роли. За нея е удоволствие да снима сцени с Андрес Пара, Пабло Ескобар, в началото. 
 Връзката й с актьора Себастиан Кайседо не е тайна за никой. Двамата се запознават малко преди да играят заедно в "Горките родители на богатите деца" ("Niños Ricos, Pobres Padres") и оттогава са неразделни. Кармен е много щастлива с мъжа на живота си. Двамата имат собствен бизнес за екологично вино, който се развива доста успешно. Колумбийката триумфира в работата и любовта, защото знае какво иска и как да го постигне. Кармен се смята кокетна: "Като по-голямата част от жените".

- Как попадна в света на шоубизнеса? Винаги ли ти е харесвала тази среда?
Още от малка винаги ми беше ясно, че искам да стана актриса. Не знаех само, че Бог щеше да ме благослови толкова в кариерата ми и щеше да ме отведе толкова далеч.

- Играла си в "Имението" ("La Tormenta"), "Трудна любов" ("Amores de Mercado") и "Никой не е вечен на този свят" ("Nadie es eterno en el mundo"). Колко са важни за теб тези теленовели и персонажите ти в тях?
Прекалено важни са за мен. Всеки един от тях ме накара да израсна като актриса, постигайки във всяка една теленовела важни поддържащи персонажи. Пазя голяма нежност към героините си. Научих и продължавам да се уча от актьорите около мен.

[linked image]- Успя да получиш първата си главна роля в "Силикон за рая" ("Sin senos no hay paraíso") на Телемундо. Как получи ролята на Каталина, как си я спомняш и кое бе най-хубавото от нея?

Спомням си, че беше дълъг кастинг, горе-долу един месец, докато накрая го спечелих. Пазя огромна любов към "Силикон за рая" ("Sin senos no hay paraíso"), тъй като бе първата ми главна роля, тъй като бе истински успех навсякъде, където се излъчваше и тъй като бе най-пълният персонаж на психологическо ниво, който съм играла. 

- Беше ли ти трудно да играеш със Себастиан Кайседо в "Горките родители на богатите деца" ("Niños Ricos, Pobres Padres"), където ти беше половинка и в новелата?

Напротив, беше хубаво преживяване. Себастиан е много дисциплиниран актьор като мен. Така че вниквахме много в сцените, през цялото време репетирахме и търсихме неща за героите си. Истината е, че се възхищавам на Себастиан като актьор, изключително отдаден е и това е за възхищение. Освен, че е много готин.

- Как се чувстваше в тази новела с големи актриси като Айлин Мухика и Фабиола Кампоманес?

За мен винаги ще бъде много важно да играя с големи актриси и актьори. Фабиола беше много забавна, караше ме да се смея много през цялото време. Айлин е много отдадена на работата си, винаги се интересува от всичко и това е добре, когато трябва да прави сцена. Научих много и от двете. 

- През 2011 се снима в "Сърцето ми настоява" ("Mi Corazón Insiste") и имаше огромна химия между теб и Жанкарлос Канела. Какво беше да работиш с него?

Жанкарлос е страхотен! Когато започнахме да играем, осъзнах, че е и голям професионалист. Пее страхотно и има много хубава аура. Всички го обичат и аз се забавлявах много с него от началото до края. 

- В една от сцените ти и Жан се спускате с парашут. Вие ли бяхте или ползвахте дубльори?
Ами, Жанкарлос и аз бяхме очаровани да се спуснем с парашут, защото си приличаме, не се страхуваме от нищо и правим всичко, което се изисква в сцените. Но знаеш, че ни пазят много и не могат да ни изложат на риск, така че използваха дубльори за тази сцена.

- Приятелят ти Себастиан не ревнуваше ли, когато работеше с един от най-готините актьори в момента Жанкарлос?

Не, представи си, вече се познаваха и си допаднаха много добре, нямаше проблем с това.

- Какви бяха отношенията ти с голямата актриса Анхелика Мария?
Прекрасни, за мен беше чест да работя с тази дама. Аз израснах като я гледах в теленовелите и сега имах възможността да бъда с нея в един проект, невероятно е!

