сряда, 12 март 2014 г.

Вие пожелахте: Анаи

 Триумфирала е като актриса, певица, композиторка, модел и бизнесдама. Ще се справи ли като Първата Дама?

Една от най-успешните млади звезди, с почти седем милиона почитатели в Туитър, които са с нея още от групата RBD и продължават да са й верни като самостоятелен изпълнител. Едва на две години дебютира в телевизията и омайва всички с харизмата и артистичните си данни в предаването "Chiquilladas". На 8 вече получава първата си Златна палма за Най-добра детска актриса. На 15-16 години се разболя от анорексия. Било е толкова сериозно, че
 за малко да е починала в една болница в Мексико Сити след сърдечен удар за 8 секунди, след лечение се излекува напълно от тази болест. Научила се е да цени живота и е създала фондация в помощ на хората, болни от тази болест. През 2004 Педро Дамян я включва в теленовелата "Непокорните" ("Rebelde"), където изпълнява Миа Колучи. Оттам се създава групата RBD, която става световен феномен, правят концерти и турнета по целия свят
 и имат платинени и златни дискове. Има и своя кукла барби. След четири години на успех, групата се разделя. На Анаи не й допада да лентяйства: "Не мога. Отчайвам се, ако един ден не правя нищо. Обичам да съм активна". След края на "Непокорните" ("Rebelde") през 2006г., Анаи се появява на екран едва през 2011 в теленовелата "Две семейства" ("Dos hogares"), която протагонизира с Карлос Понсе и Серхио Гойри. Това е последната й роля в телевизията. През това време се посвещава на други дейности като да бъде лице на парфюми, на кампании и да
 навлезне в света на модата чрез онлайн магазина Авиеста, който, обаче, бе закрит преди няколко месеца. "Правя всичките си дрехи, както тези за шоутата, така и всекидневните ми облекла". Сега е отдадена единствено на музиката и на дейността си като Първа Дама на щата Чиапас, Мексико. Анаи е почитателка на Питър Пан и не иска да спре да бъде дете, нито да спре да вярва в магията. Оттам и известната й фраза "I do, I do, I do believe en fairies", затова си татуира Пан на корема си заедно с една малка звезда, символизираща баба й, която е на небето. Анаи има по-голяма сестра, която е била актриса, Маричело, която ще направи Анаи леля за пореден път тази година. Често е определяна за една от най-горещите и красиви мексиканки.

 Любовта в живота на Анаи е идвала няколко пъти. Актьорът Алекс Сирвент е един от бившите й любими. Въпреки че скъсват, през 2004 си дават втори шанс, но не могат да преодолеят проблемите си. С Родриго Руис де Тереса са излизали две години, но се раздлят малко преди да се сгодят. Кристофер Укерман, с когото се залюби по време на снимките на "Непокорните" ("Rebelde"), но и с него се раздели. За Алфонсо Ерера казва, че е бил като нейн брат, какъвто винаги е искала да има. Голямата любов идва при чаровната актриса и певица през април 2012 в лицето на губернатора Мануел Веласко, мъж който описват като зрял и възпитан, стоящ далеч от скандалите, най-младият сенатор в страната. 

- Роди се, искайки да станеш актриса или това се появи после?
Знаеш ли какво стана? Откакто си спомням съм артист, това е нещо естествено. Всичко започна като бях на две години, тогава се учих да говоря, да се движа, открих коя съм, какво правя в този свят и как да се свържа с хората от малка... наистина това е единственият живот, който познавам.

- С кого от бившите ти колеги от групата си в контакт?
С всички, макар и не чак толкова често. Обичам ги и е невероятно, че продължаваме да се обичаме. Когато бях в Лос Анджелис се виждах с Кристофер и Кристиан, които живяха там. С Дулсе говорих с часове по телефона и си разказвахме всичко. Маите ми е като сестра. Пончо го обожавам, макар че с него най-малко се чуваме. Важното е, че когато единият от нас има нужда, веднага ще сме до него (както когато Кристиан Чавес се опита да се самоубие, тогава всички бяха до него). 

