сряда, 19 февруари 2014 г.

Вие пожелахте: Давид Сепеда

Давал уроци по тенис, дипломиран адвокат, учил в Харвард, бил на път да стане полицай във ФБР и сега ни очарова в теленовелите.

 Най-щастливите си дни прекарва в родната Сонора с майка си Олга, баща си Хуан Агустин, сестрите си Марта и Арасели и брат си Агустин. "Бях голям късметлия като дете, винаги съм имал любовта на семейството си и до днес сме много задружни", споделя актьорът, а от миналата година и певец, пускайки дебютния си албум "Да се влюбиш отново" ("Volverte a enamorar"). "Обичам да се боря за мечтите си, от малък ме научиха да бъда оптимист". Като дете всеки уикенд в къщата на баба му се събирали всички братовчеди и играли на футбол, баскетбол и бокс. Мечтал е да стане тенисист и адвокат, второто го е постигнал. Обичал е да се вози на мотор и първият си е получил на 13г., но след три инцидента в Мексико Сити решава да го остави.
 Ако един ден Давид спре да бъде актьор, няма да умре от глад. "От 15 до 22-годишен бях инструктор по тенис на администратори и банкери", разказва също Сепеда, адвокат по професия, който всеки път щом графикът му го позволява отскача до първото игрище да удари някоя друга ракета. "Влече ме много. Би ми харесало да живея от тенис, да се състезавам, но не започнах млад, както трябваше". Може би Давид не е чувал овациите на публиката на този спорт, но е чувал аплодисментите на зрителите, които го гледат по телевизията. "Ценя работата си, колегите си, приятелите си". А половинката си, актрисата Лина Радуан, с която е от 4 години? "Много съм щастлив". Снимал се е в доста теленовели като "Заложница на съдбата" ("Acorralada"), "Капризи на съдбата" ("Sortilegio"), "Желязната дама" ("Soy tu dueña"), "Силата на съдбата" ("La fuerza del destino"), "Бездна на страстта" ("Abismo de pasión"), последната му роля е в "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir"). През 2013-а дебютира и като певец с първия си албум "Да се влюбиш отново" ("Volverte a enamorar").

- Защо искаше да станеш адвокат?
Ногалес, като всяко градче на границата, е много конфликтно място, осъзнах го, защото имахме бакалия и аз работих там с баща ми, следователно виждах несправедливостите и исках да се боря срещу всичко това.

- Представяше ли си, че ще станеш актьор?
Да, защото харесвах тази среда, в училище ме каниха да дефилирам, в първата година в университета участвах в реклама за мъжко бельо на един магазин в Ногалес, бях лице на няколко местни магазини и играх в една постановка, където излизах само за шест минути (смее се).

- Учил си и в Харвард...
Една от сестрите ми учеше там английски и ми препоръча да отида, щяло да ми промени живота. След университета отидох там на курс по английски и по политически науки, беше превъзходно, бях шест месеца там.

- Имаше ли много приятелки?
По-скоро бях женкар, винаги имаше някоя, която ми обръщаше внимание, включително имах планове за брак с едно прекрасно момиче, с което бях седем години, но ни беше ясно, че трябва да се развием професионално. Връзката ни приключи, но продължаваме като приятели, казва се Клаудия.

- Бореше ли се да намериш работа?
Взех си една година отпуск след университета, но баща ми каза, че трябва да реша какво искам от живота. Казах на една преподавателка, че бих искал да влезна във ФБР и точно тогава се появи една покана за влизане там.

- Щял си да бъдеш полицай?
Да, бях го решил вече, дойдох в Мексико, минах през целия процес на влизане дори си подстригах косата, но на майка ми не й допадаше това, накрая съжалих и се върнах у дома.

