сряда, 22 януари 2014 г.

Вие пожелахте: Уилям Леви

"Бурята" ("La tempestad") е последната теленовела за Уилям Леви за момента, който ще се съсредоточи върху кариерата си в Холивуд.
Там си партнира с Химена Наварете, бивша Мис Вселена, на която пък това й е първо участие в такъв род продукция. "Правим екипна работа", казва Леви за Наварете, с която не спира да смее, когато са на снимки. 
"Мисля, че това е много важно, когато работиш с някого". Освен да играе груб капитан на рибарски кораб в "Бурята" ("La tempestad"), Уилям Леви е много зависим от развитието на партньорката си Химена Наварете. "Тъй като е нова, всеки иска да й казва какво да прави", смее се актьорът, който се включва в тази група. "Тогава
 аз казвам: 'Хора, оставете я да живее'. Отвеждам я настрана и й казвам: 'Знаеш ли какво, Химена? Забрави какво ти казва който и да било, нито режисьорката, нито никой, забрави за хората, за всички. В този момент не съществува нищо от това, което ти казаха. Ще работим ти и аз'". И добавя за актьорския опит: "Стигнахме до точка, до която тя успя да разбере тази част и от тук нататък нашите сцени станаха по-хубави". Химията помежду им е несравнима, затова медиите побързаха да ги обвържат извън камерите, но това е лъжа. "Вече не мога да поздравя никого, защото казват, че ходим". Леви споделя, че обича да играе в мексикански теленовели, защото тази публика го е видяла да израства. 
 Уилям тепърва навлиза в киното. Вече е снимал няколко ленти, последната от която "Воалът" ("The Veil"), където синът му Тофи също взе участие, играейки баща си като малък. В най-скоро време му предстои да започне да се снима в "Салса" ("Salsa") в Ню Йорк в ролята на инструктор по танци заедно с актрисата Джада Пинкет Смит. 

- Как се подготвяш за роля?
Изисква се голямо разследване и дисциплина. За героя си в "Бурята" ("La tempestad") трябваше да знам какво е необходимо, за да бъдеш капитан на рибарски кораб. Освен това, работих за постигане на акцента на героя си и работих здраво във фитнеса, за да съм във форма.

- Какво ти остави героят ти в "Бурята" ("La tempestad")?
Истината е, че съм много доволен, защото усещам, че направихме, нещо, което не се прави всеки ден. Дамян е сложен персонаж, заради всичко случило се; наслаждавах му се и се отдадох на сто процента, за да може публката да види нещо различно от мен. Прибирах се доволен вкъщи всеки ден от направеното.

- Идентифицираш ли се с капитан Фабре?
Да, понеже е мъж със силен характер, като мен, но ни харесва справедливостта. Дамян е справедлив и обича да прави щастливи другите. Опитах се да го изиграя достоверно. Когато имаше рискови сцени, се концентрирах, защото исках да си ги изиграя аз, да не е дубльор. Публиката заслужава да правим тези неща. Любовните сцени целят двойките да се идентифицират с това, което играем.

- Кое ти беше най-трудно при снимките?
Всички сцени на кораба и в морето, поемайки си въздух и без кислородни бутилки. Въпреки че съм свикнал на това, защото в Куба го правих, това са трудни сцени и много изморителни, най-вече тези през нощта и с буря отгоре. Осъмвали сме насред морето снимайки със силен дъжд и голям студ. Малко са сложни, но им се наслаждавахме.


- Как би описал кариерата си сега?
Сега правя кино и се опитвам да променя представата в Холивуд за латиноамериканците. Мислят си, че всички сме ниски, с тъмна кожа и искам да разберат, че не всички сме еднакви. Има няколко филма, които ще снимам в Холивуд.

- Скоро се очаква премиерата на "Клуб на самотните майки" ("Single Mom's Club"). Какво те убеди да участваш в него?
Хареса ми увереността в себе си на героя ми Мани, който, въпреки че преминава през труден момент, поема отговорност да излезе с Есперанса, една самотна майка. Няма много мъже в днешно време, които да приемат отговорност за дете, което не е тяхно. Стори ми се, че е хубав пример и е нещо, на което да се обърне внимание, най-вече да осъзнаем, че много жени преминават през това.

