вторник, 18 март 2014 г.

Споделено от теленовелите: Въоръжени

 В света на теленовелите има един актьор, известен с агресивния и бурния си темперамент.
Това е Андрес Гарсия. Предизвиква спорове, когато не му харесва нещо, или се отнася зле с някои хора, но сега има свидетели, че Андрес Гарсия ходи с личното си огнестрелно оръжие и вече няколко пъти е заплашвал актьори, когато бил бесен. Карен Сентиес: "Андрес Гарсия е властелинът на оръжията, това, което иска той, което каже той, така трябва да бъде". Карен била половинката на Андрес Гарсия в теленовелата "С цялата душа" ("Con toda el 
alma") и с цялата си душа имали сериозен конфликт, понеже не били стигнали до съгласие относно една сцена. Карен: "Обезумя, започна да вика продукцията, трябваше да го извадят". Андрес не стигна до там, че да заплаши Карен с пистолет, но го направи с актьора Пепе Алонсо, който също играеше в тази новела. Карен: 
"Имаше инцидент и с Пепе Алонсо и му извади пистолета, всичко това се случи пред мен". Затова, на шега, всички започнаха да казват по друг начин на сериала. Карен: "Вече не беше "С цялата душа" ("Con toda el alma"), а "Контролирай оръжието" ("Controla el arma"). Имаше много гневни избухвания".

 Андрес е избухнал още повече, когато преследвал бившия на Синтия Клитбо, актьорът Рубен Лира, когато работили заедно в "Право на любов" ("El privilegio de amar"). Рубен: "Страхувах се от него. Изведнъж се ядосваше". Така Рубен описва Андрес. Рубен сега е продуцент на програми, но по онова време се пробвал като актьор. Веднъж двамата имали страшен спор, който за малко да се превърне в трагедия. Рубен: "Всеки ден му гладиха дрехите, веднъж му гладиха ризата, но не знаех, че е неговата риза и че му я гладят. Отидох, взех я и я отместих. Тогава дойде той, видя ме и си помисли, че съм
 го направил умишлено. Каза ми 'ела тук, момче. Никой не прави така с дрехите ми'. щеше директно да дойде да ме удари". Вярвайки, че Рубен е хвърлил ризата му нарочно, Андрес Гарсия побеснял и отново заплашил с личното си оръжие. Рубен: "Тръгна след мен с оръжието си, всички умряха от смях, после тръгна да обикаля цялото студио, очевидно беше възмутен и казваше 'мразя те'".