- Бил си и секретар?
Да, след като спечелих конкурс като модел в Пуерто Рико влезнах във Федералния борд, интервюира ме президнтът и секретарката му му каза: "Шефе, това е моделът!", направи му впечатление, че съм учил в Харвард, измислих си, че съм бил в няколко офиса, макар да си нямах идея от това. Бях четири месеца само там, защото ми се обадиха за кастинг на "Мареа Брава" ("Marea brava"). 

- Изиграл си първата си роля, без да си актьор...
Да, получи ми се зле и дойдох в столицата, бях един месец в хотел дел рей, влезнах да уча в Школата на Ацтека.

- Твоята първа актьорска изява?
Рубен Лара ме покани на кастинг за пиесата "Мама ни отнема приятелите" ("Mama nos quita los novios") с Анхелика Мария, Еухения Каудуро и Адриана Фонсека, бях много развълнуван, тъй като имам работа, докато бях в училище. По онова време Анхелика Мария не ме обичаше много, направиха събиране и я чух да казва: "не искам това дете, много е зле", когато го чух се отдръпнах и заплаках. След това ми се обади и ми спомена, че може да ми помогне да влезна в Школата на Телевиса, но аз бях още ученик, благодарих й и й казах, че разбирам, че ми трябва много зрялост и подготовка.

- Анхелика Мария знае ли, че ти си онова момче, което е отхвърлила?
Не, няма идея, но всеки път щом я видя в коридора на Телевиса, я поздравявам.

- Мислиш ли да се омъжиш?
Виждам се женен с две деца, момче и момиче, имам 11 племеника, които обожавам, но за сега няма планове за сватба.

- Рикардо Санчес Бретон, героят ти в "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir"), е работлив, учтив и интелигентен. И ти ли притежаваш същите качества?
Работлив да, за останалото имам съмнения (смее се), смятам, че съм късметлия, мечтател с късмет, имайки тази професия, където получавам обичта на хората.

- Как се разбираше с Майрин Виянуева?
Тя е очарователна, дисциплинирана, талантлива, винаги с добро поведение, привилегия да играеш с нея.

- Случвало ли ти се е да си в подобна ситуация като в "Лъжа, за да живея" ("Mentir para vivir")?
Бих излъгал, ако кажа, че никога не съм лъгал, за щастие никога не съм бил в толкова трудна ситуация като тази на Майрин Виянуева. Не съм за лъжата, но ми се е случвало.

Novia de David Zepeda actuará en Mentir Para Vivir- Половинката ти Лина, също играеше в тази история, какво бе усещането да работиш с нея?
Прекрасно, идва от Школата на Телевиса, има огромно желание да расте, доста талантлива е, когато имаме сцени ги минаваме преди да се заснемат, показваме си трикове, слушам я много, тя е голям личен треньор, който имам за сцените си, споделяме тази част и й се наслаждаваме.

- "Силата на съдбата" ("La fuerza del destino") имаше хубав състав. Какво мислиш за тях?
Сандра Ечеверия е жена с голяма харизма и чувствителност, Габриел Сото е голям приятел, освен че е голям актьор и човек, а Лайша Уилкинс е много ученоюбива.

- Каква е разликата да си протагонистът и да си злодеят?
И двете роли имат своята магия, но повече се радвам на отговорността да си начело да един състава, т.е протагонистът, искрен съм. Бих искал да протагонизирам още много новели.


- Дебютира и като певец. Това риск ли е?
Мисля, че всеки трябва да рискува. Нямам страхове, дискът съдържа много хубави парчета, неиздавани досега. Рискувах, мисля, че е важно, правил съм го като актьор, правил съм го в живота и ще продължа да го правя. Правя го с уважение.

- Кажи ни повече за албума...
Това е сбъдната мечта. Работих много, за да го направя. В него вложих душата и сърцето си. Надявам се на хората да им хареса. Някои от песните са познати от теленовелите, в които съм играл.

Любими:

Сериал - "Приятели" ("Friends")
Парфюм - Версаче
Актьори - Ал Пачино и Шон Пен
Герой - Супермен
Група - Black Eyed Peas