сряда, 29 януари 2014 г.

Вие пожелахте: Химена Наварете

Химена Наварете е съвсем ново лице в света на теленовелите, показвайки, че има заслужено място там в бъдеще.

 23 август 2010, Лас Вегас... пет красавици са стигнали до финала на конкурса "Мис Вселена", само една говореше испански, едно младо момиче на 22г (тогава) от Гуадалахара, Мексико. Никой не смяташе, че една латиноамериканка може да стане отново кралица след венецуелките Стефания Фернандес (през 2009) и Даяна Мендоса (през 2008), но именно Химена бе провъзгласена за новата кралица на красотата. Тя е втората мексиканка, спечелила конкурса. Като кралица, тя живя една година в Ню Йорк в собствен апартамент.
 Химена е израснала в Гуадалахара, тя има по-малка сестра Мариана, започнала като модел на 16г. Учила е Храни в Университета. През 2009 печели конкурса за красота на родния си щат, с което има правото да се яви на националния конкурс. Тя е избрана за най-красивата мексиканка за тази година и така стига до
 световното съревнование. Като Мис Вселена е имала възможността да пътува по целия свят, да учи две години Кино в Ню Йорк и да подкрепя социални каузи, които насърчава конкурса. Предава короната си през септември 2011 и оттогава започва живота й като рекламно лице на важни марки като L'Oreal Paris, Old Navy, парфюмът на Доналд Тръмп "Success by Trump" и други, модел на агенцията на Тръмп и да бъде на кориците на известни списания. 
Красотата й привлича вниманието на големите телевизии, канят я да бъде една от водещите на наградите на списание TV y Novelas през 2012 с Жаки Бракамонтес; след това беше част от отразяването на Олимпийските игри в Лондон през 2012. Продуцентът Салвадор Мехия също бе привлечен от красотата й и я покани да протагонизира "Бурята" ("La tempestad") с Уилям Леви, нейният дебют в света на теленовелите. "Много съм доволна, това е голямо предизвикателство. Не го очаквах, не търсих това, но дойде в живота ми като изненада". Клюките не закъсняха и медиите обявиха, че има връзка между Химена и Уилям (още повече, че в началото на снимките Химена се раздели с приятеля си Хайме Майол, с когото беше три години), 
нещо, което отрякоха, но не може да се отрече, че химията помежду им на екрана е много силна. Химена влезна през голямата врата, в най-чаканата теленовела за миналата година в Мексико, с най-желания мъж, страхотен състав и с двойна роля. След като снимките прилючиха, Химена отново се зае с кариерата си на модел и лице на различни марки и социални каузи. Не отхвърля възможността скоро отново да участва в теленовела. Наскоро миската изпрати гримьора си на пътуване в Париж, което включва и два урока по козметика, за да се специализира. 

За клюките и теленовелата...
"Преди да започна новелата знаех, че в един момент щяха да кажат, че има нещо между нас. Но нищо. Концентрирах се в работата, забавлявахме се, разбирахме се много добре... Много хора казват, че искат да ни видят заедно в реалния живот, защото се влюбват в персонажите ни". Леви твърди, че не е изглеждала нервна в сцените, а уверена в себе си. Химена е на обратното мнение: "Бях нервна, за пръв път виждах Уилям, беше малко напрегнато. Но се забавлявах... смятам, че това също е важно, когато играеш в новела". Да изглежда връзката им на екрана страхотна е трудно, заради средата в която са. "Имаш режисьор, който ти казва: 'Пусни ръката си през там, сега я качи! Уилям не! Сега вгледай се в лицето й,
 имаме близък план'. През цялото време има около нас оператори и всички ти казват какво да правиш и какво не". За Наварете да представи интимен момент между Марина и Фабре може да бъде странно при тези условия. "Сложно е, трудно с всички хора около теб. Винаги исках да има възможно най-малко хора, когато снимахме любовни сцени. Но там са техниците, операторите, които проверяват всеки детайл. Неудобно е, но се концентрираш, за да се получи всичко реално, красиво, да се види магията". "Готова съм за критиките", споделя красавицата.

- Трудно ли ти беше да изиграеш два персонажа в една новела?
Това е голямо предизвикателство и разбира се, че да. Представи си, трудно е да дадеш живот на една, камо ли на две в една история. Снимах сцените на Магдалена и им се насладих много, защото не ми позволяваха да влизам в единия образ и после в другия, не комбинирах личностите.

- Когато се явяваше на конкурс за красота, мислише ли да ставаш актриса?
Не, целта ми беше само да бъда Мис Вселена, това винаги ми е било в главата. Никога не мислих да стигна до телевизията и да играя в новели или да бъда водеща. Но превъзмогнах себе си и се възползвах от възможностите. 

- Беше ли подготвена да дебютираш като актриса в "Бурята" ("La tempestad")?
Да, определено бях готова да се сблъскам с това, което предстоеше. Чувствах се добре, доволна. Обичам предизвикателствата, винаги ми е харесвало да пробвам нови неща, да се подготвям и да изпълнявам целите си. Публиката има последната дума за изпълнението ми.