- Дълго време беше руса. Защо промени цвета на косата си?
Ще бъда честна, никога не ми е харесвало русата коса и не говоря за останалите хора, а на мен как ми стои. Усещам, че очите ми се губят. Това беше повече за RBD, защото контрастът на групата, беше Дулсе с червена коса, Маите с черна и аз руса. Оттогава се опитвах да я потъмня малко по малко. Сега с по-тъмна се чувствам по-естествено. Важното е как се чувстваш ти.

- Ако трябва да избереш един момент от живота си, в който си била наистина щастлива, кой ще бъде той?
Ще прозвучи странно, защото беше тъжен момент. За мен бе много важен последният концерт на RBD, който беше в Мадрид, тъй като трябваше да се сбогуваме и всеки да продължи по своя път, но в същото време да признаеш, че трябваше да поемеш юздите на своя живот и оттук напред всичко зависеше от нас. От този ден поех отговорност и като артист съм друг човек, пораснах и ценя нещата.

- С голяма лекота говориш за анорексията, от която страдат много момичета...
Много и има някои недоразумения около това. Много хора ми казват 'изглеждаш много слаба, личи си, че се грижиш за себе си', едно е да се възстановиш, друго е да се пренебрегнеш. Това е добре да се отбележи, защото има хора, които мислят, че щом си се възстановил, трябва да напълнееш с 40 кг, не е така. Аз правя много упражнения дори когато снимах теленовела имах специален час за тренировки. Дисциплинирана съм и тази дисциплина ти помага да ядеш каквото искаш и да не си стресиран. Дълги години се лишавах, защото бях болна.

- Била си болна от анорексия седем години...
Да, от 14 до 21-годишна. Това беше най-трудният етап, но днес ме е направило, която съм и съм спокойна. Когато всичко ти е дадено лесно, не оценяваш нещата. Аз се научих да го правя.

- Знаеше ли, че си болна или не си даваше сметка?
Разбира се, когато имаш такъв проблем го знаеш от началото, но очевидно не искаш да го споделиш с никого. След цялото това време, в което бях в постоянна борба, дойде момент, в който стигнах дъното. Един ден сърцето и тялото ми казаха 'достатъчно'.

- Как стигна дъното?
Имах проблем със сърцето, спря за няколко секунди и след това трябваше да започна отначало, защото трябваше се уча да ходя, да говоря. Дойде миг, в който тялото нямаше живот отвътре.

- Гърдите ти причиниха голяма полемика. Казват, че са ти оперирани...
Харесва ми, че казват, че съм ги оперирала, това означава, че имам (смее се). Ако не казваха нищо, щеше да означава, че нямам гърди. Аз знам, че не е вярно. Когато спра да правя упражнения за гърди, малко намаляват. Казвала съм какво съм си оперирала, само носа, и не е проблем за мен, няма какво да крия.

- Какво е за теб да бъдеш красива?
Най-важното са ценностите. Това, което те прави красив, са действията ти, а не физиката ти.

- На коя жена се възхищаваш и защо?
На майка ми, велика жена е, най-добрата ми приятелка, съветничка, примерът за майка, който и аз искам да бъда един ден.

- Какъв опит ти остави теленовелата "Две семейства" ("Dos hogares")?
Беше превъзходно. Запознах се с хора, от които ми останаха хубави неща. За пръв път играх в новела в 9 вечерта, преди играх млади протагонистки, друго е. Щастлива съм, че беше оригинал. Не исках да правя римейк.

- С какво те впечатли тази новела?
С много неща, че е оригинал, има сложен сюжет, героинята ми не е типичната и че такива неща се случват, трябва да се справим с тях.

