сряда, 1 януари 2014 г.

Вие пожелахте: Паола Рей

Паола Рей е синоним на успех за продукциите, в които участва.
Затова всички я глезят, от директорите през актьорите до техническия екип, за което е благодарна. Великолепната Паола, запомнена с ролите си в "Трима братя, три сестри" ("Pasión de gavilanes"), "Жената в огледалото" ("La mujer en el espejo") и "Бедните Рико" ("Pobres Rico"), роди в средата на тази година първородния си син Оливър, вече на пет месеца. Той е истинско съкровище за родителите си Паола Рей и Хуан Карлос Варгас, женени от три години, които се запознаха на снимките на "Монтекристо" ("Montecristo") в Колумбия преди повече от пет години
 Актрисата е свенлива, но "когато съм пред камерата, не знам какво ми става, започвам да 
играя по интуиция и забравям за всичко останало". Като малка Рей е имала комплекс заради ниския си ръст. Красавицата твърди, че мъжът й не е ревнив, както и тя. "Има по-сексапилни и по-емоционални хора, аз съм повече от второто. Аз не свалям, мен ме свалят. Очевидно, когато ме свалят, сексапилността излиза напред. Въпреки че имам силен характер, съм нежна и глезена". Рей е решила да си оперира бюста, тъй като както казва самата тя "нямах нищо", но не го е направила, за да изглежда секси в очите на хората, а за да се чувства тя самата по-добре. Рей обича да танцува, това е най-добрият начин да избягаш от стреса.
 Паола преминава през един от най-незабравимите си мигове в живота: на 33г. става майка и уверява, че сега приоритетите й са се променили и иска да си вземе време преди да играе отново, въпреки че вече има предложения за работа от Колумбия, САЩ и Мексико. След раждането си Оливър е станал цяла знаменитост, всички искат да го снимат. За станалите скоро родители, Оливър е най-хубавият подарък за Коледа. Тази 2013-а за Паола и Хуанка беше пълна с изненади. В третия месец научават, че ще бъде момче, вълнението от което било неописуемо. Но не всичко беше розово: през бременността, лошото здраве на 
El pequeñito de ojos inmensos se llama Oliverактрисата, заплашваше живота на бебето, затова се роди преждевременно. Сега всичко е наред и с двамата. След периода на възстановяване, това остана само като лоши спомени. Оливър с големите си очички е непрестанен източник на щастие. Рей твърди, че отдавна е искала да си има бебе, но работните ангажименти са я накарали да отложи желанието за увеличаване на семейството. Сега Паола, на 34г., споделя с феновете няколко снимки на бебето си. "Чувствам се по-добра, като давам на сина си всичко, от което се нуждае, за да расте". 

"Nunca dejé de hacer ejercicio y sigo alimentándome sanamente"- Как мина бременността и самото раждане?
Невероятно е да родиш, това е магически момент. Невероятен миг в живота ми. Никога не спрях да тренирам и да ям здравословно. Имах прекрасна бременност. Правех си пилатес до деня, в който не родих.

- Как се погрижи за тялото си след раждането?
Продължавам да се храня здравословно и да правя упражнения. Супер реализирана съм със сина си, защото ми позволи да се преоткрия като жена.

"Es un padre ejemplar, todo el tiempo se ha trasnochado conmigo"- А как разбра, че си бременна?
Ние планирахме да имаме бебе, но не очаквахме да е толкова скоро. Не усетих никакви симптоми и един ден отидох на гинеколог и разбрах, че съм в третия месец. Развълнувах се много и благодарих на Бог за тази благословия.

- Хуанка сигурно е на седмото небе. Какъв баща е той?
Той е баща за пример, през цялото време будува с мен.

- Каква е тайната за връзката ти с Хуан?
Тайната на нашата връзка е комуникацията.

- Какво ще кажеш на всички?
Мечтайте, смейте се, живейте, обичайте!