- В "Направено в Картахена" ("Made In Cartagena") за Каракол трябваше да играеш чампета, колумбийски танци...
Обичам този танц от малка. Когато ми се обадиха за кастинга, ми казаха, че трябва да танцувам чампета като професионалист и да направя един монолог. В компютъра си имам такива танци от най-старите до най-новите, избрах най-известните, направих три стъпки, една хореография и минах кастинга.

- Кои бяха най-сложните сцени за заснемане?

Тези с танците бяха изтощителни и трябваше да ги повтарям пет пъти. Чампета не е бавен танц, трябва да се движиш много и се изморявах, имах сцени в близък план, далечен, половинката ми ме сваля, завърта ме, имах дори синини, но те се заличаваха с грим.

- Къде се снимаш сега?
Снимаме втори сезон на "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos") в Мексико. Връщам се в Мексико като злодейка в тази новела, играя полицай, който се бори с наркотиците. Направихме първи сезон в началото на 2013 и имаше впечатляващ рейтинг. Всъщност, това е първият път, в който Телемундо прави втори сезон на оригинална история, именно заради добрия рейтинг. Щастлива съм да работя тук.

-  Част от това щастие се дължи на факта, че ще играеш заедно със Себастиан Кайседо в "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos")?
Да, щастлива съм, защото Себастиан току-що пристига в Мексико, ще работи в "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos"). Ще бъде колумбийски военен. Героят му е за кратко, но важното е, че ще бъде с мен в Мексико. Не влиза заради мен. Той е голям професионалист, мениджърката му, която е и моя мениджърка, получи обаждане от продукцията и той цяла вечер учи текста си, прослушаха го и след осем дни му казаха, че е одобрен.

d61c850e-CarmenVillaloboscomoLeonorBalle- Кой е любимият ти персонаж, който си изиграла?

На всеки персонаж съм отдала нещо от себе си, от личността си. Всички имат нещо от мен, не мога да кажа кой точно. Това е като една майка да избере кое дете обича повече.

- Мислила ли си да отидеш в Телевиса?

Мексико е голям и важен пазар, но от Телемундо винаги са се отнасяли много добре с мен и се отнасят с мен като принцеса. Затова поднових договора си с тях през 2012-а. Когато животът ти се усмихне, искаш да продължиш със същата фамилия.

[linked image]- Смяташ ли да правиш кино?

Разбира се, харесва ми. Всъщност, в бъдеще се виждам да правя само кино. Затова бях в Лос Анджелис да уча английски и да си създавам контакти.

- Как се поддържаш толкова красива?
За никой не е тайна, че ритъмът на снимки е тежък, работиш от понеделник до събота цял ден. Така че нямам много време за упражнения, затова внимавам какво ям, пия много вода и се грижа за кожата си, понеже цял ден е с грим. Когато не снимам, наемам някого да ме поддържа във форма.

- Как минава един ден на Кармен, когато не снима?
Опитвам се да бъда със семейството си и с приятеля си, понеже когато работя не ги виждам. Старая се да възстановя времето. Обичам да излизам на вечеря с приятели, на кино със Себастиан, на покупки с майка ми. Обичам да си стоя много вкъщи. Това е най-хубавият план на света.

- Имаш ли планове за брак със Себастиан?
Би ни харесало, целият свят се жени, но няма време. Да организираш една скромна сватба иска време, а ние нямаме такова. Аз пътувам много.


- Защо си отряза косата?
B "Господарят на небесата" ("El señor de los cielos") им казах, че не искам да съм полицай с конска опашка, а искам радикална промяна, къса, на всички им хареса идеята. Аз смятам, че не трябва винаги да изглеждаме по един и същ начин.

- Три неща, които не знаем за теб...

1. Обичам да танцувам пред огледалото; 2. Не обичам шоколад; 3. Не обичам да готвя

- Стил на обличане...
Обичам да нося спортни дрехи и дънки, обожавам ги, но ако трябва да излизам почти винаги ползвам официални дрехи или мини поли, обичам ги!

- Чувстваш се секси, когато...
Танцувам, обичам да танцувам и на приятеля ми му харесва да му танцувам. 

- Какво харесваш най-много у себе си?

[linked image]Краката, усмивката и корема.

- Какво носиш винаги в чантата си?
Не може да липсва в чантата ми гланц за устни и руж.

- Любимият ти аксесоар...
Обиците, винаги си нося.

- Последното ти модно увлечение...

Чанта на Louis Vuitton.