- Всъщност и ти идваш от такова семейство. Кога започна да оценяваш усилията на майка ти да се сблъска с живота без половинка?
Винаги съм бил много наблюдателен и анализиращ, така че от 11-годишен започнах да виждам, че в къщи майка ми и баба ми правиха много жертви, за да ни осигуряват хляба и че щом на мен ми даваха по две филии, значи за тях нямаше.

- След такъв живот, пълен със саможертви, как се отплати сега на майка си?
Не обичам да говоря за материални неща, но се радвам като си спомня как й купих кола. Когато дойдохме в Маями, най-много проблеми ни правеше колата, оставяше ни навсякъде. Шумът, който издаваше, можеше да се чуе на десет пресечки от нас. Когато идваше да ме взема от училище, не можеше да спре колата, защото като се изключи и трудно се палеше отново, така че аз трябваше да слизам и да се качвам в движение. Затова, когато работих и можех да й купя кола, за мен бе голяма радост. Благодарение на Бог, оттогава не ми е липсвало работа и не съм я оставял без нищо, от което се нуждае. Но най-вече обичам да съм с нея, защото знам, че най-важното не е какво мога да й подаря, а да прекарваме времето заедно.

- Елизабет Гутиерес също е актриса, запознахте се в "Изпълнители от теленовели" ("Protagonistas de novela"). Смяташ ли, че децата ви ще последват стъпките ви?
Кайли е на три и не спира да танцува. Обича да прави шоу, мисля, че тя ще стане артист, но Кристофер на седем години го виждам в спорта. Обича бейзбол и това ме радва, защото преди да стана актьор, цял живот се занимавах с бейзбол. Това е неизпълнена мечта и чрез него я изживявам пак.

- Как покоряваш майка им?
Уй, започваме с личните въпроси (смее се). Обичам да я изненадвам с неща, които обича, не само романтични срещи. Тя обича много спорта като баскетбол, спортът също ни събра. 

- Същественото е невидимо за очите. Какво не знаем за теб?
Че съм много семеен мъж. Че когато ми се налага да пътувам по работа, по това, което обичам да правя много, нищо не може да се сравни с радостта да се върна в къщи. Това ми е най-любимито!

- Има много актьори, които с години чакат главна роля, а ти я получаваш, без да си искал. На какво се дължи това, според теб?
Смятам, че нещата в живота се случват, когато Бог пожелае, аз не съм от тези, който следи защо при едни идва по-бързо, отколкото при други, по-скоро мисля, че всичко в живота се заслужава, ако някой я получи преди друг си има причина и смятам, че в живота всичко, което си поставиш за цел, го постигаш.

- Какво ти даде участието в "Триумфът на любовта" ("Triunfo del amor")?
Ново преживяване, нови приятели. Донесе ми удоволствието да правя това, което обичам най-много, да работя, да продължа да израствам като актьор.

- Какво обичаш да правиш, когато не си на снимачната площадка?
Прекарвам цялото време с децата си. Семейството, фитнеса и храната са ми приоритетите. Да гледам филми у дома с децата си, да ходим на плаж. Кълна се, че ми харесва да гледам филми и да ям пуканки с тях.

 - Кое е най-голямото удовлетворение от работата ти?
Любовта и подкрепата на феновете ми е много важна за мен. Харесва ми да съм свързан с тях.

- Какви жертви си правил, заради кариерата?
Да не съм с децата си е много тежко, най-вече когато снимам в дуг град или държава.

- Какво друго те влече освен актьорството?
Колите и храната. Обичам да ям. Любима ми е кубинската. Обичам да ям ориз, боб и банани.


- Каква музика слушаш?
Зависи от момента. Обичам всякаква, най-много регетон, класическа и рап.

- Каква е философията ти в живота?
След като отраснах в Куба без нищо, целта ми е да ценя живота всеки ден.