- Как беше химията с Уилям Леви?
Химията беше перфектна с всичките ми колеги като цяло, от техниците до актьорите и това е важно, защото ако ще бъдеш толкова месеци и часове работейки с едни и същи хора, е хубаво да имате добри отношения. Уилям е голям професионалист.

- Кой от колегите ти ти даде най-много съвети?
Всички се опитваха да ми дават добри съвети, да ми кажат нещо позитивно или да ми предложат помощта си, когато имах нужда. Иван Санчес, Даниела Ромо, Мария Сорте, Сесар Евора дори Уилям Леви, с когото имам най-много сцени. Всичк бяха много любезни.

- Какво смяташ за критиките, които получи в началото, като актриса?
Спокойна съм. Знам, че давах всичко от себе си. Четох, учих, опитвах се да възприемам всичко от хората около мен. Чувствам, че напреднах от първия ден, но винаги ще има критики и благодаря за което, понеже това означава, че хората се интересуват от теб. Аз се научих да ги слушам, да вземам, което трябва.

- Не можеш да се оплачеш от мъжете, които ти се паднаха за дебюта ти в теленовелите...
Не, не се оплаквам изобщо, напротив. И двамата (Уилям и Иван) са много добри хора, добри актьори и много красиви! Така че представете си!

- Сега след снимките, успя ли да си починеш?
Да, вече настъпи спокойствие.

- С какво се занимаваш сега?
Подготвяме спортно състезание с фондация Кардиас, още веднъж, аз като тяхна посланичка, на 16 февруари. Това е серизен проблем в страната ни, понеже всяко едно от сто и двайсет деца се раждат със заболяване на сърцето, животът им може да се подобри. Кардиас набира средства, за да може повече деца да се оперират. Мексиканците сме се обединили в това. 

Химена обеща, че ще тича пет километра на Кардиас 2014. 

- Когато започна да се снимаш в теленовелата се раздели с приятеля ти Хайме Майол...
Вярно е. 

- Разстоянието усложнява нещата...
Да, разбира се. В началото всеки има желанието да се получи добре всичко и да има възможно най-много време и комуникация, но е сложно да се виждаме, и двамата бяхме заети, той беше в Пуерто Рико, аз в Мексико. Доста пъти се получава, но в онзи момент от живота ни, това ни отдалечи. Животът те подлага на изпитания и има защо.

- Би ли оставила кариерата си, за да създадеш семейство?
Да. Най-много искам да се оженя, да създам семейство, да имам деца. Но в онзи момент реших да стана част от теленовелата, а тя е много изискваща. Ако човекът, с когото съм, не ме подкрепя на сто процента и не разбира какво правя, няма начин да продължим напред. Не е сред плановете ми да играя в новели цял живот, но сега исках да я направя, защото дойде проектът, който очаквах, преди също са ми предлагали новели, но ги отказвах.

- Продължаваш ли със социалните дейности?
Да, това ми изпълва сърцето. Работя с няколко организации, като Кардиас, фондация за деца с болни сърца. Винаги когато ме поканят за нещо благотворително и знам, че ще помогне на обществото, го правя.

- Какво, според теб, трябва да притежава една жена, за да бъде красива?
Трябва да е сигурна и силна, да вярва в себе си и да защитава мислите си и мечтите си пред всички. Разбира се, винаги трябва да ползва правилните средства, за да открои личността си и собствения си стил.

- Винаги вярна на Бенито Сантос. Така ли е, Химена?
Винаги вярна на най-добрия дизайнер. За мен Бенито Сантос е основна част от кариерата ми. Подкрепял ме е безусловно и винаги ще съм му благодарна.

- Интересува ли те модата?
Разбира се, модата е част от всекидневния ми живот и обичам да знам какви са модните тенденции.

- Какво научи от опита си като посланичка на L'Oreal Paris?
Че жените заслужаваме най-доброто: всякакви грижи, да се глезим, най-доброто качество. Да си посланичка на L'Oreal Paris беше страхотно преживяване, която ме накара да се идентифицирам с всички жени по света, тъй като всички търсим най-доброто и го оценяваме. L'Oreal Paris е марка, която те кара да мечтаеш, новаторска марка, научих и много за красотата, продуктите и триковете.

- Какво се случи от коронясването ти през 2010 като Мис Вселена до сега?
Когато бях Мис Вселена, бях като луда, пътувах навсякъде, бях затрупана с работа. Разликата е, че тогава живях в Ню Йорк, сега живея в Мексико, въпреки че продължавам да пътувам до Голямата ябълка, както му казват. Сега е променена малко динамиката: преди всяка седмица пътувах до различна страна, сега съм повече време в Мексико, където мога да отдам повече внимание на проектите си. 

- Как се поддържаш във форма?
Харесва ми да ходя на фитнес всеки ден. Освен това, учих хранене и това ми служи да се поддържам здрава и в равновесие с това, което ям.

- За какво мечтаеш?
Да не спирам да си поставям цели, аз съм борбена и обича да правя това, което обичам. В бъдеще искам и да създам семейство, да имам деца.


Любими...
Любим аксесоар - чанти и обувки
Любим цвят - червеният;
Любима храна - мексиканската;
Тайната й за красота - добро отношение и винаги да се чувства красова;
Желанието й - да подкрепя нуждаещите се и да кара да уважават правата на всички.