- Как се разбираше с колегите ти?
Много добре, всички са големи професионалисти. Добра група бяхме и ми беше приятно да работя с тях. 

- Коя е най-голяма мечта на Анаи в професионален план?
Уф, да бъда най-добрата Анаи, която мога да съм и да знам, че винаги давам най-доброто от себе си.

- Как се чувстваш като знаеш, че писателят Пауло Коельо те определя за негова муза?
Горда съм, защото му се възхищавам много като писател, чела съм всичките му книги. Всъщност, винаги нося една негова книга с мен. Обожавам го и знам, че и той ме обича много, разбираме се невероятно.

- Как се запозна с Мануел Веласко?
Чрез общ приятел, който обичам много.

- Има много слухове за предстояща сватба. Ще се омъжваш ли скоро?
Разбира се, че нашето желание е да се оженим. Щастливи сме и имаме много мечти. Но всичко с времето си...

- Мануел ти хареса отначало или те спечели?
Истината е, че спечели обичта и доверието ми с поведението си, с начина по който прави нещата. Откакто се познаваме се харесахме.

- За какво му се възхищаваш най-много?
На неговата почтеност, понеже ми е доказал, че е стойностен и принципен човек. Харесва ми мястото, което дава на семейството си и любовта му към майка му. Че е силен, благороден, добър и с голямо сърце.

- Как се чувстваш вече открила истинската любов?
Напълно щастлива, понеже вярвам, че няма по-голяма сила на света от любовта, чувствам се силна, с желание да правя много работи, пълноценна и влюбена съм.

Любими:
песни от твоите - Absurda’ и ‘Para qué’ нейни, ‘Salvamé’ и ‘Tras de mi’ на RBD
аксесоар - обувките на Александър МакКуин, с висок ток; чантите на Гучи
актьор - Робърт де Ниро и Хесус Очоа
актриса - Вивиан Лей и Анджелина Джоли
филм - "Lo que el viento se llevó"
град - Мадрид
дизайнер - Александър МакКуин
плаж - Канкун
певец - Алехандро Фернандес и Майкъл Бубле
песен - "All you need es Love"
да играеш или да пееш - да пея
цвят - черен и лилаво
храна - мексиканската и японската

Какво мислят другите за Анаи:
- Мануел Веласко, как се запозна с Анаи?
Чрез общ приятел, представи ми я на една вечеря. Първо бяхме добри приятели, след това се оказа, че имаме много общи неща. Бяхме съвместими и започнахме връзка.

- Любов от пръв поглед ли беше?
След като се запознахме мина време и тогава станахме двойка, но, без съмнение, от първия миг, в който я видях ми хареса много.

- Често я виждаме да ти помага в дейностите ти и да те подкрепя...
Тя има огромно сърце. Винаги ме разбира, заинтересована е да помага, да участва и да е близо до хората.

- Как й предложи да ти стане половинка?
Бяхме в Тапачула и след това в Сан Кристобал де лас Касас, където я попитах "Искаш ли да ми станеш приятелка?"

Anahí y Manuel Velasco- Сега тя е отдалечена от теленовелите, но ти би ли имал проблем, ако се върне на екран?
Уважавам кариерата й, тя работи това от малка и никой нищо не й е подарил. Сама си е заслужила всичко. Това тя трябва да го реши.

Карлос Понсе: "Винаги е усмихната и в настроение. Разбира се добре с всички и е търпелива. Станахме добри приятели и тъй като и двамата обичаме да ядем, чакахме с желание паузите за обяд".
Алфонсо Ерера: "Благодарение на пътуванията ни я опознах повече. Обичам я много и се радвам, че й върви и че е Кралица в Туитър. Наистина си е заслужила да бъде там, където е сега, тъй като е работила много за това".
Хосе Рон: "Въпреки славата е здраво стъпила на земята. От малка знае да си поправя път сама и сега е там, където е, заради своите усилия, не го дължи на никого".